LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brookhuis komt afspraken niet na

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Anaisabel1974
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2017 10:19

Brookhuis komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Anaisabel1974 »

Ervaring: Mijn verhaal en ervaring met Brookhuis.

Pakket vorig jaar cadeau gedaan aan mijn zoon via brookhuis 1300 euro. Leuk zou je denken ? Niets is minder waar.
Nu 4000 euro verder is mijn zoon nog steeds niet geslaagd via brookhuis.
2 keer voor laten gaan terwijl hij er klaarblijkelijk niet klaar voor was? Bij het afrijden de eerste keer een andere rij instructeur plus andere auto. Als je al nerveus bent werkt dat niet mee bij het afrijden.
Tweede keer afrijden instructeur gaat niet mee bij het cbr terwijl de informatie die we hebben verkregen is de instructeur gaat altijd mee mits de klant dat niet wil ? Nou zonder enig overleg hebben ze bepaald niet mee te gaan met als uitleg ja het cbr knijpt eerder een oogje dicht als we niet mee gaan? Gevolg gezakt! Deze gesprekken overigens opgenomen met deze uitleg eraan. Dan ga je verhaal halen hoe het kan dat na 60 lessen iemand zakt? Waar dit aan ligt en waarom de instructeurs zich niet aan de regels houden zoals die ons zijn vermeld bij aanvraag rijlessen? Dan krijg je een telefoontje dat ze dit even bij hun meerdere neer gaan leggen en ze je terug bellen nou dit is inmiddels bijna 3 weken geleden als het niet langer is want er zou gekeken worden of er een nieuwe aanvraag gedaan kon worden op hun kosten als tegemoetkoming omdat er keer op keer fouten zijn gemaakt! Nou niks geen tegemoetkoming of oplossing hiervoor. Brookhuis hier staan allemaal mooie referenties maar kloppen deze wel? Is nu mijn vraag? Ik heb inmiddels mijn zoon aangemeld bij een andere rijschool en bevalt prima zijn eerlijk in hun informatie geen verborgen kosten of kleine lettertjes en misleiding op de website qua informatie! Ronduit schandalig hoemjullie met klanten omgaan en dan ook nog zeggen wij zijn zo groot dus we zullen wel wat goed doen? Dus met andere woorden zoek het uit maar ze vergeten wel waardoor ze groot zijn geworden? Lekker klantvriendelijk moet ik zeggen ik ben blij dat ik alle gesprekken opneem en dat ik dus aan kan tonen hoe brookhuis mensen te woord staat nou kan je melden niet best! De onderzoeken lopen en media is ingeschakeld want het word tijd dat er mensen opstaan en fraude praktijken aan de orde stellen. Groot of niet maar zo groot kunnen jullie nooit worden dat ik mij daardoor laat intimideren. Ik weet niet of deze beoordeling geplaatst gaat worden maar hoe dan ook ik zal jullie overal beoordelen tot aan kassa /radar en opgelicht aan toe. Mvg
Laatst gewijzigd door Radar op 13 feb 2017 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Brookhuis komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door berndv »

Anaisabel1974 schreef:Ervaring: Mijn verhaal en ervaring met Brookhuis.

Pakket vorig jaar cadeau gedaan aan mijn zoon via brookhuis 1300 euro. Leuk zou je denken ? Niets is minder waar.
Nu 4000 euro verder is mijn zoon nog steeds niet geslaagd via brookhuis.
2 keer voor laten gaan terwijl hij er klaarblijkelijk niet klaar voor was? Bij het afrijden de eerste keer een andere rij instructeur plus andere auto. Als je al nerveus bent werkt dat niet mee bij het afrijden.
Tweede keer afrijden instructeur gaat niet mee bij het cbr terwijl de informatie die we hebben verkregen is de instructeur gaat altijd mee mits de klant dat niet wil ? Nou zonder enig overleg hebben ze bepaald niet mee te gaan met als uitleg ja het cbr knijpt eerder een oogje dicht als we niet mee gaan? Gevolg gezakt! Deze gesprekken overigens opgenomen met deze uitleg eraan. Dan ga je verhaal halen hoe het kan dat na 60 lessen iemand zakt? Waar dit aan ligt en waarom de instructeurs zich niet aan de regels houden zoals die ons zijn vermeld bij aanvraag rijlessen? Dan krijg je een telefoontje dat ze dit even bij hun meerdere neer gaan leggen en ze je terug bellen nou dit is inmiddels bijna 3 weken geleden als het niet langer is want er zou gekeken worden of er een nieuwe aanvraag gedaan kon worden op hun kosten als tegemoetkoming omdat er keer op keer fouten zijn gemaakt! Nou niks geen tegemoetkoming of oplossing hiervoor. Brookhuis hier staan allemaal mooie referenties maar kloppen deze wel? Is nu mijn vraag? Ik heb inmiddels mijn zoon aangemeld bij een andere rijschool en bevalt prima zijn eerlijk in hun informatie geen verborgen kosten of kleine lettertjes en misleiding op de website qua informatie! Ronduit schandalig hoemjullie met klanten omgaan en dan ook nog zeggen wij zijn zo groot dus we zullen wel wat goed doen? Dus met andere woorden zoek het uit maar ze vergeten wel waardoor ze groot zijn geworden? Lekker klantvriendelijk moet ik zeggen ik ben blij dat ik alle gesprekken opneem en dat ik dus aan kan tonen hoe brookhuis mensen te woord staat nou kan je melden niet best! De onderzoeken lopen en media is ingeschakeld want het word tijd dat er mensen opstaan en fraude praktijken aan de orde stellen. Groot of niet maar zo groot kunnen jullie nooit worden dat ik mij daardoor laat intimideren. Ik weet niet of deze beoordeling geplaatst gaat worden maar hoe dan ook ik zal jullie overal beoordelen tot aan kassa /radar en opgelicht aan toe. Mvg
en bij de nieuwe rijschool gaat het wel goed? Als ik op internet kijk zie ik inderdaad veel goede resultaten, ook op de site van het cbr met rijschoolgegevens, komt deze toch wel redelijk goed uit de bus, als ik de resultaten van brookhuis in almelo kijk, zie ik dat ze op meer dan 200 examens een slagingspercentages hebben van 61 tot 65%, wat absoluut niet verkeerd is. In Enschede doen ze het zo te zien iets minder, maar nog steeds ruim boven de 50%. Er zijn qua resultaten zeker betere rijscholen, maar er zijn ook zeer zeer veel slechtere rijscholen. volgensmij zijn ze trouwens bovag, dus eventueel via daar de klachtenprocedure als u er met hen niet uit komt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Brookhuis komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door newmikey »

Warrig verhaal waar ik alleen maar uit kan opmaken dat uw zoon tweemaal gezakt is voor zijn rijexamen. Dat is op zich niet ongewoon. U haalt oorzaak en gevolg door elkaar. Mensen zakken niet omdat er geen rijinstructeur op de achterbank zit maar omdat de kandidaat-chauffeur gewoon niet aan de eisen voldoet.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Brookhuis komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door crazyme »

Anaisabel1974 schreef: Bij het afrijden de eerste keer een andere rij instructeur plus andere auto. Als je al nerveus bent werkt dat niet mee bij het afrijden.
Tweede keer afrijden instructeur gaat niet mee bij het cbr terwijl de informatie die we hebben verkregen is de instructeur gaat altijd mee mits de klant dat niet wil ? Nou zonder enig overleg hebben ze bepaald niet mee te gaan met als uitleg ja het cbr knijpt eerder een oogje dicht als we niet mee gaan? Gevolg gezakt! Deze gesprekken overigens opgenomen met deze uitleg eraan.
Even gesteld dat het 100% waar is wat u zegt: dan ben ik blij dat hij gezakt is.

Wanneer je het handje van de instructeur nodig hebt om te slagen is er iets mis. De instructeur is er toch ook niet bij wanneer hij alleen het verkeer in zou gaan met zijn nieuwe rijbewijs ?

En gesprekken opnemen : dat is zo laf en achterbaks.

Mucha

Re: Brookhuis komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten