LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Michael1980
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2009 16:57

Sprintplan

Ongelezen bericht door Michael1980 »

Om me even voor te stellen..

Mijn naam is Michael 29 jaar oud en al enige tijd lid van Stichting Gesp. Naar aanleiding dat het forum helaas niet zo aktief is, dacht ik laat ik mijn vraag hier eens neer zetten of na te vragen of mensen hiermee ervaring hebben. (er staat zoveel informatie op dit forum)

Ik heb van 2000 tot 2005 een sprintplan gehad en alles qua inleg betaald. Het was dan ook niet echt iets om vrolijk van te worden dat nadat het sprintplan was afgelopen ik niks had verdiend.

Nu heb ik via eigen brieven van Aegon de optie gekregen 30% van mijn inleg terug te krijgen, dit is natuurlijk niet wat ik had gehoopt zeker omdat ik toendertijd studeerde en het dus niet breed had. Waar zijn deze percentages op gebaseerd en moet ik hiermee akkoord gaan of toch 100% met eventuele rente vragen?

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Consumentt »

Ik denk dat je met die 30% meer terugkrijgt dan de rest via de collectieve rechtzaken ooit gaat krijgen. Dat begint steeds meer op een doodlopend spoor te lijken.

Wat heb je precies aan ze geschreven dat ze je nu dit aanbod hebben gedaan?

baris23bb
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2010 22:09

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door baris23bb »

Beste mede gedupeerde,

ik heb het ook middels een brief geprobeerd, geen reactie.
Ben erg benieuwd naar jouw brief.
Zou ik hier een blanco exemplaar van kunnen krijgen.
Je zou me erg helpen, ik was in de tijd ook student en ben mijn gehele inleg kwijt.

Bij voorbaat dank

Baris

renekuijlaars
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2010 00:36

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door renekuijlaars »

gaarne deel ik mijn mening met al de gedupeerde ,ook ik ben in dat sprintplan getrapt,met de volste overtuiging dat het een safe produkt was ,heb nooit geweten dat ik met geleend geld zou gaan beleggen mijn doelsellig was om met mijn 62ste te stoppen met werken , helaas ben ik 17.697 euro kwijt (armer geworden)heb destijds mij aangesloten bij stichting gesp en krijg het gevoel dat die stichting ook nog een slaatje willen slaan om je aan te melden voor een bedrag van plus minus 75 euro te laten betalen om zichzelf te verijken over ons als gedupeerde .en zoo zijn er zoveel produkten op de markt waar oo"" zoveel mensen slachtoffer van worden en die voor heel hun leven daar last van hebben .wat ik graag zou willen is via dit mailtje via radar en alle mensen die geflest zijn, radar de opdracht geven om onze problemen op te lossen en ik ben dan gaarne bereid om hiervoor een vergoeding voor te betalen . dit is volgens mij nog het enige programma waarop wij kunnnen vertrouwen . laat ons een grote groep vormen via deze mail om ons leed wat is aangedaan het recht te halen waar we recht op hebben en de toekomstige andere mensen te beschermen van wat ons is aan gedaan

slimmere
Berichten: 33
Lid geworden op: 21 mar 2010 14:35

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door slimmere »

Radar geeft consumenten problemen weer en kan dus nooit als publieke omroep iets voor u betekenen in de zin die u bedoelt.

missm3
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2010 09:19

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door missm3 »

Hallo, Zou je voor mij ook een voorbeeld kunnen toe sturen en waar je het heen moet sturen had n.l het geld ook nodig voor de studie van mijn dochter.

mvg peter

Gesloten