LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] coulance regeling sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
steventje701
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:27

coulance regeling sprintplan

Ongelezen bericht door steventje701 »

Hallo

Heeft iemand al eens een coulance aanvraag gedaan bij aegon?
En zo ja wat was de uitslag?

Groeten steven

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: coulance regeling sprintplan

Ongelezen bericht door Glory »

Zeker maar je was al eens belazerd bij AEGON en wanneer je daar op ingaat krijg je te maken met M.K. die je een antwoord schrijft dat uw situatie niet van dien aard is en was dat je in aanmerking komt!
Laten we binnenkort bij elkaar komen en een zwaar offensief beginnen in de Media, op Facebook / op Twitter enz. enz.. Trouwens die M.K. was ook al actief bij DEXIA, aldaar werden de gedupeerden ook jaren van kastje naar de muur gestuurd! :evil:

steventje701
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:27

Re: coulance regeling sprintplan

Ongelezen bericht door steventje701 »

Ik heb hetzelfde antwoord gehad. Na veel moeite om financiële stukken te vinden van 15 jaar geleden.ik dacht dat ik wel in aanmerking zou komen met zo weinig loon. Maar je komt denk ik alleen in aanmerking als je failliet was ofzo.
Heb nu alles naar de rechtsbijstand gestuurd. Met zijn allen opstaan en de media plat gooien is een optie.

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: coulance regeling sprintplan

Ongelezen bericht door Glory »

Was die brief ook ondertekend door M.K.? Gaan we binnenkort eens op Facebook enz. zetten, de waanzin om 15 jaar oude stukken naar boven te halen, ik had ze nog maar Mario had de brief al laten typen dat de coulance niet haalbaar was, nou Kieft, let maar eens op! :arrow: :lol:

steventje701
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:27

Re: coulance regeling sprintplan

Ongelezen bericht door steventje701 »

Ja klopt. M.k.
En w.s. Heeft mij de mail gestuurd.
Heb nog netjes een mail terug gestuurd met de vraag wat de voorwaarden waren om compensatie te krijgen maar daar hoor ik niets meer van terug.
Nu maar hopen dat mijn rechtsbijstand er iets in ziet want ik heb ook niet de middelen om een advocaat in te huren.

steventje701
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:27

Re: coulance regeling sprintplan

Ongelezen bericht door steventje701 »

Oké ik heb bericht gehad van aegon. Je komt alleen in aanmerking voor de coulanceregeling als je zo weinig geld had dat je de inleg niet kon betalen. Dus zelfs niet als de inleg het laatste geld is wat je had. Maar als je het dus niet kon betalen dan hadden je toch ook niet gedacht dat je dat laatste ging sparen? Want dan had je het niet.

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: coulance regeling sprintplan

Ongelezen bericht door Glory »

Kortom, van het kastje naar de muur, tenminste dat denken ze bij AEGON maar wacht nog heel even, alles zal te zien zijn in de media!

steventje701
Berichten: 33
Lid geworden op: 19 okt 2008 22:27

Re: coulance regeling sprintplan

Ongelezen bericht door steventje701 »

Verklaar je nader?

Gesloten