LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MUTATIE SPRINTPLAN NAAR CHIEVER BV

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Locomotief
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 jul 2008 17:30

MUTATIE SPRINTPLAN NAAR CHIEVER BV

Ongelezen bericht door Locomotief »

Wat zullen we nu weer krijgen, graag jullie reacties!





--------------------------------------------------------------------------------




Opnieuw zoeken | Terug naar het zoekresultaat | Bestellen | Afdrukken




--------------------------------------------------------------------------------




Benelux merk







01 Inschrijvingsnummer

0653678

Nummer en dagtekening (dag en uur) van het depot




0936034


08-04-1999 , 23.59


02 Vervaldatum

08-04-2019

03 Naam van de houder

Spaarbeleg N.V.


04 Adres (straat en nummer) van de houder

Nevelgaarde 60


05 Postcode, plaats en land van de houder

3436 ZZ Nieuwegein,
Nederland

06 Naam en adres van de gemachtigde of vermelding van het correspondentie-adres van de houder

Chiever BV
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam
Nederland

08 Woordmerk

SPRINTPLAN


13 Klasse-aanduiding en opgave van de waren en diensten

Kl 36 Verzekeringen; financiële zaken; monetaire zaken; bemiddeling en advisering inzake effecten- en obligatietransacties.


14 Klasse-opsomming en opgave van de waren en diensten

36

18 Dagtekening van de aanvraag van de vernieuwing

07-04-2009

Publicatiedatum van de inschrijving

01-02-2000

Publicatiedatum van de vernieuwing

29-05-2009

Mutaties


Mutatie: 1169384
Aanstelling of wijziging van gemachtigde:
Chiever BV
Barbara Strozzilaan 201
1083 HN Amsterdam,
Nederland.



Aangetekend: 13-02-2013


Publicatie: 21-02-2013

Status: Mutatie gepubliceerd

Status

Merk ingeschreven

Locomotief
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 jul 2008 17:30

Re: MUTATIE SPRINTPLAN NAAR CHIEVER BV

Ongelezen bericht door Locomotief »

Heel vreemd dat Chiever de merknaam Sprintplan heeft overgenomen, dat kan alleen met toestemming of geen commercieel gebruik, wat zit hierachter? Een duivels plan / afleiding, laten we daarom de aanleiding weer even oprakelen!!!



Chiever

Merkenbureau Chiever is een juridisch adviesbureau. Wij adviseren bedrijven bij de nationale en internationale bescherming van merken, handelsnamen, auteursrechten en design.



Chiever is opgericht door Alice Slabbaert, Bas Kist en Volkert Teding van Berkhout, drie merkenadviseurs met elk ruim 20 jaar ervaring in het vak.

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: MUTATIE SPRINTPLAN NAAR CHIEVER BV

Ongelezen bericht door peewee »

Niks bijzonders lijkt me. Chiever is gewoon een merknaamgemachtigde op de merknamen ''Sprintplan'' en ''Koersplan''. Zelfs al zou Chiever die merknaamrechten hebben ovegenomen van Aegon, dan nog lijken mij die merknamen geen enkele financiele waarde meer te hebben. Die merknamen zijn zo in diskrediet, dat ze daarmee voor de verre toekomst onbruikbaar zijn.

Locomotief
Berichten: 95
Lid geworden op: 02 jul 2008 17:30

Re: MUTATIE SPRINTPLAN NAAR CHIEVER BV

Ongelezen bericht door Locomotief »

PeeWee / Jurgens,

Vrees dat de onderliggende basis anders is dan jullie vermoeden, zelf bezit ik ook merken en wanneer ik deze uit handen wil houden van zogenaamde kapers dan schakel je en wel zeer bewust één van de betere merkenbureaus in, in dit geval Chiever ter voorkoming van problemen, hierover is absoluut goed nagedacht, ze zijn alleen één merk vergeten en dat is AEGON, besmet tot op het bot!
Kijk, en dat kan nog steeds omdat een merk 45 klassen kent, stel dat wij het merk Sprintplan deponeren en je gaat er flink mee de media in, dan krijg je een ware golf van opmerkingen en leeft het hele land op in de mate dat zij zijn bedonderd door AEGON en krijgt de Sprintplanclaim weer nieuw elan!
Het probleem is echter dat verreweg de meeste gedupeerden en lui en niet-wetende zijn dat er op Tros-Radar het forum aanwezig is, het is denk ik toch een goed plan om zulk een denkwijze om een onafhankelijke site (INTERNATIONAAL / IN ALLE TALEN WAAR AEGON ACTIEF IS) uit de kast te trekken om Nederland weer wakker en actief te krijgen, ik doe mee!
In Italie schieten ze maar hier zitten ze!

Gesloten