LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met rijschool in Almere

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
henkpier
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2015 17:15

problemen met rijschool in Almere

Ongelezen bericht door henkpier »

Ik heb een probleem met een rijschool in Almere. Voor mijn dochter een pakket gekocht van 15 rijlessen. Mijn dochter was toen 17 toen ze begon, heeft 6 lessen gedaan en een pauze ingelast vanwege examens. Er waren wat toestanden met de rij-instructeur en het is moeilijk contact met hem te leggen. Hij zegt eenzijdig de overeenkomst op, maar het resterende bedrag krijg ik niet terug. Hij heeft geen algemene voorwaarden op zijn website staan en het is geen bovag-rijschool. Kan ik hier nog iets aan doen? Hetzij nog wat lessen laten volgen, hetzij wat geld terugvorderen?

Jantje7
Berichten: 984
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:50

Re: problemen met rijschool in Almere

Ongelezen bericht door Jantje7 »

Stel de rijschool in gebreken en noem een tijdstip wanneer u het verschuldigde bedrag terug gestort wilt zien op uw rekening. De volgende stap is een incasso bureau in schakelen en kijken of die het bedrag terug kan vorderen. Lukt het niet kunt u een rechtszaak beginnen, maar waarschijnlijk wordt dan het kalf groter dan de koe.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: problemen met rijschool in Almere

Ongelezen bericht door dhc »

Wil meneer niet meewerlken dan schakel je het cbr in..wedden dat ie overstag gaat?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: problemen met rijschool in Almere

Ongelezen bericht door moederslink »

Is die ingelaste " pauze " wel goed gecommuniceerd ? En was het accoord toen? En een nieuwe start/ vervolgdatum afgesproken ? Of is dat ook " eenzijdig " beslist?

stofzuigertje

Re: problemen met rijschool in Almere

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

CBR laat alleen de score van deze rijschool zien en doet weinig....

Wel kun je ze een E mail sturen met dit topic en je hebt nog niet de naam van de rijschool genoemd maar daarmee dreigen mag....
Dan is de kans dat hij alsnog omdat iedereen kan meelezen het alsnog goed gaat maken!

Gesloten