LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijschool All-in-solo

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
burton4
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jun 2005 16:02

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door burton4 »

goed zo fred van wijk... hoe groot is je belang bij all in solo?? veel doorzichtiger kan je reactie niet zijn.

Moonlight
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 apr 2008 23:06

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Moonlight »

Idd, wat is het belang? Maar waar is zelfs de interpunctie en hoofdletters gebleven? Zo'n lange adem heb ik nou ook weer niet om het achter elkaar te lezen. :roll:.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door D1RK »

Via de Site van CBR . NL kun je zoeken of de rijschool goede kans van in 1 keer halen heeft en dat is dus bij deze niet of zelden het geval.

beter iets duurdere kiezen met hogere score zou ik zeggen!

sandervdv
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2008 12:28

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door sandervdv »

ik zit met een probleem met all in solo.
afgelopen jaar(augustus) ben ik gestart met rijlessen bij all in solo, intake was goed en we tekende een contract voor een pakket met 20 lessen(dit omdat ik al beetje rijervaring had).
na gestart te zijn, vertelde mijn instructeur dat vanwege tekort aan personeel ik maar 1 keer in de 2 weken kon lessen totdat ze nieuw personeel hadden, hiervan balende toch akoord gegaan. na 1 keer gereden te hebben moest ik mijn rijlessen tijdelijk stopzetten i.v.m een schouderblessure.
in Januari weer gestart en na 2 lessen vertelde mijn rijinstructeur doodleuk dat hij er ook mee stopte omdat hij het zat was alle leerlingen over te nemen i.v.m personeelstekorten, hij was het zat alles op zich te moeten nemen en stopte dus. wat betekende dat ik geen lessen meer had.
nu dik 2 maanden verder is er nog steeds geen nieuwe instructeur gevonden en heb ik nog steeds niet kunnen rijden.

20 lessen is niet veel maar doordat all in solo zijn zaken niet goed voor elkaar heeft ben ik er nu al bijna 1 jaar mee bezig!!!!

ik bel elke week naar all in solo om te klagen en te vragen of ze al een oplossing hebben, heb de manager o.i.d. aan de telefoon gehad en die verondschuldigde zich maar doet verder ook niks nuttigs om alles op te lossen.
all in solo zegt bezich te zijn met sollicitaties maar ik geloof der niks van.
ik eisde mijn geld terug maar omdat ik mijn volledige opleiding al betaald heb, kun je (staat in t contract) maar weinig terug krijgen i.v.m gemaakte kosten e.d

wie weet wat ik eraan kan doen????

MARS19FR08
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2008 17:17

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door MARS19FR08 »

ik ben in een keer geslaagd afgelopen zaterdag,

na een proefles van 1,5 uur werd mij een lessen pakket aangeboden voor 960 euro en een theorie pakket van 125 euro inclusief theorie dag.

na de theoriedag gelijk theorie examen gedaan en ook in een keer geslaagd dit door gebeld naa all in solo en er werd gelijk gekeken wie mijn instructeur was... ik kon een afgelopen week beginnen met lessen en ik had een zeer goede intructeur ( Jamal BeDankt :D ). Door mijn eigen inzet en zijn coaching ben ik geslaagd.

bij deze wil ik all in solo ook bedanken voor alles en Jamal in het bijzonder.

P.S.

Voor degene die willen gaan beginnen met lessen blijf positief het heeft voor mij ook geholpen.

XanderF
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2008 20:24

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door XanderF »

Ik heb geen woorden voor dit soort klaplopers :evil: . Heb zonet geprobeerd een verhaal neer te zetten. Als ik hier de hele avond wil zitten had ik het kunnen doen!
Ik heb vandaag een andere rijschool opgebeld en kan maandag terecht :D
Ben 1500 euro lichter. En dan nog de tel rekening! Zn 300 euro minimaal.
Theorie bijna verlopen. En het rijden?? volgens de examinator ging het nergens over :(
Ik mocht pas een herexamen doen als ik 600 euro betaalde voor 10 uur lesamen. Examen garantie?? dacht het niet.
Nou ze kunnen kunnen mij de rambam krijgen. Ik ben weg. Er gaat een aangetekende brief heen (wat ik iedereen kan aanraden voor er meer mensen de dupe worden van deze walgelijke praktijken)

Dus mensen. GEEN ALL IN SOLO KIEZEN
Groetjes Xander

Kalm!

margaravelli
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2008 14:46

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door margaravelli »

opgelost!!
Laatst gewijzigd door margaravelli op 31 aug 2008 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.

margaravelli
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2008 14:46

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door margaravelli »

Bij ons liep de aanvraag voor rijlessen niet goed. Ik ben benaderd door directie van All in Solo. Ik heb een goed gesprek gehad, duidelijke erkening van de klacht. We hebben de mogelijkheid om met All in Solo tot een passende oplossing te komen, of het geld teruggestort te krijgen. In het geval van mijn dochter hebben we besloten het geld terug te ontvangen. Dit wordt deze week nog gedaan is mij beloofd. :D
Laatst gewijzigd door margaravelli op 31 aug 2008 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.

jeepjeeps
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 aug 2008 21:44

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door jeepjeeps »

Julie2007 een rijscan gedaan gelijk betaalt, bij All In Solo. Ook iets getekend waarvan ik dacht te zijn een inschrijving voor een rijopleiding. Zal over de rijscan niet verder uitweiden buiten dan, dat niets volgens afspraak ging alleen het bedrag 65.- contant te betalen. Door omstandig heden toen heb ik telefonisch opgezegd, geannuleerd 08-2007 maar dat kon niet, kon het geheel wel bevriezen toen 1430.-overgemaakt door Comfort Card aan All In Solo.
Heb hiervan geen overzichten, hoor niets van beide partijen, heb eind jan 2008 gebeld met Allinsolo dat ik zeker niet bij hun kwam lessen, ze zouden terug bellen niet gebeurd, niet gehoord of ontvangen. Prompt 06-08-2008 krijg ik een rekening van 2.369,88 euro`s uitbetaald door Comfort Card aan Allinsolo. Heb beide partijen hier over gesproken {Kastje/Muur eigen schuld} kleine lettertjes lezen He, letterlijk tegen me gezegd en hij zou me matsen door maar 45 % te rekenen voor mijn annulering van de kosten voor de toen afgesproken rijopleiding maar moest wel eerst schriftelijk annuleren, heb gelijk een Credit Nota aangevraagd waar Comfort Card dan weer om vraagt, nu al een week geleden, nog niets gehoord. Heb wel rechtsbijstand via de RABO/Interpolis maar deze kunnen mij niet helpen omdat feit dat ik dit pas in sept07 heb afgesloten schijnbaar met voor kennis, maar goed 04-08-2008 heb ik mijn rijbewijs gehaald bij een andere rijschool natuurlijk. Vind het vreemd dat een bedrijf als All In Solo geld incasseert en verder geen diensten aan mij verleent toch z`n 800,- kan rekenen. Heb geen les gevolgd ook geen verdere afspraken gemaakt met Allinsolo. Vertel me maar wat kan ik er aan doen.

trader
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2008 13:46

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door trader »

ook wij hebben gelijksoortige problemen ondervonden bij deze club.
We hebben toen een professioneel bureau uit Zeewolde ingeschakeld en de zaak opgelost. Het adres is http://www.actafinancenetherlands.nl :mrgreen:

jeepjeeps
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 aug 2008 21:44

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door jeepjeeps »

Comfort Card & All in solo
Dat is toch mooi, mooi mee genomen, voor niks. Wordt door Comfort Card benoemd als een derde, betreft informatie van overschrijvingen aan All in solo, maar ben dan wel weer verantwoordelijk. Doordat mijn handtekening toch oorzaak is van dit feit, dat ik schijnbaar onbewust een lening heb afgesloten van E1855.- + dat na mijn {helaas} telefonische annulering aug2007 toch nog overschrijvingen zijn geweest. Ik ben hiervan niet over geïnformeerd. Nu dan, een jaar na dato is dit dus z`n E2400.- toch lekker mee genomen voor niets doen.E545.-

Het lijkt me, heb geen geld ontvangen, geen zaken gedaan met All in solo, die hebben wel geld geïncasseerd, mag aannemen dat dit gereserveerd stond, 1 jaar in mijn geval, ook rente, van een jaar omdat ik niets heb opgenomen.Comfort Card rekent wel rente per jaar.

Heb intussen een credit nota ondertekend z`n E1700.- wordt er terug gestort naar comfort card. All in solo rekent z`n E155.- voor haar omkosten. Comfort card rekent debet rente per geleend bedrag per jaar = E2400.- deze toch wat onbewust actie van even mijn handtekening zetten kost me E700.-


Kassa, Radar en de ombudsman hebben hier wel aandacht voor, ik pleit er voor dat dit soort bedrijven, met dit soort praktijken head lines worden in de landelijke pers

bobbie1980
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 nov 2008 23:08

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door bobbie1980 »

de rijscholen doen tegenwoordig maar wat. ik vind dat het cbr moet optreden. zij kunnen rijscholen toch makkelijk verbieden om dit soortpraktijken te doen!!!!!!!!!!!!!!!!

Laurac
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 jun 2007 22:32

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Laurac »

Vorig jaar kreeg ik via de telefoon te horen van ALL In Solo dat het gehele contract en de lening ontbonden zou zijn.

Kreeg dat jaar daar op een verassing, er was 80 euro van mijn rekening afgeschreven.

Ik belde de Royal bank of scotland te Nederland op, om het e.a. te vragen en ze bleven aanhouden dat het contract nog steeds bestond.

Toen zei ik waar is het geld dan? Krijg ik dat dan nog op m'n rekening want ik heb maar 1 les gehad.

Toen weer All in solo gebeld, daar kreeg ik te horen dat het contract ontbonden was en dat ze niet begrepen dat het geld van m'n rekening afgeschreven was.

Ik kreeg van All in Solo een brief toegestuurd met: Annulering niet-doorlopend goederenkrediet.
Die ik al een jaar eerder ondetekend naar hun had verstuurd, maar die waren ze blijkbaar kwijt. Dus ik moest deze opnieuw ondertekenen en terugsturen.

Ik heb de kopie bewaard, voor het geval dat... je weet maar nooit.

Week later werd ik door Royal Bank of Scotland gebeld, dat alles via een geautomatiseerd systeem gaat en dat daarom alle communicatie langs elkaar heen loopt.

Dat was inderdaad het geval, van het kastje werd ik weer naar de muur gestuurd.
Het ene telefoongesprek met bedreiging "Uw moet gaan betalen!"
Het andere telefoongesprek waar gezegd werd "Uw hoeft zich geen zorgen te maken, het contract is ontbonden".

Nu is idd het contract ontbonden, heb het geld dat ze van mijn rekening hebben afgeboekt z.s.m. weer geincasseerd.

Je moet dus flink doorzetten wil je van All in Solo af komen!!!

Slechte service, communicatie is zéér slecht, klantenservice spreekt gebrekkig Nederlands, vieze instructrice en vieze auto!!!

Ga niet lessen daar!!!

Contract is ontbonden, maar bewaar de kopieën extra goed, voor het geval dat...
All In solo weer met verrassingen komen opdagen, want hun administratie is zéér slecht te noemen.

Naar boven

Laurac
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 jun 2007 22:32

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Laurac »

Zo kom je van All In Solo af!!!!



- je hebt een garantieperiode waarin je dus alle recht hebt om alsnog je
contract te kunnen ontbinden. Dat moet je doen binnen 30 dagen.
- Zij mogen dit niet weigeren
- Vraag All In Solo om een Annulering niet - doorlopend goederenkrediet
maak een kopie van al je bewijzen en stuur het origineel ondertekend
terug, dit doe je per aangetekende brief zodat je een ontvangstbewijs
hebt.
- Bel na een week op ter bevestiging of zij alles in goede orde hebben
ontvangen en hoelang de procedure gaat duren.
- Neem het telefoongesprek op, noteer de namen met wie je gesproken
hebt, de datum en de tijd, wees hierin accuraat.
- Leg je klacht neer bij Royal Bank of Scotland zodat zij op de hoogte
zijn met wie zij zaken doen.
- Blijf aandringen op bevestiging en dat All in Solo jou z.s.m. per brief
op de hoogte stellen van jou annulering.
Houd altijd naam, tijd en datum bij van al jouw gesprekken.
- Hebben ze nog steeds niet gereageerd:
- Dien jouw klacht in bij Consuwijzer
- Als je lid bent van een rechtsbijstandverzekering maak daar dan snel
gebruik van

- heb je geen rechtsbijstandverzekering:

- kijk dan wat de mogelijkheden voor jouw zijn bij rechtshulp in jouw
gemeente
- Je kunt ook kijken of er een juridische vereninging is van bijvoor-
beeld een Universiteit afdeling rechten;
Vaak zitten er juridische verenigingen die gewilligd zijn jouw zaak
af te handelen.

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door superwoman »

Begin december ben ik geslaagd nadat ik sinds maart al rijles had bij All in Solo. Wat ik heb bemerkt is het volgende: ze zijn niet erg kies op wie ze als franchisers voor hun laten rijden. Mijn rij-instructrice was een jonge turkse vrouw. Niks kwaads daarover, maar haar rijschool bleek een zeer laag slagingspercentage te hebben en de examinatoren hadden geen hoge dunk van haar resultaten bij leerlingen.

Ook de manier van lesgeven is wat anders dan je van een nederlandse rijschool kan verwachten. Een vakantie van een maand naar Turkije betekende in de zomer een hele maand geen rijles. De periode van 3 maanden rijles werd ook ruimschoots overschreden omdat ze geen examens bleek te hebben ingekocht.

Dan heb ik het nog niet over het feit dat ze haar mobieltje steeds gebruikte onder het lesgeven en in het turks zat te kakelen met haar zus en andere leerlingen. Heel storend echt !

Uiteindelijk, bij het 4e examen geslaagd. Maar ik denk dat ik bij een plaatselijke rijschool sneller mijn rijbewijs had gehaald.

Contacten met All in Solo verliepen trouwens wel redelijk goed. Je kan niet switchen van franchiser als de lesstijl blijkt tegen te vallen, dat is wel een nadeel. De theoriedag was perfekt en heeft mij goed geholpen.

Geen afrader dus, maar kijk eerst of je bij een plaatselijke rijschool niet beter af bent.

superwoman
Berichten: 139
Lid geworden op: 02 dec 2007 19:45

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door superwoman »

Begin december ben ik geslaagd nadat ik sinds maart al rijles had bij All in Solo. Wat ik heb bemerkt is het volgende: ze zijn niet erg kies op wie ze als franchisers voor hun laten rijden. Mijn rij-instructrice was een jonge turkse vrouw. Niks kwaads daarover, maar haar rijschool bleek een zeer laag slagingspercentage te hebben en de examinatoren hadden geen hoge dunk van haar resultaten bij leerlingen.

Ook de manier van lesgeven is wat anders dan je van een nederlandse rijschool kan verwachten. Een vakantie van een maand naar Turkije betekende in de zomer een hele maand geen rijles. De periode van 3 maanden rijles werd ook ruimschoots overschreden omdat ze geen examens bleek te hebben ingekocht.

Dan heb ik het nog niet over het feit dat ze haar mobieltje steeds gebruikte onder het lesgeven en in het turks zat te kakelen met haar zus en andere leerlingen. Heel storend echt !

Uiteindelijk, bij het 4e examen geslaagd. Maar ik denk dat ik bij een plaatselijke rijschool sneller mijn rijbewijs had gehaald.

Contacten met All in Solo verliepen trouwens wel redelijk goed. Je kan niet switchen van franchiser als de lesstijl blijkt tegen te vallen, dat is wel een nadeel. De theoriedag was perfekt en heeft mij goed geholpen.

Geen afrader dus, maar kijk eerst of je bij een plaatselijke rijschool niet beter af bent.

angela72
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2009 20:36

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door angela72 »

ik heb een snelcurcus genomen bij autorijschool randstad uit utrecht hij komt ze afspraken niet na hij zeg dat ik goed rijd daarom ben ik al 4keer gezakt en nou moet ik bij de rijkwaterstaat dan zegt die die datum afrijden en ging weer niet door en dan weer nieuwe datum en ging weer niet door en nou is bijna me theorie verlopen waar ik 4000euro aan verlies gaa nooit bij randstad lessen gooi dan maar je geld in je put echt zonde

tijgertjex
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door tijgertjex »

als er mensen zijn die nog altijd is discussie zitten met all in solo meld je dan even op de site koperbelangen divere problemenen en dan bij opgelicht all in solo

Adaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2009 16:34

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Adaa »

geen tekst om weer te geven
Laatst gewijzigd door Adaa op 09 feb 2009 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.

tijgertjex
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 dec 2008 09:39

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door tijgertjex »

hoi hoi ik las net je bericht over hun maar als je je geld terug wilt of iets anders van dat bedrijf meld je dan aan op kopersbelangen en zet het zelfde verhaal neer als hier meer mensen is een grootere bedrijging

ps je kan bellen tot je een ons weegt ik ben donderdag om 9 uur begonnen met bellen om half 12 kreeg ik pas een hoofd aan de telefoon en volgens zijn zeggen was alles al rond en bla bla bla.
ik eisde dat ik vrijdag voor 12 uur geld wou zien en een e-mail met de vacaturen van me vriend (1500 euro) omdat de instructeur ontslagen is krijg ik dat pas volgende week maar kreeg welk een e-mail dat het bedrag overgemaakt is en dat ik de dingen per post in de loop van vol;gende week zou ontvangen maar het is nu zaterdag en ik heb nog geen 1 cent van hun gezien op de rekening en oja neem het woordt juridisch even in de mond dan schrikken ze even vraag naar Hamid Baidjoesingh of De Haan en leg je probleem uit en zeg dat ze artikel 7.4 uit hun algemene voorwaarde moet na leven.

succes

Gesloten