Er zijn 138 resultaten gevonden

door Jeroen32Holland
20 mei 2017 19:16
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Ondertekend? Ik heb niks ondertekend, jij oordeelt maar zo wat raak beste John.
door Jeroen32Holland
20 mei 2017 18:36
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

John ik ben jou helemaal geen antwoord verschuldigd en een antwoord krijg jij ook niet van mij, ik ben een jaar geleden over gestapt naar KPN omdat toen bij Ziggo E-Entertainment uit het pakket ging, vervolgens 1 maand later heeft Ziggo weer een contract af gesloten met E-Entertainment, dus er zijn ...
door Jeroen32Holland
20 mei 2017 12:12
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Ik ga naar een andere provider omdat het zenderpakket van KPN is gewijzigd, en omdat ik die kortingen niet meer krijg wil ik helemaal het mobiele abonement niet meer hebben, andere providers zijn veel goedkoper, 22,50 voor een simonly met 150 minuten en 500 gigh vind ik erg prijzig als ik bij ander...
door Jeroen32Holland
17 mei 2017 19:14
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Ja ik weet zeker dat ik niet getekend heb, en over combineren zie ik het als 1 geheel het word gepromoot aangeprezen en dan zonder dat je het weet een 2 jarig contract aansmeren vind ik onjuist.
door Jeroen32Holland
17 mei 2017 19:03
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Ik zag vanmiddag een KPN auto en daar staat op combineer thuis en mobiel, dan klopt het toch niet dat de tv en internet thuis 1 jarig is en mobiel 2 jarig contract, en het gaat telefonisch er is niks getekend en ik wist ook niks af van een 2 jarig contract, wel promoten en verschillende contracten v...
door Jeroen32Holland
17 mei 2017 15:43
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

500 mb internet bedoelde ik daar inderdaad, ik kan 1 gb met 200 minuten kopen nu voor 25 euro p maand, dan veranderd er gelukkig niks aan de einddatum van het contract, ik vind het oneerlijke praktijken ik raak de voordelen kwijt omdat zij veranderen wat in mijn nadeel is, dan moeten ze die kortinge...
door Jeroen32Holland
17 mei 2017 13:17
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Wat ik vervelend vind en onterecht is dat ik lekker ben gemaakt om een mobiel abonement te nemen met vele kortingen, hierdoor kwam mijn mobiele abonement zelfs maar op 5 euro inplaats van de 7,50 euro wat ik hiervoor schreef, en daar had ik voor 300 minuten en 1 gigh internet, ik ga weg bij KPN omda...
door Jeroen32Holland
14 mei 2017 21:57
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Sylvester ik ben vorig jaar bij ziggo weg gegaan omdat die zender 1 jaar geleden al weg ging bij ziggo, daarom ben ik naar de KPN gegaan, niet dingen schrijven wat je niet zeker weet.
Telfort heeft de zender nog wel in zijn assortiment op internet en xs4all na 1 van die 2 ga ik ook overstappen.
door Jeroen32Holland
14 mei 2017 21:51
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Waar het mij omgaat is dat ik overgehaald lekker gemaakt ben aan de telefoon met meneer als u mobiel van KPN neemt krijgt u meerdere kortingen omdat u alles in 1 heeft, nu is er een wijziging ten nadele van mij omdat er een zender weg gehaald is en er zijn meerdere zenders verwijderd, dit is iets wa...
door Jeroen32Holland
14 mei 2017 21:01
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Ik heb een mail gekregen en gebeld en e -entertainment is uit het pakket gehaald per 1 Juli 2017.
door Jeroen32Holland
14 mei 2017 20:51
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Misschien in hun recht maar service gericht vind ik het absoluut niet, en ik zie het als 1 pakket als je kortingen geeft op het mobiele abonement 5 euro en 2,50 en gratis pluspkket twv 10 euro dit alleen als Je het mobiele abonement aanschaft zie Ik het toch echt als 1 pakket als je het combineert m...
door Jeroen32Holland
14 mei 2017 20:35
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Ja dat wil ik ook overstappen maar ze verplichten mij om nog een jaar te blijven met het mobiele abonement en die afspraak heb ik niet gemaakt, ook was ik verbaast te zien dat ik een 2 jarig contract heb mobiel van KPN persoonlijk vind ik dat dat onmogelijk zou moeten zijn 2 jarige contracten.
door Jeroen32Holland
14 mei 2017 19:21
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Re: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zender

Ik ga naar een andere provider omdat het zenderpakket van KPN is gewijzigd, en omdat ik die kortingen niet meer krijg wil ik helemaal het mobiele abonement niet meer hebben, andere providers zijn veel goedkoper, 22,50 voor een simonly met 150 minuten en 500 gigh vind ik erg prijzig als ik bij andere...
door Jeroen32Holland
14 mei 2017 17:47
Forum: Telefonie
Onderwerp: Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk
Reacties: 161
Weergaves: 3679

Kpn Mobiel alles in 1 niet opzegbaar na wijziging zenderpakk

Dag, Beetje jammer, jaar geleden KPN alles compleet met mobiel abonnement afgesloten met alles in 1 voordeel 5 euro korting en 10 euro korting op het abonnement dus kwam mijn mobiele abonnement maar op 7.50 euro p maand met de korting en inclusief verdubbelaar dus dan 300 minuten en 1 gigabite voor ...
door Jeroen32Holland
21 jul 2011 00:37
Forum: Garantie
Onderwerp: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf
Reacties: 55
Weergaves: 14278

Re: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf

Jazeker, ga ik weer nieuwe UGGS kopen voor in de winter, en ja ook weer de pantoffels, ze zijn heerlijk warm, en ze lopen fantastisch. Ik ga er niet van uit dat het wol weer zoveel slijt dat de zool/hakken zonder wol zit, aangezien ik laarzen heb ook van UGGS om mee te lopen, en daar heb ik zeker we...
door Jeroen32Holland
19 jul 2011 23:16
Forum: Garantie
Onderwerp: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf
Reacties: 55
Weergaves: 14278

Re: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf

Beste Maxiem en medeforumleden,

Bedankt voor het advies.

Bijenkorf heeft het volledige aankoopbedrag a 89,95 contant terug betaald aan mij, met excuses voor het ongemak.

M.v.g,

Jeroen.
door Jeroen32Holland
16 jul 2011 19:36
Forum: Garantie
Onderwerp: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf
Reacties: 55
Weergaves: 14278

Re: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf

Ik loop alleen maar binnen in huis met de pantoffels, aangezien de pantoffels zacht leer hebben aan de onderkant(de zool) is dat niet mogelijk, je zult binnen 1 km buiten lopen het leer kapot hebben van de zool, dus dat heb ik nog nooit gedaan ermee buiten lopen. Ze zijn net 2 weken over de 6 maande...
door Jeroen32Holland
16 jul 2011 16:53
Forum: Garantie
Onderwerp: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf
Reacties: 55
Weergaves: 14278

Re: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf

Ik heb de originele aankoopsnota, en heb de brief met daarin dat Bijenkorf zegt dat het eigen slijtage/eigen gebruik/garantie verlopen.

Heb een nummer gekregen, met dat nummer kan ik mijn pantoffels weer afhalen.

Maar hopen op een goede afloop, ben benieuwd.

M.v.g, Jeroen.
door Jeroen32Holland
16 jul 2011 15:50
Forum: Garantie
Onderwerp: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf
Reacties: 55
Weergaves: 14278

Re: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf

Beste Maxiem en mede forumleden, Heb jou e-mail gekopieerd (van Maxiem) en uitgeprint, en ben vandaag terug gegaan naar de Bijenkorf met de pantoffels en bon en de e-mail en heb ze daar achter gelaten, ze zouden het overleggen, dus maar weer even afwachten. De verkoper geeft het zelf ook wel toe maa...
door Jeroen32Holland
16 jul 2011 13:45
Forum: Garantie
Onderwerp: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf
Reacties: 55
Weergaves: 14278

Re: UGG 6 maanden wol versleten geen garantie Bijenkorf

Beste Maxiem, Dat vond ik zelf ook, aangezien het pantoffels zijn van 89 euro, had ik daar ook meer van verwacht. Wat kan ik het beste doen aangezien Bijenkorf niks wil vergoeden?, want ben het hier ook niet mee eens, pantoffels van bijna 100 euro en dan na 6 maanden versleten, dat vind ik persoonli...