LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijbewijspoint nederland

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
claudiajans
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2012 09:17

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door claudiajans »

ook ik heb slechte ervaringen bij rijbewijspoint en ben mijn geld kwijt en heb van groupon gehoord dat zij ook die ervaringen hebben. Wat dachten jullie ervan de krachten te bundelen, een advocaat in te schakelen en Tros Radar. Ik denk dat wij allen sterker staan als individueel en proberen op die manier ons geld terug te krijgen. Wij staan in ons recht en de advocaatkosten mogen zij ook betalen. Het gaat tenslotte toch niet om € 10 euro.
Ik hoop dat er mensen mee willen werken. Ik overweeg ook om kanniewaar zijn in te schakelen. Ik meld mij in ieder geval aan bij bovenstaand bericht om de krachten te bundelen.
groet

claudia

joriek
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2013 20:57

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door joriek »

Reactie voor iedereen over dit onderwerp :
Mail me, er zijn namelijk wel nog manieren om deze mensen te laten boeten,
via legale wegen...voor iedereen die interesse heeft en wil dat deze personen gestraft
worden

door trutta » 08 apr 2012 18:36

Mensen, trap er niet in. Ik heb het met mijn stomme kop wel gedaan en ben 680 euro armer (en mijn dochter ook die dezelfde deal had gekocht). Ik heb de aanbetaling van 481 wel gedaan, omdat dat in de KLEINE LETTERTJES staat en ik dacht dat je daar dan niet onderuit kon. Mijn zoon heeft 5 lessen van de voucher gehad en mijn dochter maar 2. Rijschool Actief(uit Rotterdam, met een rijleraar uit Den Haag) hield ermee op en ze zouden een andere rijleraar krijgen (uit Amsterdam). Deze kan echter niet 's avonds en mijn kinderen kunnen niet overdag. Ik heb heel veel contact gehad met Rijbewijspoint: Laurent, Ron en Nathalie. Telkens hadden ze weer een andere smoes. Ik ben nu met een advocaat van mijn rechtsbijstandverzekering bezig om het contract te laten ontbinden en door ons betaalde gelden terug te ontvangen.
KORTOM: niet doen, ga gewoon naar een rijschool bij jou in de buurt, ook zij hebben deals en zijn betrouwbaarder dan Rijbewijspoint.

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

joriek schreef:Reactie voor iedereen over dit onderwerp :
Mail me, er zijn namelijk wel nog manieren om deze mensen te laten boeten,
via legale wegen...voor iedereen die interesse heeft en wil dat deze personen gestraft
worden
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dat gaat moeilijk worden volgens mij. Als je naar de website van rijbewijspoint gaat Zie hier kun je onderaan de pagina klikken op Kvk. Als je dat doet wordt je naar de pagina van de Kamer van Koophandel geleid en zie je dat Magielka Holding B.V. i.o acher rijbewijspoint zit. Google je op dat bedrijf dan kom je o.a. dit tegen : Klik hier Moet je daar eens op de link www.voclimburg.nl klikken. Websites lijken wel erg op elkaar. Ik denk dat dit een heen en weer wijzen van jewelste wordt met allerlei verschillende B.V.'s en onduidelijke structuren. Ik ben het wel truta eens. Zoek gewoon een rijschool bij je in de buurt waarvan je weet wie de verantwoordelijke persoon is. En als je ook nog kijkt of deze is aangesloten bij b.v. de Bovag dan kun je altijd ergens op terugvallen.

joriek
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2013 20:57

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door joriek »

Personeel bij VOC zit in de ziektewet

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

joriek schreef:Personeel bij VOC zit in de ziektewet
Zou kunnen maar daar kan ik niets van bewijzen. Wat ik wel vond was onderstaande tekst. Op dit forum in augustus 2012 al geschreven:
svddonker schreef:Recent zijn wij ook in zijn val getrapt en inmiddels ben ik erachter dat Rijbewijspoint / Motorpoint / VOC Limburg of hoe ze ook heten vele slachtoffers en gedupeerden heeft en nog dagelijks maakt!
Hij krijgt op Marktplaats, Groupon, Goldendeals etc. nog steeds een pltform om meer slchtoffers te maken.

Deze man, Laurent Magielka, moet gestopt worden! Het is een crimineel en oplichter die al jaren bezig is mensen en zelfs ook rij-instructeurs op te lichten, heb ik nu ontdekt.

Hij heeft een mooi huis van al onze centen. Het kantooradres is van zijn ouders die de deur dicht gooien heb ik gelezen, maar ik heb nu zijn echte adres gevonden.

L S A Magielka
Kerkstraat Broeksittard 52
6137 SN Sittard
Tel. 0462047565

Laten we onze krachten bundelen, een advocaat zoeken en een zaak tegen hem beginnen. Radar zou ons hierbij kunnen en zelfs moeten helpen, want deze man heeft een 'record' van heb ik jou daar!

Als ik dit onderzoek eerder had gedaan was ik nu mijn 250 Euro niet kwijt geweest.

STOP Laurent Magielka! RADR, kom in actie! We hebben jullie nodig en zijn met honderden mensen zo lijkt het!

Paradoxion
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2013 22:55

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Paradoxion »

Ik heb ooit bij hem gelest. En altijd was hij geïrriteerd en probeerde hij me met angst in zijn macht te houden. Ik zag dat dit ook bij andere deelnemers gebeurde tot huilen toe. Toen dacht ik al, dit klopt niet. Na 30 lesuren vroeg ik of ik eindelijk eens kon beginnen aan bijzondere verrichtingen. Daar vond hij mij nog niet klaar voor. Ik vond dat raar maar dacht: het zal wel. Toen kwam hij plots een paar keer niet opdagen zonder mij iets te laten weten. Toen ik erachteraan belde werd mij dit pas verteld. Uiteindelijk vond ik het wel welletjes geweest en vroeg ik wanneer ik op examen kon. Hij bleef maar tegenspreken.
Toen mijn broertje ging lessen bij een andere rijschool kreeg ik van die rijschool te horen dat hij wel eens een oplichter kon zijn omdat ze wel vaker rare verhalen van hem hoorde.

Ik kon bij die rijschool terecht om een paar lessen te doen en kreeg het examen voor niks. Nog steeds is mijn dank groot aan http://www.heythuyzen.nl. Fijne lessen gehad (een stuk of 4 tot 6 lessen) en daarna gratis praktijk examen. Ik krijg sowiso nog geld van hem. Namelijk de kosten van een praktijkexamen. Ik had een lespakket maar hij hield zich niet aan de afspraken. Vreselijke man.

Ik heb van hem zelf ook te horen gekregen dat hij ooit failliet is gegaan. Hoe, daar wou hij niet echt duidelijk over praten. Ook weet ik dat hij de enigste is in dat bedrijf. Hij heeft geen echte werknemers. Alleen helpt zijn vrouw hem af en toe en zijn moeder.

In 2012 manifesteerde hij zich onder wat ik weet 3 namen: rijbewijspoint, motorpoint en v.o.c. limburg. Hij gaf ook aan om onder andere namen te gaan werken. En die rare dingen die gebeuren met groupon doet hij bewust. Dat gedoe met die kleine letters heeft hij bewust opgezet. Dat heeft hij zelf tegen mij gezegd en hij lachte zich kapot. Hij was er net mee begonnen toen ik bij hem leste.
Hij is een oplichter of hij zit wel heeeel erg op het randje van oplichting. Waar hij mee bezig is is echt niet goed en hij moet gestopt worden!


De echte naam van deze man is Laurent Magielka. Hij heeft een B.V. onder de naam Magielka Holding.



Ik zou hier graag wat tegen willen doen. maar heb de energie niet en ik ben ook nog een student die er niet veel tijd in kan steken. Erg jammer.

Saskiavan10
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2014 23:19

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Saskiavan10 »

Marktplaats heeft vandaag, 9 januari 2014, een aanbieding van spoedcursus-rijlessen.nl Omdat de website zowel antwoorden als vragen opleverde en de aanbieding eigenlijk te mooi om waar te zijn was, ben ik verder gaan zoeken. Wat bleek was dat Magielka Holding bv achter deze aanbieding zit.
Naar aanleiding van de verhalen op dit forum heb ik maar besloten om niet in te gaan op de aanbieding. Dit om duurkoop te voorkomen.
Natuurlijk is er geen bewijs dat de aanbieding niet klopt, maar ik durfde het toch niet aan. Door mijn bevindingen op dit forum te zetten, hoop ik in ieder geval het zoeken voor anderen makkelijker te maken. Welke conclusies die anderen dan weer trekken is natuurlijk aan hen.

Kumarie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2014 13:29

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Kumarie »

Via vakantieveilingen.nl zijn deze mensen ook actief.
Voor zo'n 50 euro kreeg ik drie uur motorrijles plus een examen AVB. Mooie buitenkans.
Afspraak voor de rijles was al snel gemaakt. Al kwam al snel het verhaal dat er nog 35 euro aan administratiekosten bij kwamen. Aangezien dit niet in de veiling stond ging ik hier niet mee akkoord.
Aangezien ik dit contant zou moeten afrekenen kreeg ik er al niet zo'n fijn gevoel bij. Daar komt dan bij dat ze niet echt goed bereikbaar zijn en met vreemde verhalen komen (uitsluitend contact gehad met de eerder genoemde Nathalie) Daar kwam nog bij dat ze onder verschillende namen werken (spoedcursussen-rijles.nl en rijbewijspoint)
Uiteraard te laat, maar ik ben toch maar eens gaan googelen. Dan zie je niet zulke fijne berichten.

Ze hebben toegezegd dat ik het geld terug krijg. Heb gelukkig nog geen rijles gehad. Zal mij benieuwen.

Fritsi
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2014 16:51

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Fritsi »

Wat een onzin wat ik hier allemaal lees. Rijbewijspoint is zeer goeie rijschool. Rijlessen is nu eenmaal duur, en niet iedereen kan net zo snel leren.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door gilas »

Fritsi schreef:Wat een onzin wat ik hier allemaal lees. Rijbewijspoint is zeer goeie rijschool. Rijlessen is nu eenmaal duur, en niet iedereen kan net zo snel leren.
Ach,de eigenaar van Rijbewijspoint komt ook eens voorbij of was het nou een medewerker die zijn baan wil behouden. :roll:

Kumarie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2014 13:29

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Kumarie »

Fritsi schreef:Wat een onzin wat ik hier allemaal lees. Rijbewijspoint is zeer goeie rijschool. Rijlessen is nu eenmaal duur, en niet iedereen kan net zo snel leren.
Daar gaat het hier helemaal niet om. Tuurlijk zijn rijlessen duur. Maar als je opgelicht wordt, wordt het wel heel erg duur.
En rijbewijspoint is geen rijschool. Ze bemiddelen alleen.

We zijn nu bijna een maand verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik ben er druk mee bezig dus wordt vervolgd.

marc42
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2014 07:33

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door marc42 »

Hallo( schoot09) allemaal,
Graag zou ik via deze weg ook even mijn beleving met jou en iedereen over V.O.C.Limburg willen delen.
Ik heb begin juni telefonisch contact gezocht met V.O.C.Limburg. De nette correcte dame aan de telefoon gaf aan dat ik de zelfde dag nog door Motorinstructeur Laurent zou worden terug gebeld. Na een gesprek van +/-30 minuten aan de telefoon waren mijn vele vragen beantwoordt en heb ik een afspraak gemaakt voor een proefles. Na deze proefles heb ik gekozen voor de spoedcursus bij V.O.C.Limburg. Laurent en ik hebben de 20 lessen hard gewerkt en mijn resultaat is er naar. Het AVB en het het AVD heb ik beiden zonder opmerking en met zeer goed resultaat afgelegd. Ik wil hier wel effe bij vermelden dat ik nooit motor heb gereden en ik geen 21 meer ben hahaha. Dus zo slecht is deze instructeur nog niet. Ik heb ook inderdaad bij hem achter op de motor gezeten en hij liet mij vakkundig en beheerst zien hoe en wat je met de motor kunt. Ik heb ook mijn b-be-c-ce rijbewijs (helaas) bij een andere rijschool destijds gedaan, maar er zijn maar weinig instructeurs die je daadwerkelijk kunnen laten zien en voelen wat je met de motor/voertuig kunt. Praten doen ze allemaal,maar het je laten beleven op een veilige correcte manier kunnen er maar weinig naar mijn mening. Dus Laurent, V.O.C.Limburg Bedankt voor de veilige leerrijke spoedcursus. Ga zo door Jullie slagingspercentages (CBR) liegen er niet om.

Als laatste wil ik nog even mijn 2 jongere en 1 leeftijdgenoot cq mede kandidaten ook effe feliciteren met het behalen van hun motorrijbewijs (avb en avd de eerste keer). Mannen ik wens jullie vele veilige km op de motor toe.

Mvg Marc 42

Debbievandenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2015 16:05

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Debbievandenberg »

Beste,

Ook wij zijn er ingetrapt bij rijbewijpoint, eerst ging alles goeddoen moest mijn zoon nog extra lessen bij kopen in december. Dat kan maar een paar weken later ging de rijschool failliet. Hij had van dat geld 500,00 euro nog geen les gebruikt, rijbewijpoint gebeld die zeiden dat ze voor niets konden doen, maar wij hebben die rijschool toch niet gevraagd? Die is ons gewoon toegewezen, maar hun konden niets doen ook het examen geld kwijt. En hij moet er zo hard voor sparen. Nu toch maar naar een Andere rijschool gegaan. En toch maar proberen ons geld terug te krijgen. Dus let op! Niet doen.

Heisenberg1
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2015 22:15

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Heisenberg1 »

Ook via vakantieveilingen in aanraking gekomen met spoedcursus-rijlessen.nl, ook wel bekend als Rijbewijspoint, ook wel bekend als 100 duizend andere rijscholen. Pakket was 3x50 minuten motor rijles en AVB examen.

Eerste rijles snel ingepland, 2 uur rijles maar door te laat komen van instructeur maar toch binnen gestelde eindtijd weer terug om de administratie te doen was dat feitelijk maar net iets meer dan een uur. En toen begon de administratie...

Per mail was ik al ingelicht over de exorbitante €48 administratiekosten die je contant moet voldoen en daar heb ik ook mijn ongenoegen over kenbaar gemaakt. Dit zit echter in de kleine lettertjes, dus laat ik het toch maar doen: motor rijden is immers leuk! Toch is het niet leuk als je motor rijlessen cadeau krijgt om verrast te worden met extra kosten. Maar inclusief de veiling kosten is het alsnog niet zo duur voor 3x50 minuten les en examen. Dus ik betaal die kosten zodat ik na de eerste les de rest van de lessen nog kan volgen.

Instructeur schat dat ik voor eerste deel (AVB) 10 lessen nodig heb dus ik krijg een offerte gebaseerd op die schatting, totaal €500 waarin weer administratiekosten worden gerekend! Wanneer ik aangeef de offerte in overweging te nemen maar graag nog de andere lessen waar ik recht op heb in plan (zeker 1, ik kreeg te horen dat de eerste les als een dubbele les geldt) begint de radiostilte.

Weken later is voor mij de maat vol na reeds gebeld te hebben zonder gehoor te krijgen bij de rijschool. Een mail naar de rijschool en naar spoedcursus-rijlessen waarin ik mijn beklag doe over het negeren van mijn verzoek om de rest van de lessen in te plannen mag niet baten. Voor mij hoeft het niet meer en ik wil die €48 terug. Daarop krijg ik een zeer vervelend en lang voicemail bericht ingesproken waarin wordt uitgelegd dat ik al 120 minuten les heb gehad en de overige 30 minuten uitsluitend voor het examen AVB gereserveerd is en dat de kosten niet vergoed worden. Dit wordt echter nergens vermeldt!

Nog een mail met nogmaals de feiten op een rij waarop ik mijn onvrede baseer en het aansturen op restitutie van de administratiekosten voor het niet leveren van overeengekomen diensten wordt nu hopelijk in behandeling genomen. Vakantieveilingen is in de cc meegenomen opdat zij bekend raken met dit fenomeen. Gezien wat ik lees in deze thread moet vakantieveilingen zich hier niet mee willen associëren of in elk geval de veiling transparant laten zijn. Wellicht eens een review systeem van aanbieders introduceren?

Ik heb in elk geval nu al een zeer slechte ervaring met spoedcursus-rijlessen.nl, los van wat de uitkomst is. Maar ze zijn nog niet van me af. Ik had al een slecht gevoel bij het betalen van die administratiekosten, ik had dat gevoel moeten volgen. Dus wees gewaarschuwd.

faysal
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2015 17:26

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door faysal »

Vandaag 27-5-2015 heb ik bij V.O.C Limburg mijn motorrijbewijs gehaald. na het lezen van deze topic heb ik heel erg getwijfeld aan deze rijschool door alle slechte reccencies die hier over op staan. Omdat ik graag aan wederhoor doe is mij uitgelegd hoe dit allemaal is ontstaan, dit kwam overeen met de verhalen die hier staan alleen net iets anders. via groupon zijn er rijlessen verkocht met examens. doordat de verkopende partij falliet is gegaan en deze rijschool nooit geld ontvangen hebben voor deze deals begrijp ik dat je als rijschool niet voor niks alle rijlessen kan uitvoeren.
Mijn ervaring bij deze rijschool is wel heel goed! zelf heb ik eerst les gehad in rotterdam (woon in deze regio) mijn AVB heb ik wel in rotterdam gehaald maar vlak voor mijn AVD ben ik gecrashed. omdat ik er een tijdje uit ben geweest na wat gebroken botten ben ik de er 20-5-'15 achtergekomen dat mijn AVB de 28ste zou verlopen. na stad en land afgebeld te hebben en alleen maar een nee kreeg durfde V.O.C limburg de uitdaging wel aan te gaan. EN MET SUCCES! ben na 8 uur lessen geslaagd!
De reden van slagen?! de lesmethode die deze rijschool heeft samen met de instrecteur die gewoon echt bekwaam is in het overbrengen wat motor rijden nou echt moet zijn. rust door effectief kijken, plaats op de weg en het mee rijden met de motor zodat hij het goeie voorbeeld kan geven!
de reden dat ik deze reactie plaats is dat ik het unfair vind hoe deze rijschool word afgebrand terwijl het aardige mensen zijn, en vooral mensen zijn die echt oprecht willen helpen met het overbrengen van het rijden.
mooie omgeving, goeie prijs, goeie motoren en vooral een goeie lesmethode!
Ik raad deze rijschool dan ook aan!
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mei 2015 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

peterwent
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2015 19:03

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door peterwent »

Ik heb bewust gekozen voor veel uren om het motorrijden goed onder de knie te krijgen EN omdat het rijden in Limburg nu eenmaal een feestje is uitgekomen na wat google googlen bij Rijbewijskamp cq VOC Limburg.

Achteraf ben ik daar erg dankbaar voor dat gedaan te hebben, want daardoor voelde ik me meer op mijn gemak op de motor. Ik lesde zo'n 4-8 uur per dag, inclusief weekend. Maandag middag 18 mei eerste les gehad, dinsdag ochtend 26 mei laatste les gehad. Totaal zo'n 40 lesuren. Niet omdat de rijschool dat wilde, maar omdat ik dat graag wilde.

De betrokkenheid van de instructeur was onwaarschijnlijk hoog, wat daardoor af-en-toe ook resulteerde in emoties als ik dom bezig was. Terecht, want ik deed ook af en toe onverantwoorde dingen.

Resultaat was dat ik in 1x zowel mijn AVB als mijn AVD heb gehaald EN dat ik motorrijden een feestje ben gaan vinden (ipv met angst door de bocht).

Binnenkort helpt de instructeur mij om mijn motor op te halen, waar ik dan drie dagen les op krijg om me vertrouwd te maken met die motor. Geweldig dat dit kan.

Ook bijzonder te vermelden hoe flexibel ze zijn qua inplannen. Doordat ik mijn theorie niet in 1x haalde, moest op het laatste moment nog nieuwe theorie examens worden ingepland, waardoor lessen moesten verschoven. Daar maakten ze nooit een probleem van. Chapeau Nathalie die dat allemaal regelde.

Ik kan iedereen aanraden een intensieve cursus te volgen bij deze rijschool. Intensief omdat je dan echt de motor gaat aanvoelen (ipv een uurtje per week..) en deze rijschool omdat die echt betrokken zijn en je echt persoonlijk motiveren er alles uit te halen wat er in zit.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mei 2015 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Desiree84
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2015 15:15

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door Desiree84 »

Toch zou ik graag even met jullie iets willen delen over deze rijschool
V.O.C Limburg

Aangezien ik bij deze rijschool aan het lessen ben voor de motor weet ik 100% zeker dat wat hier word gezegt door een aantal personen toch echt niet de waarheid is!!!!
Aangezien jullie een voucher kopen bij een bedrijf die zich niet aan de regels houd en ook failliet is gegaan vind ik het behoorlijk dom van jullie dat jullie de rijschool hier van de schuld geven!
Als je dan zo slim bent om een ontzettend dom verhaal te plaatsen ( geen idee wat jullie hiermee willen berijken) hadden jullie beter na kunnen gaan bij wat voor een bedrijf jullie de voucher kochten en hoe betrouwbaar hun zijn ipv deze rijschool af te zeuren!!
Laten we eerlijk zijn als de rijschool het geld van de voucher niet ontvangt door dat bedrijf waarom denken jullie dan dat jullie het recht hebben op dat lespakket????

Zo genoeg daar over

Ik ben blij dat ik bij deze rijschool les
Ze zijn betrouwbaar , vriendelijk, zeer flexibel, en staan voor je klaar om je goed les te geven!!!!

WAT WIL JE NOG MEER?

motorgirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2015 22:16

Re: rijbewijspoint nederland

Ongelezen bericht door motorgirl »

Hierbij wil ik ook mijn ervaringen over deze rijschool delen. Ben het absoluut niet eens met alle verhalen die hier beschreven zijn.
Begin april heb ik mij opgegeven voor een spoedcursus motorrijden (nadat ik al elders een heel aantal lessen gevolgd en twee examens achter de rug had. Na het lezen van de reakties op dit Radarforum, startte ik met lood in mijn schoenen mijn lessen)
Maar eenmaal binnen en met de mensen kennis hebben gemaakt, viel er al een groot deel last van mijn schouders. De gemaakte afspraken werden prima gevolgd. Ik (en ook mijn man) overnachtten in een hotel geregeld door de rijschool, inclusief 2 personen Wellness en beiden een ontbijt, voor niet veel geld. PRIMA geregeld.
De lessen waren, op zijn zachts gezegd, niet altijd even plezierig en ontspannen, maar wel heel effectief. Heb les gehad van Laurent. Op de motor als instructeur was hij inderdaad een heel ander mens als na de les. Wel zorgt hij ervoor dat je in niet veel lessen heel structureel, zeker en veilig motor kan rijden. En in mijn geval nu wel voor mijn rijbewijs ben geslaagd. Ik kan mijn geluk niet op. Een TOP rijschool dus, naar mijn mening.

Gesloten