LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
bihariej
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2016 11:35

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door bihariej »

Beste Sprintlost, heb je een voorbeeld van de brief aan Kifid?

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Van Sprintlost hoeft u weinig te verwachten, die heeft het bij Aegon veel te druk met het verwerken van de de vele stuitingsbrieven van Vereniging Consument & Geldzaken
Bijlagen
stuitingsbrief_AegonBank.doc
(26.5 KiB) 141 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door bia »

ClaimConcept schreef:Van Sprintlost hoeft u weinig te verwachten, die heeft het bij Aegon veel te druk met het verwerken van de de vele stuitingsbrieven van Vereniging Consument & Geldzaken
Beste Luc / Jelle

Heb op 17.02.2016 wederom de bovenstaande voorbeeldbrief aangetekend verstuurd naar Aegon Bank
maar tot op heden geen bevestiging ontvangen is dit gebruikelijk ?

Met vriendelijke groet,

Glenn

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

U kunt een aangetekende brief volgen via Track & Trace van PostNL

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door bia »

ClaimConcept schreef:U kunt een aangetekende brief volgen via Track & Trace van PostNL
Bezorgt op Donderdag 18 februari niet netjes Aegon bank u laat mij wederom in de kou staan zoals u dat al ruim 10 jaar doet.

Sprintlost
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Sprintlost »

Ben een tijdje niet op dit forum geweest en het is bijzonder om te zien hoe er op mijn verhaal gereageerd wordt.

Aan de ene kant zijn er mensen die om meer informatie vragen. Dit zijn de mensen die graag een oplossing willen voor hun SprintPlan probleem

Aan de de andere kant zijn er mensen die op alle mogelijke manieren proberen om het verhaal de ontkrachten. Dit zijn mensen die gevoelig zijn voor complottheorien of mensen die hun geld verdienen aan het 'helpen' van sprintplanslachtoffers.

Ik ben een beetje huiverig om specifieke informatie te delen omdat ik niet zeker weet hoe Aegon hier mee om zal gaan. Als ik mijn brieven (of fragmenten uit brieven) aan Kifid of Aegon met jullie deel zal Aegon in staat zijn om dit te linken aan mijn persoon. Volgens mij staat er nergens in het schikkingscontract met Aegon dat ik deze informatie geheim niet houden maar toch blijft het eng.

Daarnaast ben ik bang dat mensen mijn brieven letterlijk door gaan sturen naar Kifid/Aegon. Ik heb in deze brieven mijn persoonlijke verhaal gedaan over de reden dat ik het SprintPlan ben aangegaan en op basis van welke informatie. Ik heb verteld dat ik oprecht te maken dacht te hebben met een spaarproduct en dat ik in ieder geval mijn inleg terug zou krijgen (en dat risico was ik bereid te lopen). Ik heb duidelijk proberen te maken dat ik de SprintPlanovereenkomst ben aangegaan op basis van informatie uit een folder (die had ik ook nog). Uit die folder blijkt nergens dat je het risico loopt om je complete inleg kwijt te raken. De reden dat ik destijds met SprintPlan was begonnen is omdat ik een lening was aangegaan. Mijn plan was om deze lening af te lossen met het geld dat na 5 jaar uit het SprintPlan zou komen en in mijn overtuiging zou dat in ieder geval mijn inleg zijn. Kortom: ik heb gewoon eerlijk mijn verhaal verteld. Blijkbaar was dit genoeg om de klacht bij Kifid gegrond te laten verklaren. Toen dat was gelukt belde Aegon mij dus voor een gesprek. Dat heb ik eerst afgehouden omdat ik het niet helemaal vertrouwde maar later heb ik toch besloten met ze in gesprek te gaan met de veronderstelling: kwaad kan het niet. Volgens mij staat de rest van het verhaal wel ergens in deze thread.

De truc bij mij was dus om eerst bij Kifid je klacht gegrond verklaard te krijgen en daarmee naar Aegon te gaan (als ze al niet contact met jou opnemen).

Zijn er mensen die dit hebben geprobeerd?
Wat was het resultaat?

Robin R.
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2015 13:25

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Robin R. »

N.a.v. uw twee slotregels c.q. vragen: "Vanwaar uw interesse?"

Sprintlost
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Sprintlost »

Robin R. schreef:N.a.v. uw twee slotregels c.q. vragen: "Vanwaar uw interesse?"
Omdat ik mij betrokken voel denk ik.

En ook omdat ik er van baal dat ik van alle kanten aangevallen wordt terwijl ik gewoon eerlijk mijn verhaal probeer te doen. En dat zonder dat ik er iets voor terug krijg! Persoonlijk ben ik klaar met het Sprintplan en ik schiet er eigenlijk niets mee op door mijn verhaal hier te doen. Ik heb regelmatig gedacht: "Als jullie mij niet geloven, zak er dan maar in". Maar als ik hier af en toe, uit nieuwsgierigheid, weer eens terug kom en de commentaren lees (waarin ik een leugenaar wordt genoemd) dan kan ik niet anders dan reageren.

Ik snap echt niet waarom mensen denken dat ik een Aegon medewerker ben. Is mijn verhaal zo ongeloofwaardig?

Ik denk dat de voornaamste reden van de aanvallen tegen mij is dat ik anderen op forum heb beschuldigd geld te verdienen aan Sprintplan slachtoffers. Dat had ik wellicht niet moeten doen. Dat heeft te maken met het feit dat ik zelf contact heb gehad met externe partijen die voor mij de strijd wilden aangaan tegen Aegon. Ze vroegen daarvoor grote bedragen. Toen ik zonder hun hulp tot een oplossing ben gekomen had ik de behoefte dat te delen met de mensen hier.

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Glory »

Sprintlost, welke weg heeft u bewandeld om de club van AEGON te doen bewegen over te gaan tot betaling, misschien kunt u ons wat tips geven!

Gesloten