Ontevreden met rijschool Nxxt

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
rozaqoutb

Ontevreden met rijschool Nxxt

Ongelezen bericht door rozaqoutb » 03 jul 2019 22:27

Ik heb een pakket aangevraagd bij Nxxt en ben niet tevreden met de rijschool. Lespakket heb ik vooraf betaald en dat was een voorwaarde. Nu verplichten ze mij om met de rijinstructeur een oplossing te bedenken en hij wil het geld niet terug betalen. Ik heb bij Nxxt een contract en niet bij de freelancer peter Fransen. Echt een rijschool die ik niemand zou aanraden. Nu afwachten tot ze een oplossing bedenken, want ze komen iedere keer met hetzelfde.. wil niet bij hem lessen en gewoon geld terug

mahadma

Re: Ontevreden met rijschool Nxxt

Ongelezen bericht door mahadma » 04 jul 2019 11:53

U kunt wel geld retour willen, maar de vraag is bij mij nu: wat is het probleem. waarom wilt u niet bij de huidige instructeur lessen? Waarom bent u niet tevreden? Enige verheldering is geen luxe, zo is het voor iedereen hier in een glazen bol kijken ...........

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze » 04 jul 2019 12:11

Geld terug zal een probleem worden vermoed ik. Hier een link met wat tips, hopelijk heeft u daar wat aan.
https://www.rijbewijsinfo.nl/autorijbew ... _Problemen

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd » 04 jul 2019 17:50

Als je op cbr.nl had gekeken met woonplaats had je nooit een pakket genomen.

De lessen volgen want contract = contract helaas.... en dan stoppen.
Niets afnemen is voor hem gratis geld.

Vooral omdat vele een gratis proefles geven en bij foute leraar neem je niets.

gosewijn

Ongelezen bericht door gosewijn » 04 jul 2019 18:33

rozaqoutb schreef:
03 jul 2019 22:27
Ik heb een pakket aangevraagd bij Nxxt en ben niet tevreden met de rijschool. Lespakket heb ik vooraf betaald en dat was een voorwaarde. Nu verplichten ze mij om met de rijinstructeur een oplossing te bedenken en hij wil het geld niet terug betalen. Ik heb bij Nxxt een contract en niet bij de freelancer peter Fransen. Echt een rijschool die ik niemand zou aanraden. Nu afwachten tot ze een oplossing bedenken, want ze komen iedere keer met hetzelfde.. wil niet bij hem lessen en gewoon geld terug

Het zijn zelfstandige ondernemers u moet bij hem zijn voor een klacht.

Plaats reactie