LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 sprintplannen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
noradehaan

2 sprintplannen

Ongelezen bericht door noradehaan »

ik voel me goed bel... door aegon.een is al afgelopen en de ander moet ik nog 2 jaar voor betalen.het is een grote oplichtingsbende.

L.Velthuizen

Re: 2 sprintplannen

Ongelezen bericht door L.Velthuizen »

Radar,

Jammer genoeg heb ik spaarbeleg dan en sta nu mooi te kijken want wat zij beloofd hebben blijkt dus niet waar te zijn.
Mijn vraag aan u is wat kan ik hier aan doen.
Afgelopen september zou er een spaarbeleg aflopen deze moest verlengd worden voor 4 jaar kreeg ik van spaarbeleg tehoren omdat de markt op dat moment zeer slecht was.
Nu loopt er nog 1 af eind maart ik krijg deze zelfde brief en ben eindelijk maar eens gaan bellen.
Ik kom er gewoon niet uit met deze mensen en kan geen afspraak maken zodat zij aan huis komen zodat ik er nog iemand bij kan halen die er in ieder geval meer verstand van heeft dan ik.
Ik heb het gevoel dat ik afgescheept word en ik moet er wel voor zorgen dat ik betaal.
Toen ik dit afsloot is mij verteld dat het geld dat je inlegd zo wie zo terug ontvangt maar nu krijg ik niets terug,zelf als ik er eerder mee wil stoppen omdat ik er nog een heb lopen en die in 2006 afloopt moet ik gaan bij betalen .
Er is mij verteld door de mensen aan de telefoon dat mij dit duizenden euro's kan gaan kosten.
Kunt u mij alstublieft helpen en vertellen wat ik moet doen.
Mijn Spaarbeleg sprintplan is van spaarbeleg 100% dochter van aegon.
Eventueel postadres: L.Velthuizen
Paulus Potterlaan 20
3925 XE Scherpenzeel (gld)
tel: 0625044484
Ik hoop dat u mij kunt helpen, bijvoorbaat dank,

Linda Velthuizen.

Gesloten