LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Perspectief Lelystad

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Perspectief Lelystad

Ongelezen bericht door berndv »

FredAnton schreef:Derving die is grappig, alsof hij andere instructeurs in de rij heeft staan voor een zelfstudie waar hij amper tijd in investeert. l
In de eerste plaats had je dit vooraf kunnen uitzoeken. Zou ik wel doen als ik een utgave van 3000 euro zou doen.

En het feit dat ze niet in de rij staan maakt niet uit. Hij heeft jou iets verkocht, namelijk een opleiding, dat jij die niet in zijn geheel afneemt, is jou probleem, niet dat van hem. Bezint eer ge begint, en zo zijn er nog wel meer van die gezegdes.

FredAnton
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 jan 2012 10:01

Re: Perspectief Lelystad

Ongelezen bericht door FredAnton »

nogmaals dat Perspectief 3595 euro rekent voor bijna niks is gewoon iemand
het geld uit de portomonnee aftroggelen. daar kunnen jullie wel argumenten tegenin verzinnen, maar dat verandert niets aan de feiten. 3595 is niet niks.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Perspectief Lelystad

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Weet je wat Fred, je hebt helemaal gelijk.
Als bedrijven je aan de voorwaarden gaan houden waarmee je zelf vrijwillig akkoord bent gegaan, is dat natuurlijk asociaal.
Ik zou als ik jou was een advocaat in de arm nemen om je gelijk, wat je zo duidelijk hebt, te halen via de rechter.
Als je als consument niet eens meer onbezonnen een contract kunt tekenen om een dienst af te nemen van een bedrijf, is het einde natuurlijk zoek.
Wat een pest bedrijf zeg, dat Perspectief.
Ik hoop echt dat je je geld terug krijgt, want daar heb je echt 100% recht op.


Voel je je nu beter?

FredAnton
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 jan 2012 10:01

Re: Perspectief Lelystad

Ongelezen bericht door FredAnton »

Ik zou mensen alleen willen waarschuwen met het ´deskundige en betrouwbare´ Perspectief in zee te gaan, want zo deskundig en betrouwbaar is de eigenaar in elk geval niet.

Gesloten