LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Martine Autorijschool in roosendaal veel problemen

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
relax
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2008 17:24

Martine Autorijschool in roosendaal veel problemen

Ongelezen bericht door relax »

Hello allemaal
ben je ook misleid door de slagings percentages van de CBR site ,en heb je voor Martiine autorijschool te roosendaal gekozen vanwege de hoge slaging percentage die gemeld op de site van de CBR.
Dan ben je niet de enige. ik heb ook zelfde ervaring .deze rijschool gebruikt een misleindend manier om percentage hoog te houden en dat is namelijk je niet op praktijk examen laat afronden en dat doen ze pas als je volgens hun menning 100% goed bent voor de examen en dat kan na 60 of 80 uur rijden, reken hoeveel geld je kwijt bent.

ik heb hetzelfde gehoord van verschillend mensen hetzelfde verhaal daarom kom ik met deze toppik.
dus wees attent en niet de percentages van de cbr volgen die kloppen niet

en ga aub niet naar Martine autorijschool .er zijn genoeg eerlijk rijscholen die eerlijk hun geld verdienen.
ik hoop hiermee de mensen te hebben gewaarscuwd en iedereen die iets daarover weet kan het hier melden om mensen te waarschuwen.

bobbie1980
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 nov 2008 23:08

Re: Martine Autorijschool in roosendaal veel problemen

Ongelezen bericht door bobbie1980 »

de rijscholen doen tegenwoordig maar wat. ik vind dat het cbr moet optreden. zij kunnen rijscholen toch makkelijk verbieden om dit soortpraktijken te doen!!!!!!!!!!!!!!!!

harley51
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2008 22:12

Re: Martine Autorijschool in roosendaal veel problemen

Ongelezen bericht door harley51 »

Zowel mijn zoon als dochter hebben hun rijbewijjs gehaald bij rijschool Martine in Roosendaal.
Mijn zoon had 34 lessen gehad en mijn dochter ongeveer 40 (kan misschien een of twee meer zijn geweest).
In ieder geval geen 80 of zoiets.
Beide zijn in een keer geslaagd bij deze rijschool.
Ik had niet bepaald de indruk dat rijschool Martine mijn zoon en dochter aan het lijntje heeft gehouden, er werd serieus les gegeven, en verder geen problemen gehad.
Misschien dat "relax" wat meer moeite heeft gehad om te leren autorijden, en dat hij/zij dat de rijschool aanrekende.
m.i. Geeft een rijschool met een hoog slagings% gewoon goed rijles, en laat zo"n rijschool (gelukkig zijn er heel wat meer rijscholen die boven het gemiddelde- zo'n 50%- scoren) de kandidaten niet te vroeg afrijden,
waardoor herexamens en uiteraard ook weer meer lessen nodig zijn.
Volgens mij (maarja wie ben ik) is het aantal lessen dat een leerling nodig heeft sterk afhankelijk van de leerling zelf.

amytje
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2008 09:03

Re: Martine Autorijschool in roosendaal veel problemen

Ongelezen bericht door amytje »

Hey Relax.... wat een onzin schrijf jij zeg, logisch dat ze je pas op examen laten gaan als je goed kan rijden!!!!! Hoe wou je anders op examen, als je nog nie kan rijden :? :?

Ik ben met 28 lessen geslaagd, en ik kon glad nie rijden van te voren; jij 60 lessen...... was je vast niet goed!!!!!!

Ik vind: RIJSCHOOL MARTINE IS TOP!!!!! :D :D ; een aanrader voor iedereen!!!!

Instructeur
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:37

Re: Martine Autorijschool in roosendaal veel problemen

Ongelezen bericht door Instructeur »

Relax, dat jij zoveel uur nodig gehad hebt wil niet per definitie zeggen dat de rijschool niet deugt.
Er zijn nu eenmaal leerlingen die veel moeite hebben met de rijlessen, waarom dan de rijschool de schuld geven?

Zie het maar zo, de één doet op z'n sloffen het VWO en de ander kan met moeite het VMBO halen.

Bovendien wat is 80 uur rijles? Probeer maar eens een vak te leren waar je met zo'n gevaarlijke machine leert omgaan.......

Gesloten