LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijbewijsconcurrent ERG slecht

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
tazje
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2007 20:08

Rijbewijsconcurrent ERG slecht

Ongelezen bericht door tazje »

Ik zelf heb gelukkig geen ervaring met rijbewijsconcurrent omdat ik zulke bedrijven al niet geloof.

Helaas is mn zus er wel ingestonken. Lekker handig... dat een bedrijf alles voor je regelt.

Ze is eind 2003 begonnen met lessen. Ze had al een aantal lessen gehad en al 1 examen. Hiervoor was ze regelrecht gezakt.

Op een gegeven moment was haar instructeur er niet meer en kreeg ze een nieuwe instructeur.... Tja... kan gebeuren...

Maar wat bleek... ze heeft nooit echt leren rijden!!! Ze reed maar wat en ze werd nooit op fouten aangesproken. Hierdoor had ze een verkeerde rijstijl en heeft nog heeeeeeel veel extra lessen moeten nemen om wel te leren rijden. Dus paar honderd euro de goot in!
Ook bleek dat haar oude instructeur een fraudeur te zijn en was daarom niet meer bij die rijschool.... Lekker rijscholen bieden ze je dus aan.
Ze is na haar staatsexamen pas geslaagd omdat alles zo slecht had geleerd.... en nog steeds rijdt ze niet super goed.

Zelf was ik in zomer 2004 begonnen met lessen en na 3 maand had ik mijn rijbewijs op zak. Gelukkig door Stichting Rijopleidingen in Groningen.

En ik was uiteindelijk honderden euro's goedkoper uit.

Ik wil dus zeggen.... Zoek je eigen rijschool uit en vraag aan vrienden of kennissen oid waar die hebben gelesd. Dat scheelt je heel veel problemen.

Wenda.15
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 okt 2007 15:44

Re: Rijbewijsconcurrent ERG slecht

Ongelezen bericht door Wenda.15 »

Ik lees het bericht van jou en zie dat je niet zelf bij een RijbewijsConcurrent hebt gelest. Wel jouw zus schrijf je. Maar die heeft les gehad in een jaartal dat RijbewijsConcurrent nog niet eens bestond. Vanaf januari 2005 is deze organisatie begonnen. Dus je stelling klopt niet helemaal.
Lekker makkelijk om via een @mail bericht dit soort verkeerde feiten neer te schrijven.
Ik heb zelf les gehad van een goede instructeur die gebruik maakte van de reclame van RijbewijsConcurrent. Een man van boven de 40 die mij goed les heeft gegeven en juist mij met mijn onzekerheid toch zó heeft geholpen dat ik geslaagd ben (2x, dat wel) voor mijn rijbewijs.

Wenda

Gesloten