LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkeersschool yanik den haag!!

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
feliciia-a
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2014 15:14

Verkeersschool yanik den haag!!

Ongelezen bericht door feliciia-a »

Help!

Ik heb via groupon een pakket gekocht bij boven genoemde rijschool, theorie praktijk en 20 lessen! De lessen gingen goed en heb ik allemaal gedaan, totdat ik meer lessen wou nemen want examen was ingeplant op 9 mei. 4 weken voor de ingeplande examen heb ik niks meer vernomen van de mevrouw van de rijschool. Lessen die waren gepland kwam ze niet opdagen en ook niet op me examen...

Weet iemand wat ik nu kan doen? Ze neemt de telefoon niet op en heb geen adres waar zij te vinden is? Het rare is dat ze via het CBR een nieuwe examen heeft ingepland op 28 mei en mij daar niks over heeft laten weten?

iemand tips hoe ik dit kan oplossen? Heb dus nu weer een rij examen op 28 mei en kan niet verwachten dat ze komt opdagen? Dus geen auto om in af te rijden.
Laatst gewijzigd door Radar op 18 mei 2014 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: lasterlijke titel aangepast

Annikaatje
Berichten: 517
Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21

Re: Verkeersschool yanik den haag!!

Ongelezen bericht door Annikaatje »

CBR bellen om contactgegevens van de rijschool.
Groupon contacten met hetzelfde doel.

Kumarie
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 apr 2014 13:29

Re: Verkeersschool yanik den haag!!

Ongelezen bericht door Kumarie »

Bovenstaande adresgegevens zijn gewoon te vinden op internet.
Ik zou er even langs gaan als ik jou was. Neem wel iemand mee (als getuige)

Diredj
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jul 2011 15:53

Re: Verkeersschool yanik den haag!!

Ongelezen bericht door Diredj »



Wat ik nooit bedrijp en nu ook weer niet, is dat mensen voor € 200,- 10 rijlessen + een examen denken te kopen en dan nog serieus denken dat ze spekkoper zijn.. Dit komt er op neer als je op straat een rolex koopt voor € 50,- en dan gaat lopen klagen dat je bent opgelicht..Word wakker!!!Als iets je mooi is om waar te zijn....dat is dat meestal ook zo...

oom Wout
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 apr 2011 21:52

Re: Verkeersschool yanik den haag!!

Ongelezen bericht door oom Wout »

Op cbr.nl zie je VEEL over rijscholen. Op Rijscholenkiezer zie je nog veel meer, zoals hieruit blijkt: http://www.rijscholenkiezer.nl/rijschol ... ool-yanik/

Gesloten