LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijbewijsconcurrent

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
vonkje
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2007 09:41

rijbewijsconcurrent

Ongelezen bericht door vonkje »

hallo, ik heb enige tijd geleden een GRATIS proefles aangevraagd bij de rijbewijsconcurrent omdat ik wil gaan lessen, heb me via internet aangemeld en kreeg een uur later al telefoon omeen afspraak te maken voor een proefles, is gebeurt en heb mijn les gehad de vrouw die mij les gaf vroeg mij na de les of ik met hun door wilde gaan heb gezegd dat ik dat nog niet wist, waarna ze mij een contractformulier gaf en mij zij dat ze wel zou opbellen wat ik beslist had, na een paar dagen telefoon met de vraag wat ik wilde en heb gezegd dat ik er nog niet uit ben ze zou mij eind van de week wel weer bellen dat is nooit gebeurt, schets mijn verbazing dat ik na 14 dagen een rekening kreeg van €40,00 of ik die wel wilde betalen met daaonder een opmerking als ik alnog bij hun ging lessen die rekening niet hoef te betalen, ik hun gebeld en ze zijden dat ze dat gexegd hadden tijdens ons telefoongesprek wat beslist niet waar is en dat het ook op het aanmeldings formulier stond dat klopt dat staat erop in kleine letters maar heb dat na de les pas gekregen zij zeggen voor de les en dat ik dat had moeten lezen, wat nu te doen betalen of niet volgen hun site staat toch duidelijk een Gratis proefles

p.vonk

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: rijbewijsconcurrent

Ongelezen bericht door D1RK »

Hoe stuur je nieuwe geintresseerde klanten weg!

Als ze de reclame niet goed afhandelen, en daar stond dus niets over eerst betalen en later terug krijgen?
Als dit al fout gaat, hoe goed is de opleiding dan?????

Uncle Willy
Berichten: 68
Lid geworden op: 28 jul 2005 22:54

Re: rijbewijsconcurrent

Ongelezen bericht door Uncle Willy »

Waren de antwoorden bij 'vraag & beantwoord' van de VARA niet naar je zin, je hebt er toch genoeg gehad zou ik zeggen.

vonkje
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jul 2007 09:41

Re: rijbewijsconcurrent

Ongelezen bericht door vonkje »

hier kan je wat mee

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: rijbewijsconcurrent

Ongelezen bericht door ronan »

misschien dezelfde eigenaar als de keukenconcurrent :wink:

marcellavanharn
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 sep 2007 19:30

Re: rijbewijsconcurrent

Ongelezen bericht door marcellavanharn »

Ik ben ook op zoek naar mensen die les gehad hebben van Stephen Jong of Stephen Jung. Zouden jullie mij willen benaderen via E-mail op [email protected].

Alvast bedankt!

Gesloten