LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autorijschool Martine in Roosendaal.

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Autorijschool Martine in Roosendaal.

Ongelezen bericht door prem »

Wordt weer een berg deleten door de moderators :) :)

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: Autorijschool Martine in Roosendaal.

Ongelezen bericht door vroem »

Als de rijschoolhouder niet reageert op mails, wat gedurende de hele tijd dat we wel de lessen daar hadden zo was,
Wat mij tegenwoordig opvalt is dat mensen heel erg star blijven vasthouden aan 1 communicatiemedium , ook als men daarin vastloopt. Wat is er mis met bellen, aangetekende brief, fax indien faxnr bekend?

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Autorijschool Martine in Roosendaal.

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat afspraken voor de volgende les ook mondeling in de auto gemaakt kunnen worden? Daar is dochterlief zelf bij, en moeder staat er met haar mail helemaal buiten.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Autorijschool Martine in Roosendaal.

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Petra. schreef:Oei! We worden hatelijk :) Misschien moet je een baantje zoeken. Dan heb je minder tijd voor dit soort nonsens ;)
Als rijschoolhouder heb je hier genoeg tijd voor. Zeker als moeders gewoon betalen en hun dochter dan naar een andere rijschool sturen.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Autorijschool Martine in Roosendaal.

Ongelezen bericht door witte angora »

Barre Barry schreef:
Petra. schreef:Oei! We worden hatelijk :) Misschien moet je een baantje zoeken. Dan heb je minder tijd voor dit soort nonsens ;)
Als rijschoolhouder heb je hier genoeg tijd voor. Zeker als moeders gewoon betalen en hun dochter dan naar een andere rijschool sturen.
Concullega, u bedoelt: als louche rijschoolhouder. Kwalificatie met dank aan Petra.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Autorijschool Martine in Roosendaal.

Ongelezen bericht door Julie4444 »

witte angora schreef:Ik denk dat afspraken voor de volgende les ook mondeling in de auto gemaakt kunnen worden? Daar is dochterlief zelf bij, en moeder staat er met haar mail helemaal buiten.
Zo werd het destijds bij mijn rijschool altijd geregeld, werd meteen in de agenda gezet en ging ook gewoon goed. Ik had het nummer van de instructeur voor als er iets tussenkwam (bij hem of mij), en van de rijschool voor financiële zaken.

@Petra. Leuk dat je van mening bent dat wij allemaal werkzaam zijn bij rijscholen. Geloof je het zelf?

Wat mij betreft is de restitutie een prima oplossing, met inhouding van korting: je hebt immers niet het hele product afgenomen en het is dan ook normaal dat de korting niet geldig is voor afwijkende pakketten.

Verder snap is echt niet dat je dochter niet zelf gemaild, of beter nog, gebeld heeft met haar instructeur.

Gesloten