Slechte ervaring rijschool Lets Go Turbo

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
M.A.D.

Slechte ervaring rijschool Lets Go Turbo

Ongelezen bericht door M.A.D. » 29 mei 2019 21:23

Deze rijschool zou ik niemand aanraden.
Buiten het feit je moeilijk contact kan krijgen met ze duurt het ook vaak lang (2 dagen of meer).

Ik heb gelest bij een instructrice van deze rijschool en dat was niet te doen.
Alles wat fout kon gaan ging fout.

Het heeft mij in totaal zo'n 2500 euro gekost en een mislukt examen.

De instructrice zat elke les (van 1,5 uur) bijna aan een stuk door te appen, facetimen, Instagrammen, Facebook. En ja ook nog even vakantie boeken en autoverhuur bedrijven bellen voor vervoer naar en van de vakantie bestemming.
Versliep zich en appte dus 2 minuten voor ze er had moeten zijn dat de les niet doorging. Lessen werden veranderd en soms zelfs 2 a 3 keer achter elkaar en dat in een paar uur tijd.

Zij liet verkeersagressie zien, heeft haar bazen ( zij werkt als zzper bij het bedrijf) tijdens mijn les uit staan kafferen en geduwd. Om vervolgens in tranen terug in de auto te springen en te vertellen wat haar bazen uitspoken privé.

Ook heeft zij 2 keer tijdens het rijden mijn stoel ineens naar achteren getrokken waar ik uiteraard van geschrokken ben en wat ook nog eens gevaarlijk is.

Ze trok onnodig aan je stuur als ze tijdens het appen even een blik op de weg wierp en de situatie verkeerd inschatte.

Ik heb meerdere keren gevraagd of ik niet al moest gaan oefenen met onder andere bijzondere verrichtingen maar nee dat was niet nodig. Ook toen ik aangaf dat ik dit wel fijn zou vinden omdat ik dan wat rust kreeg als het onbekende weg was.

Wel geteld de laatste 2 lessen voor het examen (3 uur les in totaal) heeft zij mij de parkeer oefeningen, keer opdracht e.d. even in een sneltreinvaart doorheen gejakkerd. Er werd nog even in een paar minuten gekeken onder de motorkap, alle knoppen in de auto (die ik nooit eerder had gebruikt) en even snel iets over de banden verteld.

Ik zou niemand dit aanraden, dit maakt je zo onzeker en kost zo onwijs veel geld en tijd wat je weggegooid.
Kijk liever naar een andere rijschool want bij deze gaat te veel fout.

Ik hoop dat ik mensen hiermee behoed voor dezelfde ellende.

Ik heb geprobeerd de eigenaren te contacten om ze persoonlijk te vertellen over al deze problemen maar tot op heden nog geen gehoor.

thecure

Re: Slechte ervaring rijschool Lets Go Turbo

Ongelezen bericht door thecure » 30 mei 2019 10:15

Wat ik mij altijd afvraag: waarom niet na een paar lessen gestopt?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 30 mei 2019 10:19

U hebt zich toch zelf aangemeld bij die rijschool? Dus toen kon u wel contact krijgen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 31 mei 2019 12:59

Als de lessen al zo gingen, waarom dan blijven plakken tot het examen? En als de instructrice een ingehuurde zelfstandige is, waarom niet klagen bij het bedrijf waar je een overeenkomst mee hebt?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 31 mei 2019 13:08

M.A.D. schreef:
29 mei 2019 21:23
De instructrice zat elke les (van 1,5 uur) bijna aan een stuk door te appen, facetimen, Instagrammen, Facebook. En ja ook nog even vakantie boeken en autoverhuur bedrijven bellen voor vervoer naar en van de vakantie bestemming.
Versliep zich en appte dus 2 minuten voor ze er had moeten zijn dat de les niet doorging. Lessen werden veranderd en soms zelfs 2 a 3 keer achter elkaar en dat in een paar uur tijd.

Zij liet verkeersagressie zien, heeft haar bazen ( zij werkt als zzper bij het bedrijf) tijdens mijn les uit staan kafferen en geduwd. Om vervolgens in tranen terug in de auto te springen en te vertellen wat haar bazen uitspoken privé.

Ook heeft zij 2 keer tijdens het rijden mijn stoel ineens naar achteren getrokken waar ik uiteraard van geschrokken ben en wat ook nog eens gevaarlijk is.

Ze trok onnodig aan je stuur als ze tijdens het appen even een blik op de weg wierp en de situatie verkeerd inschatte.
Als deze bak ellende de realiteit is, dan had je toch direct aan de bel moeten trekken? Achteraf klagen heb je zo weinig aan.

Iseeess9999

Ongelezen bericht door Iseeess9999 » 05 jun 2019 22:11

thecure schreef:
30 mei 2019 10:15
Wat ik mij altijd afvraag: waarom niet na een paar lessen gestopt?
Waarschijnlijk omdat in sommige regio's bijna alleen vergelijkbare rijscholen lijken te zijn...

EricMatias

Ongelezen bericht door EricMatias » 30 jun 2019 14:32

Laat een negatieve beoordeling over hen achter op de site

Plaats reactie