LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijschool All-in-solo

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
henkbteu
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2013 19:32

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door henkbteu »

ik had ook een misverstand met deze rijschool en na een mailtje naar ze werd ik door ze opgebeld en is alles heel netjes opgelost !

Sonja_R
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 nov 2013 09:36

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Sonja_R »

Ik verbaas me over de negatieve verhalen, want ik heb zelf juist hele goede ervaringen met rijschool all-in-solo. De proefles vond ik erg professioneel en prettig. Na afloop bleek helaas dat er geen geschikt pakket voor me was, maar ik kreeg goede adviezen mee. Over een regeling voor de betaling van deze proefles werd ik snel teruggebeld en ik vond de uitkomst zeer schappelijk. Ik vind All-in-solo buitengewoon klantvriendelijk. Misschien zijn de 'rotte appels' inmiddels verwijderd uit de organisatie en zijn de dingen nu beter geregeld...?

CBRisCrimineel
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2014 12:30

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door CBRisCrimineel »

Ik heb 3 september examen gedaan.
Ik had 40 lessen, waarvan ik met mijn instructeur maar 30 uren heb kunnen inplannen voor het examen 8 weken later.
Terwijl ik aan heb gegeven de hele vakantie beschikbaar te zijn op elk moment van de dag.
Ik heb zelfs om 7 uur 's ochtends of half 8 lessen gevolgd. Het meerendeel van de lessen begonnen om die tijd.
Nu heb ik nog 10 lesuren te goed en duurt het herexamen 5 weken!
Als ik elke week 2 uurtjes wil lessen tot het herexamen kost me dat €350.
Ook wil All In Solo geen herexamen plannen als ik niet betaal voor extra lessen.
Nu ben ik naar de ANWB gegaan om de wachttijd bij hun te vragen en ik kan een week eerder herexamen doen.
Het is een complot. Ze plannen je herexamen later in zodat een pakket neemt met meer lessen.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door encore »

Maar je bent dus gezakt. Dat heb je voornamelijk aan jezelf te danken. Of heeft het CBR steekpenningen aangenomen om jou te laten zakken zodat de rijschool meer aan je kon verdienen?

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

CBRisCrimineel schreef:Ik heb zelfs om 7 uur 's ochtends of half 8 lessen gevolgd. Het meerendeel van de lessen begonnen om die tijd.
Nu heb ik nog 10 lesuren te goed en duurt het herexamen 5 weken!
Als ik elke week 2 uurtjes wil lessen tot het herexamen kost me dat €350.
Ook wil All In Solo geen herexamen plannen als ik niet betaal voor extra lessen.
Nu ben ik naar de ANWB gegaan om de wachttijd bij hun te vragen en ik kan een week eerder herexamen doen.
Het is een complot. Ze plannen je herexamen later in zodat een pakket neemt met meer lessen.
Als je gezakt bent moet je minimaal 2 weken wachten. Eerder kun je geen examen inplannen. De Minister eist dat de wachttijd niet meer bedraagt dan 7 weken. Maar de rijschool moet natuurlijk ook tijd hebben. Als er, zoals bij de ANWB, over 4 weken een plekje is maar All in Solo heeft op datzelfde tijdstip al een examen staan dan wordt het examen dus wat later. Kijk je bent natuurlijk niet voor niets gezakt. Als je zakt wil dat zeggen dat je meer lessen nodig hebt omdat je niet goed genoeg bent. Om daar nu de rijschool of het CBR de schuld van te geven is wel erg gemakkelijk natuurlijk.

michelled
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2013 22:07

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door michelled »

Dames en heren, Na zelf een niet te plezierige ervaring met deze partij te hebben gehad volg ik deze organisatie nu al een tijdje. Wat mij is opgevallen dat de facebook pagina van deze club is omgezet naar www.facebook.com/rijless . Tevens hebben ze ook een andere site genaamd rijless.nl. Op deze site die je gewoon gekopieerde teksten van all-in-solo en sommige foto's zijn 1 op 1 opgenomen. Ook zie ik dat de club rijless bv in Kamer van Koophandel i.p.v verkeersschool Solo. Is het dan eindelijk afgelopen met All-in-solo? zijn ze dan eindelijk failliet en hebben ze een doorstart gemaakt?Of zijn ze tot de conclusie gekomen dat alle negatieve recessies wel degelijk invloed hebben en zijn verder gegaan onder een andere naam. Graag verneem ik en ik denk ook andere die deze berichten volgen hoe het staat met de huidige leerlingen van #allinsolo.

#rijless, #allinsolo

loesje197
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2015 01:49

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door loesje197 »

Ik snap niet zo goed waar alle negativiteit wegkomt.
Rij nu zelf al een tijdje via all in solo. Bij de proefles meteen al een goed gevoel bij de instucteur. Les ging dan ook prima.
Na mijn proefles en de gedane betaling ontving ik meteen een mail met daarin de gegevens van mijn rij instructeur. Met deze man bleek het helaas niet te klikken. Doordat hij van buitenlandse afkomst was kon ik hem moeilijk verstaan en daarnaast mocht ik alleen maar rondjes op een parkeerplaats rijden ( 6 lessen lang).
Toen ik met all in solo belde dat ik een andere instructeur wou is dit nog meteen dezelfde dag geregeld, zonder enig probleem. Nu inmiddels 14 lessen bij deze instructeur gehad en inmiddels ben ik zover dat ik af kan rijden :D

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

loesje197 schreef:Ik snap niet zo goed waar alle negativiteit wegkomt.
Rij nu zelf al een tijdje via all in solo. Bij de proefles meteen al een goed gevoel bij de instucteur. Les ging dan ook prima.
Na mijn proefles en de gedane betaling ontving ik meteen een mail met daarin de gegevens van mijn rij instructeur. Met deze man bleek het helaas niet te klikken. Doordat hij van buitenlandse afkomst was kon ik hem moeilijk verstaan en daarnaast mocht ik alleen maar rondjes op een parkeerplaats rijden ( 6 lessen lang).
Toen ik met all in solo belde dat ik een andere instructeur wou is dit nog meteen dezelfde dag geregeld, zonder enig probleem. Nu inmiddels 14 lessen bij deze instructeur gehad en inmiddels ben ik zover dat ik af kan rijden :D
Natuurlijk. 6 lessen rondjes om een parkeerplaats waarin je niets leert en dan komt er een andere instructeur. Die geeft 14 lessen en je bent op examenniveau. Ik zit meer dan 25 jaar in en rijinstructie en weet zo wanneer iets een uit de duim gezogen verhaal is. Nou, dat is dit verhaal.

yugai21
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2009 12:36

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door yugai21 »

Het is mij opgevallen dat Rijless op Facebook reclame maakt over in April je rijbewijs al te hebben.
[En in Maart en Februari.]

En ikzelf doe nu voor de 3de keer praktijkexamen.
En elke keer zit er meer als 6 weken tussen.
Dus het kan misschien aan mij liggen.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat die mensen die aan zo'n actie meedoen.
Om wat voor reden dan ook voorrang krijgen.

Ikzelf zal dit over een paar weken met hun bespreken.
En dan ben ik benieuwd hoe ze dit uitleggen.
Want als ik het verkeerd begrepen heb.
Dan zou ik graag willen weten waarom.

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

yugai21 schreef:Het is mij opgevallen dat Rijless op Facebook reclame maakt over in April je rijbewijs al te hebben.
[En in Maart en Februari.]

En ikzelf doe nu voor de 3de keer praktijkexamen.
En elke keer zit er meer als 6 weken tussen.
Dus het kan misschien aan mij liggen.
Maar ik heb zo'n vermoeden dat die mensen die aan zo'n actie meedoen.
Om wat voor reden dan ook voorrang krijgen.

Ikzelf zal dit over een paar weken met hun bespreken.
En dan ben ik benieuwd hoe ze dit uitleggen.
Want als ik het verkeerd begrepen heb.
Dan zou ik graag willen weten waarom.
Jammer dat op zo'n manier roddels over onze mooie branche in de wereld worden geholpen. "Maar ik heb zo'n vermoeden dat die mensen die aan zo'n actie meedoen.Om wat voor reden dan ook voorrang krijgen" Er is niemand die om welke reden dan ook voorrang krijgt. Maar een rijschool kan wel ver tevoren examens inkopen. Als jij bij zo'n rijschool zit dan kun je snel examen doen. Die 6 weken die jij moet wachten ligt niet alleen bij het CBR hoor. Als er na 3 weken een plek is maar jouw rijschool heeft op dat moment al een examen van een ander staan dan kun jij dus geen examen doen. En wordt het dus later. Herexamen mag je niet eerder doen dan 2 weken na gezakt te zijn.

yugai21
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2009 12:36

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door yugai21 »

Dan alsnog vind ik dat die Facebook reclame moet stoppen.
Want eenieder heeft weer een bepaalde tijd nodig om de nodige dingen te leren.
De een leert het in een paar weken.
De ander een paar maanden of een half jaar of net wat dan ook.
Dus om bij voorbaat te zeggen dat je in April al de rijbewijs hebt.
Terwijl ikzelf sinds vorig jaar Juli ermee bezig ben.
Vindt ik misleidend.

michelled
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jun 2013 22:07

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door michelled »

Ik volg dit bedrijf al een tijdje. wat mij is opgevallen, dat je voorheen op bijna elke pagina wel een advertentie kon terugvinden van deze club het nu opvallend stil is. Website is nog wel actief.
Via de site van de kamer van koophandel kwam ik de volgende gegevens tegen:

[adresgegevens verwijderd]

Wat ik denk dat er staat te gebeuren is dat alle schuldeisers(zelfstandige rijinstructeurs) van all-in-solo.nl bv binnenkort een brief kunnen ontvangen van een curator met de mededeling van all-in-solo.nl zich niet meer aan de betalingsverplichtingen kan voldoen en daarom zal overgaan tot het aanvragen van een faillissement.
Alles schuldeisers kunnen fluiten naar hun centen, terwijl deze nu vrolijk verder gaan op rijless.bv of verkeersschool rijless.bv.

Rij-instructeurs en alle leerlingen: word wakker!!! Zorg dat je binnenkort niet met je gezicht op televisie komt met een zielig verhaal hoeveel geld je kwijt bent geraakt aan deze club.
Laatst gewijzigd door Radar op 14 jun 2015 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Adresgegevens verwijderd

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door prem »

Nou ook nog dubbel posten?

xsvh
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2015 11:00

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door xsvh »

Halloo,

Ik rijd ook bij all in solo, wat trouwens zonder daar wat over te melden de naam heeft veranderd naar rijless.nl ik had 36 lessen nodig, vind ik nogal veel maar nu begrijp ik het. Ik heb namelijk al 10 lessen gehad maar mag nogsteeds niks meer doen als sturen... heb al meerdere malen aangegeven dat ik het niks leer van alleen sturen en altijd op de snelweg rijden en heb daarom gevraagd om op een parkeerplaats te kunnen gaan rijden zodat ik kon leren schakelen. Dit kan nooit, omdat mevrouw anders telaat komt voor haar volgende afspraak. Ik vind dit niet kunnen en ben daarom gestopt. Zonde van al mijn geld dat ik heb betaald voor lessen waar ik niks in leer. Maar dus ook dat ze gewoon zonder hun klanten iets te laten weten hun naam veranderen. Ik vind dat nogal een belangrijke verandering. Ik ben niet tevreden over rijless.nl (all in solo) en heb nu 1 x ergens anders gelest en heb nu ineens nog maar 10 lessen nodig en gelijk de eerste les heeft die man me leren schakelen en t ging me goed af. Ik wil nog iets kwijt over me rij instructeur van all in solo: zei was aan t rijden met t gas enzo en ik stuurde alleen. Ondertussen is mevrouw alleen maar aan t appen en bellen LEVENSGEVAARLIJK als zei degene is die moet zorgen voor t remmen en gassen. Ik zou graag mijn lesgeld terugwillen van all in solo maar dat gaat wss toch niet lukken

Diredj
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2011 15:53

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Diredj »

Dames en heren,

Wat ik jaren geleden al voorspeld had lijkt nu eindelijk werkelijkheid te worden/zijn.
All-in-solo is op geen enkele manier terug te vinden in google.
Hun site is nog wel actief,maar volgens de gegevens van kvk zijn ze nu over gegaan naar rijless.nl

http://www.kvk.nl/zoeken/#!zoeken&q=rij ... 14&start=0

Onder 1 adres(meerdere huisnummers) staan nu de volgende bedrijven ingeschreven:
all-in-solo bv
rijless bv
verkeersschool rijless bv

Veel succes aan alle (toekomstige) gedupeerden.Zijn er op dit moment instructeurs die nog rekeningen tegoed hebben van een van bovengenoemde bv's? Wees sociaal.Meld je verhaal,en zorg dat anderen niet in de problemen komen.

#rijless #rijless.nl #allinsolo
Laatst gewijzigd door Radar op 22 sep 2015 09:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bijlage met adresgegevens verwijderd

Gesloten