LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijbewijs concurrent

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
ramonahegic
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2009 13:22

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door ramonahegic »

ik heb ook en vakantievoucher besteld (en betaald) maar nooit iets ontvangen. na enige tijd toen ik weer op de site ging kijken, bleek alle informatie verdwenen te zijn,m omdat de actie tijdelijk stil staat. nu heb ik een mailtje gestuurd dat ik mijn geld terug wil omdat ik niks ontvangen heb, maar na drie weken heb ik nog geen reactie! ik ben nu flink op zoek naar een telefoonnummer van de rijbewijsconcurrent.

f_lampers
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jun 2008 19:16

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door f_lampers »

De RijbewijsConcurrent verwacht met het RijlesGarantieFonds te voorzien in een grote behoefte bij jongeren. Het spaargeld om het rijbewijs te behalen kan vanaf nu met het RijlesGarantieFonds veilig worden gesteld.

Meer informatie op www.RijlesGarantieFonds.nl.


De heer Henk Bakker
06-54653165

Centrale Organisatie RijbewijsConcurrent

Bron:http://nieuwnederlandsnieuws.blogspot.c ... chive.html

ramonahegic
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2009 13:22

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door ramonahegic »

hmm dat nummer is ook al niet in gebruik, net als alle andere nummers die ik gebeld heb vreemd... (maar wel bedankt voor het plaatsen)

f_lampers
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jun 2008 19:16

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door f_lampers »

Ik heb wel een werkend (vaste)nummer maar die moet ik opzoeken op mijn telefoon rekening. Ik heb hun nog begin April gebeld. Dus als je geduld hebt zal ik hem nog voor je opzoeken. Als je er geen baat bij hebt, laat me weten want dat scheelt mij de moeite.
Laatst gewijzigd door f_lampers op 11 jun 2009 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.

ramonahegic
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2009 13:22

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door ramonahegic »

heeeeeeeeeel graag ;) zou heel tof zijn van je

f_lampers
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jun 2008 19:16

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door f_lampers »

zal morgen voor je posten want op mijn werk wordt mijn rekeingoverzicht scherm geblokkeerd! Zal vanvond even kijken

ramonahegic
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2009 13:22

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door ramonahegic »

oke dankjewel ;) werk ze verder!

f_lampers
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jun 2008 19:16

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door f_lampers »

Ik weet ht niet helemaal zeker maar ik denk dat dit et is. Dus success ermee.

0332865080

ramonahegic
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jun 2009 13:22

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door ramonahegic »

ik ga het proberen :D dankjewel heel aardig van je ;) ik zal nog een reactie schrijven of het gelukt is.

groetjes

f_lampers
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jun 2008 19:16

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door f_lampers »

Maak je gen zorgen! Het is de juiste nummer.

Dit nummer wordt inderdaad nergens vermeld maar wel voor een vacature die ik destijds gevonden had.
http://www.workinglife.nl/search?id=681 ... 7b29946934

chickkie
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2009 23:07

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door chickkie »

0652616162

Probeer dit nummer eens.

007diana
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2009 22:44

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door 007diana »

Ik heb bij de rijbewijs concurent zon 2 jaar geleden een overeenkomst afsgesloten met daarbij een lening (toen nog comfort-card nu hoist kredit) voor een totaalpakket t.w.v. 1020. waar dit geld heen is gegaan? ik denk naar de heer Alleman? of naar de rijschool uuuhhhh
Nu heb ik zon 6 lessen gehad en ben toen zwanger geworden en kreeg een klein ongeluk tijdens mn zwangerschap en vond het eng om langer door te lessen.en hebben toen afgesproken verder te gaan na mn zwangerschap . Dus ik bel na mn zwangerschap om weer verder te gaan ,maar kreeg geen goed contact meer. En heb nu dus nog steeds geen rijbewijs 6 lessen gehad en een schuld van inmiddels ruim 2000 euro. Nu zit ik dan ook echt met mn handen in het haar want wil mijn rijbewijs echt graag hebben maar zit nu met die schuld die ik niet wil betalen voor iets wat ik niet heb gehad.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik raad het ten zeerste af zo'n overeenkomst af te sluiten bij de rijbewijs concurent

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

dat is een hele rare situatie. Normaal gesproken hoort dat geld op jouw rekening te worden gestort zodat jij daar je rijlessen van kan betalen. Jij moet dan maandelijks een aflossing doen. Dit klinkt mij als iets wat de rijschool zelf in elkaar geflanst heeft.

Maar wat vooral belangrijk is. Wat staat er in de algemene voorwaarden? en wat heb je op papier staan over het verder gaan met rijlessen na je zwangerschap.

Hoe kun je nou een schuld hebben van 2000 als je een pakket hebt afgesloten van 1020? Echt vreselijk naar allemaal

007diana
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2009 22:44

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door 007diana »

Naja het paket was inderdaad 1020 maar omdat ik nu dus niet betaal allerlei execiutiekosten proceskosten enz ben nu nog met advocaat bezig maar kreeg dus gister een brief van ggn dat ik ff 2000 euro binnen drie dagen moet betalen ... wat ik dus niet ga doen dan betaal ik en dan heb ik nog geen lessen! hoe het precies zit snap ik dus ook niet denk dat dat geld naar rijinstructeur is gegaaan? (Ben alleman) Nu heb ik binnekort weer afspraak met advocaat wat nu? ik snap het zelf half maar nu jij zegt dat dat geld eigenlijk naar mijn rekening zou moeten gaan word er weer iets duidelijk dat het niet is gegaan zoals het hoort?

Als jij hier meer van af weet alle info is welkom...

groetjes Diana

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

normaal gesproken is het zo dat als je een financiering voor een rijopleiding wordt aangeboden door de rijschool, zij dat via een andere instantie regelt zoals bv pin&pay en zij niet zelf voor bank gaan spelen. Je krijgt dan formulieren van de desbetreffende geldverstrekker die je moet invullen, ondertekenen en opsturen.

Dan krijg jij het gehele bedrag op je rekening gestort zodat jij het kunt doorstorten naar het rekeningnummer van de rijschool. Zo gaat het normaal gesproken..........

Nogmaals wat heel belangrijk is: wat staat er in de algemene voorwaarden. Ik neem aan dat je een contract voor het pakket met hun hebt afgesloten? Bij dat contract horen algemene voorwaarden te zitten. Zij horen jou ook op de algemene voorwaarden te wijzen.

007diana
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2009 22:44

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door 007diana »

ow ok raar ja ik heb nooit iets op mijn bankrekiening gehad dan zullen ze toch moeten bewijzen dat ik dat ooit heb gehad? Ik dacht dat dat geld dan gelijk overgeschreven zou worden naar de rijschool of rijinstructeur. De papieren liggen nu nog bij mn advocaat zal het eens doorlezen. Maar snap inderdaad niet als het normaal gesprokeeerst naar mijn rekening gaat waar het dan nu gebleven is?

007diana
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2009 22:44

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door 007diana »

rijbewijs concurent staat verder ook niet op de overeenkomst vremeld alleen dat de lening voor een training is...

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

en dat heb jij ondertekend? Had je de overeenkomst uberhaupt wel goed gelezen?

Als ik je een tip mag geven. Voordat je iets aan je advocaat geeft maak er eerst kopieen van voor jezelf. Dan kun je zelf ook nog het eea doorlezen.

Ik weet niet wat jij met hun overeengekomen bent dus ik kan in dit geval ook niet zeggen wat de "normale" gang van zaken is.

Ik zou je met alle liefde willen helpen maar dan moet ik wel de juiste feiten hebben en ik denk dat je advocaat dat beter kan dan iemand op dit forum omdat hij/zij inzage in de stukken heeft.

007diana
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 jun 2009 22:44

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door 007diana »

ja ik vertouwde die meneer stom he!?!
ja inderdaad vcind ik ook maar dacht alle ino is welkom vandaar
maar tanx voor de info tot nu toe heb begin volgende week een afspraak bij mn advocaat laat je nog wel weten.tanx for now!!

A.Warnaar
Berichten: 253
Lid geworden op: 08 feb 2009 13:45

Re: rijbewijs concurrent

Ongelezen bericht door A.Warnaar »

info wil ik je graag geven maar wel op basis van de juiste feiten en die ken ik niet. Ik ga je anders info geven waar je misschien helemaal niks aan hebt. Dat vind ik ook niet leuk.

Daarvoor zou ik moeten zien wat je precies hebt ondertekend.
Ben erg benieuwd verder hoe en wat en wens je succes

Gesloten