LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rijschoolvergelijker.nl

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
Edwin de Rouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2017 14:11

rijschoolvergelijker.nl

Ongelezen bericht door Edwin de Rouw »

Beste Tros radar team,

Al driemaal heb ik op de rijschoolvergelijker.nl website de ervaringen mbt rijles van mijn dochter gemeld. Helaas waren die ervaringen werkelijk negatief maar deze worden niet geplaatst. Ik heb daarover ook een mail gestuurd naar de site. Indien de negatieve ervaringen niet geplaatst worden, dan geeft deze website geen juist beeld van rijscholen, maar is slechts reclame.

Wellicht kunt u deze quasi objectieve website eens onder de loep nemen ? wij zijn inmddels 2000 euro armer aan een slechte rijschool en ik wil voorkomen dat andere mensen dit ook overkomt.

Met vriendelijke groeten,

Edwin de Rouw


Van: Edwin de Rouw [mailto:[email protected]]
Verzonden: vrijdag 28 april 2017 12:55
Aan: '[email protected]'
Onderwerp: Ervaringen over Rijschool Vlaspoel in Rosmalen

Beste Medewerker,

Reeds heb ik driemaal een reële negatieve ervaring over rijschool Vlaspoel uit Rosmalen op uw website ingegeven. Telkens wordt mijn ervaring niet geplaatst. Dit is niet correct. Plaatst u slechts positieve ervaringen , want dan heeft uw website geen serieuse waarde hetgeen ik bij de instanties wel ga melden

Dank voor uw reactie,

vriendelijke groeten,

Edwin de Rouw

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: rijschoolvergelijker.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Wat was het antwoord op je e-mail van de website?

De website pretendeert nergens betrouwbaar te zijn. Er staat letterlijk:

"Je kunt alle rijscholen bij jou in de buurt opzoeken en van deze rijscholen de slagingspercentages vergelijken. Naast de slagings percentages zijn ook de ervaringen van anderen terug te lezen. Vind een rijschool en behaal je rijbewijs. Raden anderen jou deze rijschool aan? Lees reacties, vergelijk ze, kies jouw rijschool en haal binnen no-time je rijbewijs!"

Bij de betreffende rijschool is geen enkele reactie te vinden. Op basis daarvan en de tip van de website is dit dus geen goede keuze in rijschool.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: rijschoolvergelijker.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Edwin de Rouw schreef:Helaas waren die ervaringen werkelijk negatief maar deze worden niet geplaatst.
maar waren de ervaringen ook onderbouwd? Dat is het enige wat ik kan bedenken. Verder staat er inderdaad nergens dat het een onafhankelijke website betreft, daar zal hetzelfde gelden als de review websites voor restaurants bijvoorbeeld, waar restauranthouders zelf kunnen kiezen wat ze wel of niet willen plaatsen.

Gesloten