LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijschool All-in-solo

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Quinty1313
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2011 13:46

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Quinty1313 »

Heb net de verschillende reacties van diverse mensen gelezen en rij zelf sinds oktober 2010 bij All-in-Solo. Denk echter dat het inderdaad ligt aan welke rijschool erin wordt gehuurd om de lessen te gaan geven aan je. Zelf heb ik eerst een tijd bij een andere prive rijschool gereden en na een les of twaalf ben ik daar gestop omdat die persoon constant zat te bellen de twee lesuren dat ik reed en tegen andere leerlingen erg tekeer ging als ze iets verkeerd deden.
Zo had ik gekozen om een proefles te gaan volgen bij All in solo die ik toevallig tegenkwam op internet en het was een leuke aanbieding met korting van 200 euro op de cursus. De proefles ging prima al zat er inmiddels ruim twee jaar tussen de vorige rijschool in en nu en zo besloot ik om met een minimaal aantal benodigde lessen van start te gaan. Cursusgeld werd netjes verspreid over een half jaar, ik had geen haast. En het is toch altijd een aardig totaal bedrag. Helaas na laatste automatische afschrijving van mij rekening werd de bedongen korting niet in mindering gebracht op het totaalbedrag en heb ik gebeld om te informeren hoe dat zat. Nee die korting was allang berekend in dat totaal bedrag dat ik reeds had betaald. Want normaal was de cursus 200 euro duurder. Oke, dit is niet te controleren maar gaan ervanuit dat dat klopt.
Na een les of 9 te hebben gehad werd het slecht weer met sneeuw en dergelijke rond de kerst heb ik voor het laatst eenmaal gereden want de bertreffende instructrice beschikt niet over een auto met winterbanden dus wilde niet rijden met slecht weer. Op zich ook geen probleem echter ben ik door mijn werk maar de helft van de tijd thuis en de overige in het buitenland.
Inmiddels is er veel voor mij veranderd. Ik ben nu bijna 5 maanden zwanger en wil toch graag mijn rijbewijs gaan halen. Ik heb begin februari (door drukte werkzaamheden) opnieuw contact opgenomen om te bespreken hoe we te werk gingen met het vervolgen vd lessen. Nee ik moest eerst mijn theorie gaan halen en dan pas mocht ik weer gaan lessen. Oke, ik heb dus inmiddels theorie gedaan en helaas gezakt op een puntje teveel nu de eerste keer, na de online cursus te hebben gedaan van hen.
Toen heb ik toch nog maar weer gebeld met de instructrice hoe dat nou zit want ik wil graag verder lessen! Dus ik heb verzocht om mij door te geven hoeveel lessen ik nog tegoed heb. Want ik snapte even de reden niet echt waarom ik niet verder kan lessen. Ik heb dus pas 9 lesuren gelest en heb nog 20 lesuren staan! Das wel veel toch om te bewaren tot een examen.
Nu ga ik nogmaals examen doen binnenkort, want ik wil heel graag mijn examen kunnen gaan halen en niet hoogzwanger straks met een enorme buik achter het stuur zitten ;-)
Hopelijk gaat het de twee keer wel lukken en wie kan mij eventueel vertellen of ik recht heb op een vergoeding of vergoeding van dat twee keer theorie examen doen? Ik dacht dat ergens te lezen daarstraks. Altijd handig om te weten.

Alvast bedankt

Diredj
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2011 15:53

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Diredj »

Dames en heren let op!!!!

Het gaat weer eens niet goed met all-in-solo. Ze schijnen het financieel heel moeilijk te hebben. Ze hebben al een soort en met wurgcontract met hun instructeurs waarin staat vermeld dat hun instructeurs pas betaald krijgen 60 dagen nadat de leerling examen heeft gedaan. Uit ervaring kan ik jullie vertellen dat zij ook die belofte niet kunnen waarmaken. Ik heb gisteren voor een bedrag van E 6125,- aan herinneringsnota 's opgemaakt en aantekent naar all-in-solo verstuurd. Ik heb hierbij ook vermeld dat indien deze nota's niet binnen 10 dagen na dagtekening zullen worden betaald deze vorderingen zullen worden overgedragen aan een deurwaarderskantoor met het verzoek voorlopig een beslag te laten leggen op hun banktegoeden en een faillissement aanvraag te doen bij de rechtbank.

Mijn advies aan alle rij-instrcuteurs die lessen voor all-in-solo:

Wees secuur met je financieel administratie: Als een factuur na 60 dagen nog niet is betaald. Stuur gelijk een herinnering nota. Indien All-In-solo niet reageert, Overdragen aan een incassobureau of deurwaarderskantoor.
Het zo heel vervelend voor iedereen zijn als all-in-solo failliet word verklaard. Je kan dan als schuldeiser achter in de rij gaan staan en je mag blij zijn als je na een jaar 10% van je vordering uitbetaald krijgt

Vorig jaar rond de zelfde periode waren ze ook slordig met betalen. Ik heb toen al mijn leerlingen een sms gestuurd met de mededeling: gezien all-in-solo niet aan zijn betalingsverplichting kan voldoen worden allen gemaakt afspraken voorlopig geannuleerd" Mijn leerlingen en hun ouders hebben op hun beurt direct contact opgenomen met all-in-solo en binnen een paar dagen hebben zijn toe aan hun verplichting voldaan.

Mijn advies aan alle leerlingen van all-in-solo:

Wees op je houden en houd de ontwikkelingen even bij. Het zou zonden zijn als jij of je ouders maanden misschien wel jaren hebben gespaard bij je rijbewijs en all-in-solo word failliet verklaard. Dan zijn jullie alles kwijt.
En maak ajb niet de fout door te denken: ahh all-in-solo is een grote organisatie. Die gaan niet zo snel failliet. het is compact opleidingen eerder dit jaar ook al overkomen.

oom Wout
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 apr 2011 21:52

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door oom Wout »

Beste Diredj,

Denk nou toch eens na voordat je met zo'n obscure toko in zee gaat. Dat deugt toch niet, per definitie. Of het nou All in Solo heet, Rijbewijsconcurrent, noem ze maar op, ze deugen niet. Het deugt vooral nooit voor de uiteindelijke klant (=de leerling) maar het deugt ook niet voor de franchise-nemer/instructeur. Een goede rijschool begint en bouwt lokaal een naam op en haalt vervolgens vanuit de opgebouwde naam (=netwerk) een klantenkring die groot genoeg is om van te kunnen bestaan. Daar gaat een jaar of 3 over heen. Met niks (in munten) beginnen en in 1 jaar je bestaan veilig stellen is iets wat die vage franchiseorganisaties als haalbaar voorstellen, maar het kan niet, het werkt niet, het is gewoon onmogelijk. Dat had je gewoon moeten bedenken. Je hebt dom gehandeld door met die toko zaken te gaan doen, maar ik wens je toch veel sterkte toe en hoop dat je deze onzin overleeft.

Diredj
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2011 15:53

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Diredj »

Oom wout,

Hartelijk dank voor de reactie en het advies.Ik ben inderdaad weer een ervaring rijker en een illusie armer.. Ik heb bewust dit verhaal gedupliceerd omdat ik hoop dat niet meer mensen de zelfde fout gaan maken die ik heb gemaakt 2 jaar geleden door met all-in-solo in zee te gaan. Als beginnend rij-instructeur is het moeilijk je hoofd boven water te houden zeker in de grote steden waar er veel concurrentie is. All-in-solo geeft je daarbij wel de helpende hand moet ik zeggen. Als zij er zeker in het begin niet waren had ik het misschien niet gered. Dat neemt niet weg dat zij zich aan de gemaakte afspraken moeten houden en dat gebeurd nu zeker niet. Eerder dit jaar heeft de rechtbank in Breda compact opleidingen failliet verklaard. Ik ben bang dat all-in-solo hetzelfde lot zal ondergaan.

Diredj

Jan Waterkant
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 aug 2011 16:26

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Jan Waterkant »

Ik had al jaren een rijschool en werd door All in Solo benadert of ik niet voor hen wilde rijden.
Ik zou een gigantisch goed salaris verdienen, iets wat ik nooit in mijn eigen rijschool zou kunnen verdienen.
Ik had er eigenlijk geen zin in, maar men drong aan om vrijblijvend langs te komen.
Ik heb de heren gevraagd om een verklaring van een register accountant te overleggen waarin de berekeningen hard werden gemaakt dat ik inderdaad het door hun genoemde salaris zou verdienen tegen een normale werkweek van max. 40 uur.
Vader en zoon zijn bij mij thuis geweest in een oude Mercedes type w123.
Hele mooie verhalen, ze waren goed gebekt en in het begin bijzonder vriendelijk.
Maar na het stellen van bepaalde vragen werd de sfeer er niet bepaald beter op.
Op mijn vraag naar het accountantrapport kwam er een beduimeld velletje papier te voorschijn uit een lijntjesblok gescheurd met daarop ondefinieerbare berekeningen.
De accountant moest het rapport nog maken, maar ze hadden alvast dit.
Het accountantsrapport moet ik na 5 jaar nog krijgen en het beduimelde rapportje mocht ik alleen inzien maar niet houden.
U kunt zelf de conclusie trekken, maar ik had er geen fijn gevoel over.

charenzonique
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2012 20:01

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door charenzonique »

lees een hoop negatieve ervaringen.

Helaas ben ik er zelf ook even de dupe van geweest. In augustus 2011 heb ik een proefles aangevraagd bij All In Solo . Op zich was dit een normale les.
Als prettig ervaren in iedere geval. Na 2 weken wikken wegen toch besloten om te gaan lessen bij All In Solo vond het wel handig dat ik in termijnen kon betalen.

Ik kreeg al snel de gegevens van mijn rij instructeur. Ik had aan gegeven dat ik het liefst om 09.00 uur wou lessen omdat ik dan beter uit zo komen met mijn werk en hobby. Iedere keer als er een les 's ochtends gepland stond belde hij een uur van te voren af of kwam niet opdagen.
Toen ik een keer 's ochtends ziek wakker werd en mijn les af had gezegd.Kreeg ik de mededeling dat deze gewoon door berekend zou worden.
Want ik moet 48uur van te voren afzeggen. (hoe weet je nou dat je 2 dagen later ziek wakker wordt? :? )

Maar goed was het helemaal zat.Heb toen All In Solo opgebeld en gevraagd om een andere rij instructeur.Eerst kon dit niet en ze zouden met de rij instructeur gaan overleggen mbt de afspraken die hij telkens niet na kwam.

In de tussen tijd mijn contract nogmaals gelezen en kwam er achter dat ik mijn contract kon ontbinden als ik niet tevreden zou zijn. Even later belde All In Solo terug met de smoes dat de rij instructeur zich aan de afspraken zou houden. Ik heb hem nog 1 kans gegeven . Echter hield hij zich zoals verwacht niet aan de afspraak. Heb toen All In Solo gebeld en gezegd dat ik mijn contract wou ontbinden en ik dat ik mijn les geld binnen 2 werkdagen terug wou hebben. Natuurlijk wel met de nodige wettelijke regels gespeculeerd.

Binnen een uur had ik een andere rij instructeur. Er hebben helaas wel 2 maanden tussen gezeten dat ik weer kon lessen. Moest weer helemaal opnieuw beginnen want de vorige rij-instructeur had mij het verkeerd geleerd zo kon ik na 9 lessen nog niet schakelen. Terwijl ik bij mijn nieuwe rij instructeur in 2 lessen kon schakelen.

Heb nu geen problemen meer. Maar misschien is All In Solo geschrokken omdat ik met allerlei juridische termen gooide naar hun hoofd :D

Maar als ik een advies mag geven ga niet bij All In Solo rijden. Als het goed is kan ik eind februari dit jaar afrijden. Theorie heb ik al. Hoop dat ze niet gaan rommelen met het aanvragen van het examen.

rene57
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2012 19:54

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door rene57 »

ik zou helemaal geen rijles nemen bij deze weg piraat, zeker niet in denhaag.
verkeers regels,! wat gewoon door rood rijden, en dan ook nog eens naar rechts schieten dus mij afsnijden,en als ik hem daar op aan spreek als beroep schauffeur nog een middel v :oops: inger krijgen ook .
dus mijn advies neem geen les bij deze rijschool, haal je nooit je rijbewijs!!!!! :mrgreen:

PL120
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 okt 2012 13:26

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door PL120 »

Zulke grote lesbedrijven als All-in-Solo moeten hun winst maximaliseren - en maken daarom gebruik van zeer slimme tacktieken (en blijkbaar veel te hoge marktprijzen). Dat is hun goedrecht, maar ondernemen moet wel ethisch en verantwoord blijven - en aan de reacties hier te zien, gebeurt dat niet echt.

Wat ik jullie aanraad is om niet te denken in termen van "groot bedrijf, dus beter lesbedrijf - dus grotere kans om te slagen. Er zijn genoeg lesbedrijven, die veel kleiner zijn, maar daarom ook véél klantvriendelijker en absoluut niet minder slecht. Je kunt al voor 800 euro, 30 lessen nemen en één keer gratis afrijden. Dat is omgerekend €20 euro per les.

Mijn advies: ga niet in zee met de eerste de beste bedrijf dat je als eerst na een Google zoekopdracht raadpleegt, maar doe eerst een goed en gedegen onderzoek. Praat met verschillende bedrijven - maar vooral: vraag aan je vrienden en vriendinnen, kennissen en familiie wat hun ervaringen zijn.

Ik heb bijvoorbeeld hele goede ervaringen met rijschool rotterdam en een proefles was voor mij daar gratis. Zo kan het ook!

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Brainless »

PL120 schreef: Wat ik jullie aanraad is om niet te denken in termen van "groot bedrijf, dus beter lesbedrijf - dus grotere kans om te slagen. Er zijn genoeg lesbedrijven, die veel kleiner zijn, maar daarom ook véél klantvriendelijker en absoluut niet minder slecht. Je kunt al voor 800 euro, 30 lessen nemen en één keer gratis afrijden. Dat is omgerekend €20 euro per les.
En van die 20E per les, moet de instructeur betaald worden en de kosten (brandstof, onderhoud en afschrijving) van de auto??

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

Brainless schreef:
PL120 schreef: Wat ik jullie aanraad is om niet te denken in termen van "groot bedrijf, dus beter lesbedrijf - dus grotere kans om te slagen. Er zijn genoeg lesbedrijven, die veel kleiner zijn, maar daarom ook véél klantvriendelijker en absoluut niet minder slecht. Je kunt al voor 800 euro, 30 lessen nemen en één keer gratis afrijden. Dat is omgerekend €20 euro per les.
En van die 20E per les, moet de instructeur betaald worden en de kosten (brandstof, onderhoud en afschrijving) van de auto??

@ Brainless,

Volgens mij is € 800,= / 30 lessen € 26.60 per les (want het afrijden is immers gratis). En is je niet opgevallen dat er consequent over "" per les"" gesproken wordt? Als een les maar 40 minuten is dan komt een uur toch op € 40,=. Daarnaast staat op de website van deze rijschool niets dan onzin! Men spreekt over een slagingspercentage van 71,34 %. Op de officiele website van het CBR is deze hele rijschool niet terug te vinden. Laat staan hun percentages. De 2 instructeurs zijn volgens de eigen website 7 jaar instructeur. Samen dus 14 jaar. In die tijd hebben ze volgens eigen zeggen 2681 mensen aan het rijbewijs geholpen. Dat is dus 190 mensen per instructeur per jaar!! Dat maal 2 instructeurs (wat echt ONMOGELIJK is) maakt 380 eerste examens per jaar! We hebben het dan over 16 leerlingen per instructeur per MAAND!!!! Dan moet dus iedere leerling maximaal 15 lessen krijgen en in 1 x slagen! En dan moeten deze instructeurs geen vakantie of ziektedagen hebben en 52 weken per jaar 70 uur per week werken.En dat voor een rijschool die bij het CBR nog niet op de site staat?? Ze zijn op dit moment wel al 21 uur lid van facebook. Op de site kun je ook 3 aanraders vinden. 1 daarvan heeft zijn echte naam gebruikt. Dat is Jack de Vries uit Amsterdam. Waarom gaat die in Rotterdam lessen???? Hij heeft in 21 lessen zijn rijbewijs behaald! Aan zijn foto te zien is hij op late leeftijd begonnen aan het rijbewijs. Ik schat deze man minimnaal 45 +. Ook toevallig dat 1 van de 2 instructeurs van Autorijschool Rotterdam Frank de Vries is. De andere 2 aanraders zijn natuurlijk anoniem. Hebben ze dus zelf geschreven.

Nee hoor. Allemaal uit de duim gezogen!! Niet gaan lessen bij deze rijschool. Als ze mensen moeten binnenhalen met leugens :wink: :wink: :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door ciske »

Ik schat deze man minimnaal 45 +.


Iets niet zeker weten , is een aanname.

By the way.... je antwoord is een dubbele post, je kent de huisregels?

Dani'92
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 okt 2012 19:35

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Dani'92 »

Ik had hier een heel verhaal geplaatst over all in solo, werd daarover gebelt en gemailt met de mededeling of ik t wilde verwijderen. Nja dat is bij deze gebeurt. Maar ik wil nog even heel erg duidelijk maken dat t zonde van je geld en tijd is om met All in solo in zee te gaan. Het is een slechte rijschool en ze hechte weinig waarden aan het zorgen voor een goede rijopleiding! Spijt, spijt, spijt! Dat t maar een waarschuwing mag zijn voor mensen die van plan zijn om te gaan startte bij deze rijschool.

jackypascual
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2013 23:28

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door jackypascual »

mijn dochter is oktober 2012 begonnen met lessen bij all in solo. ze heeft een pakket gekocht van 2078 euro. we hebben eigenlijk al diverse keren problemen gehad en daarover gebeld. 24 juni mag ze afrijden en gisteren werd er door haar rij-intructrice verteld dat ze een gevaar op de weg is. kind overstuur en wil dus niet meer rijden, all in solo netjes gemaild, en deze belde ook netjes vandaag terug. helaas wordt er weinig mee gedaan, ze wil deze rij-intructrice niet meer omdat ze in 35 lessen eigenlijk niets geleerd heeft, de helft van haar vaardigheden zijn maar afgetekend en over 3 1/2 week heeft ze examen. ze wil of een andere rij-intructrice of stoppen, maar ze heeft nog 11 lessen staat, ad 440 euro. weet iemand of ze dit bedrag ook kan terugkrijgen/vorderen en dan advies inwinnen bij een andere rijschool of ze echt een gevaar op de weg is, zo ja dan heeft verder lessen weinig zin, het kind heeft keihard moeten werken, tussen school door om de 2078 euro bij elkaar te krijgen, en het doet ons veel verdriet dat we haar niet kunnen helpen. ik hoop dat iemand misschien mee kan denken voor ons of we tot een oplossing kunnen komen

Diredj
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2011 15:53

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Diredj »

@ jackypascal waar woont u/uw dochter?

jackypascual
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2013 23:28

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door jackypascual »

in spijkenisse

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

jackypascual schreef:mijn dochter is oktober 2012 begonnen met lessen bij all in solo. ze heeft een pakket gekocht van 2078 euro. we hebben eigenlijk al diverse keren problemen gehad en daarover gebeld. 24 juni mag ze afrijden en gisteren werd er door haar rij-intructrice verteld dat ze een gevaar op de weg is. kind overstuur en wil dus niet meer rijden, all in solo netjes gemaild, en deze belde ook netjes vandaag terug. helaas wordt er weinig mee gedaan, ze wil deze rij-intructrice niet meer omdat ze in 35 lessen eigenlijk niets geleerd heeft, de helft van haar vaardigheden zijn maar afgetekend en over 3 1/2 week heeft ze examen. ze wil of een andere rij-intructrice of stoppen, maar ze heeft nog 11 lessen staat, ad 440 euro. weet iemand of ze dit bedrag ook kan terugkrijgen/vorderen en dan advies inwinnen bij een andere rijschool of ze echt een gevaar op de weg is, zo ja dan heeft verder lessen weinig zin, het kind heeft keihard moeten werken, tussen school door om de 2078 euro bij elkaar te krijgen, en het doet ons veel verdriet dat we haar niet kunnen helpen. ik hoop dat iemand misschien mee kan denken voor ons of we tot een oplossing kunnen komen
Als na 35 lessen de helft van de vaardigheden niet is afgetekend kan natuurlijk ook betekenen dat uw dochter niet echt een rij talent is. Dat kan. Zo is ook niet iedereen even muzikaal of even goed in sport. Het feit dat ze overstuur is na een opmerking dat ze "een gevaar op de weg is" zegt natuurlijk ook iets over haar weerbaarheid. Bent u wel eens meegereden, en zo ja wat vond u van haar rijden? Er bestaat niet zo iets als een vast aantal lessen. Ja een bewezen gemiddelde van 38 lessen voor mannen en 48 voor vrouwen. Dat is er wel. Maar dat zijn gemiddelden. Daar kan men (ver) onder zitten maar ook (ver) boven. Leerlingen en ouders kloppen zichzelf altijd op de borst als men onder dat gemiddelde zit maar geven de rijschool de schuld als er boven het gemiddelde wordt uitgekomen.

Hotdrink_24
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2013 15:13

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Hotdrink_24 »

Beste mensen,

De mensen die bij all in solo rijden.
Ga er zo snel mogelijk vandaan want de betaling, service (mensen die er werken zijn niet eens opgeleid) je krijgt personeel aan de telefoon die geen antwoorden voor je hebben en je word tenslotte aan een lijntje gehouden, pakketten. Alle soorten vragen die je ze stelt wordt er gezegd ( wij komen daarop terug, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op, de examendatum plannen we zsm in mocht er een kandidaat uitvallen plannen we zsm een nieuwe datum voor je in, de boekhouder is ziek of niet aanwezig, wij zullen de betaling zsm verwerken is er uberhaupt wel een boekhouder)

Beste mensen, als je met all in solo begint ga er dan zsm van weg.
Er worden uitspraken gedaan maar geen enkele van die uitspraken komen ze na.
Heb ik contact opgezocht met dhr VOLLMER om mijn situatie uit te leggen. hij is in bespreking, hij heeft een vergadering, hij is niet op kantoor, hij is met vakantie.
Ho, eens even zij willen wel dat de betaling tijdig ontvangen maar of zij actie ondernemen om een leering te helpen met zijn/haar situatie. ECHT NIET!
ik zelf ben pas geleden begonnen en in het begin dacht ik tjah, ieder organisatie heeft wel wat. maar nu is het echt extreem. Er wordt helemaal niet contact met je opgenomen. Gehele service, zoals op de site staat vermeld is onzin!

Let op! all in solo helpt je echt nergens mee..je komt niet verder.

Hotdrink_24
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2013 15:13

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Hotdrink_24 »

Beste jackypascual,

Dien een klacht in..blijkelijk is uw dochter getraumatiseert. Dit kan niet, onmenselijk!
Desnoods sleep je ze voor de rechter! All in solo is alleen op geld uit en waar blijft het recht van de leerlingen!

Sterkte!

Instructeur 69
Berichten: 188
Lid geworden op: 16 aug 2011 18:50

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door Instructeur 69 »

Hotdrink_24 schreef:Beste jackypascual,

Dien een klacht in..blijkelijk is uw dochter getraumatiseert. Dit kan niet, onmenselijk!
Desnoods sleep je ze voor de rechter! All in solo is alleen op geld uit en waar blijft het recht van de leerlingen!

Sterkte!
Een klacht indienen? Naar de rechter gaan? Op grond van wat? Wel reëel blijven hoor. De rechter ziet je aankomen. Een instructeur heeft gezegd dat een leerling een gevaar op de weg is. Daar haalt een rechter zijn schouders bij op hoor. Getraumatiseerd??? Van 1 opmerking?
Hotdrink_24 schreef:Beste mensen,

De mensen die bij all in solo rijden.
Ga er zo snel mogelijk vandaan want de betaling, service (mensen die er werken zijn niet eens opgeleid)
All in solo kan mijn sympathie ook niet echt krijgen maar de opmerking dat er mensen werken die niet opgeleid zijn raakt v.w.b. de instructeurs kant noch wal. De bevoegdheid van de instructeur is te controleren bij het IBKI.

BaS 1205
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2013 15:01

Re: Rijschool All-in-solo

Ongelezen bericht door BaS 1205 »

Onlangs zag ik het programma al op tv over 'foute' rijscholen. Nu ik hier alle reacties lees, verbaas ik me over de hoeveelheid aan klachten. Vooral de grote bedragen die gemoeid zijn met dit soort praktijken. Mijn rijschool Bruinsma is ook weleens kritiek op, maar ik heb zelf geen slechte ervaring bij deze rijschool.

Een goede tip: voordat je bij een rijschool begint, zoek op internet eens wat gegevns op over de rijschool. Zo kun je op www.rijschoolgegevens.nl alle slagingspercentages vinden. Maar lees ook eens wat anderen schrijven over een rijschool (reviews). Op www.Snelslagen.nl vind je heel veel recente reviews en beoordelingen over rijscholen, maar bijvoorbeeld ook bij Bovag.

Waarom wel zoeken bij een nieuw mobieltje of wasmachine en niet bij een rijschool? Een kwartiertje research voordat je zo'n bedrag uitgeeft om je roze papiertje te halen, lijkt me nooit overbodig.

Gesloten