LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Luc Jurgens, advocaat

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Luc Jurgens, advocaat »

Dames en heren consumenten:

Tussenstand Aegon Sprintplan en Fortis Groeivermogen

Aegon Bank:

http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraa ... S:2014:581

Fortis Groeivermogen:

http://deeplink.rechtspraak.nl/uitspraa ... :2014:2357

Dexia (Aegon's Legio Lease en (Bank) Labouchere) zit nog in de denktank van het Amsterdamse gerechtshof in een aantal lopende zaken tegen respectievelijk Dexia, Varde Investments en Asset Refinance Company.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Voor alle nieuwkomers op dit forum: de titel van dit onderwerp kunt u gerust met een flink aantal korreltjes zout nemen. ClaimConcept en Luc Jurgens, advocaat liggen vaak genoeg met elkaar overhoop, maar over één advies bestaat geen enkele discussie: Zoek deskundige begeleiding!

Sprintplan gedupeerde? Ga onder geen beding praten met Aegon!

nathalie29
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2014 20:34

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door nathalie29 »

Hallo,

Ook wij hebben te maken met spintplan oplichting, mijn partner heeft in 1999 een overeenkomst getekend voor 5 jaar, 100 gulden per maand. verhaal in het kort eind van de rit kwam de teller op 0.

Ik heb ze aangeschreven, ,met een kopie van de overeenkomst en een kopie van je laatste afschtrigt, ook wij krijgen te horen, welliswaar per brief, dat hun alles goed hadden uitgelegd en dat mijn partner niet goed had gelezen, ik heb ze ook opgebeld om hun te vertellen dat er wel heeeeel veel mensen het verkeerd hadden gelezen, daarom nu een miljoenclaim aan hun broek. In de brief stond dus ook dat wij misschien in aanmerking konden komen voor een coelanceregeling, maar dat we wel een biljet van proces moesten aanvragen bij de belastingdienst. Nu is mijn vraag moet ik aegon nu ook bedanken per brief en vermelden dat ik andere stappen gaat nemen of alles indienen??? ik weet het nu niet meer, allen weet ik dat we het geld terug willen....

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door bia »

nathalie29 schreef:Hallo,

Ook wij hebben te maken met spintplan oplichting, mijn partner heeft in 1999 een overeenkomst getekend voor 5 jaar, 100 gulden per maand. verhaal in het kort eind van de rit kwam de teller op 0.

Ik heb ze aangeschreven, ,met een kopie van de overeenkomst en een kopie van je laatste afschtrigt, ook wij krijgen te horen, welliswaar per brief, dat hun alles goed hadden uitgelegd en dat mijn partner niet goed had gelezen, ik heb ze ook opgebeld om hun te vertellen dat er wel heeeeel veel mensen het verkeerd hadden gelezen, daarom nu een miljoenclaim aan hun broek. In de brief stond dus ook dat wij misschien in aanmerking konden komen voor een coelanceregeling, maar dat we wel een biljet van proces moesten aanvragen bij de belastingdienst. Nu is mijn vraag moet ik aegon nu ook bedanken per brief en vermelden dat ik andere stappen gaat nemen of alles indienen??? ik weet het nu niet meer, allen weet ik dat we het geld terug willen....
Beste nathalie

Onder geen beding buigen meld je aan hier: http://www.sprintplanclaim.nl/

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door ClaimConcept »


nathalie29
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2014 20:34

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door nathalie29 »

hallo,

als ik me wil aanmelden staat er pagina verlopen, hoe kan ik me anders aan melden voor de link aanmelden?

Liques
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jun 2014 14:06

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Liques »

Mijn ouders hebben beide een Sprintplan polis afgesloten. In de tussentijd is mijn moeder helaas overleden en vader is gehandicapt geraakt. Nu heb ik de opdracht gekregen om een brief op te stellen voor Aegon. Mijn vader wil de rechtszaak niet langer afwachten en proberen een tussenweg te treffen met Aegon. Nu is mijn vraag of er iemand er een voorbeeldbrief van heeft? Of wie kan mij vertellen welke punten er precies in moeten staan? Het zal me enorm helpen. Bij voorbaat hartelijk dank!
Warme groet, Angelique

Sprintlost
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2013 12:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Sprintlost »

ClaimConcept schreef:Voor alle nieuwkomers op dit forum: de titel van dit onderwerp kunt u gerust met een flink aantal korreltjes zout nemen. ClaimConcept en Luc Jurgens, advocaat liggen vaak genoeg met elkaar overhoop, maar over één advies bestaat geen enkele discussie: Zoek deskundige begeleiding!

Sprintplan gedupeerde? Ga onder geen beding praten met Aegon!
Praten met Aegon kan geen kwaad. Zorg alleen dat je, voordat je aan het gesprek begint , in je hoofd hebt wat je wilt bereiken en houd daar aan vast dan heb je niets te verliezen.
Bij mij nam Aegon contact met me op nadat ik met success een Kifid procedure was gestart. Ik had me vooraf voorgenomen dat ik tenminste 80% van mijn inleg terug wilde hebben. Na een half uurtje was het gesprek klaar en twee weken later had ik mijn geld. Natuurlijk moet je wel een overeenkomst tekenen waarin o.a. staat dat je afziet van verdere claims. Achteraf heb ik wel spijt dat ik niet hoger heb ingezet, want het ging wel erg makkelijk.

Als een gesprek met Aegon niet oplevert wat je wilt kun je altijd nog andere wegen bewandelen zoals het inschakelen van een professional (zoals ClaimConcept en Luc Jurgens, advocaat). Ik heb daar destijds ook aan gedacht, maar ik vond dat te duur.

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Nadat Aegon - na een goed gesprek - het klachtdossier anno 2014 met de aangeleverde financiële gegevens heeft verrijkt, volgt op dit moment nog steeds standaard een afwijzing. Kifid wijst vervolgens klachten af wegens verjaring, waarbij Aegon uiteraard handig gebruik maakt van de door klagers aangeleverde gegevens: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 6#p2047646

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Glory »

Zeg Sprintlost, zou jij eens wat documenten willen scannen en deze laten zien, zijn we eindelijk eens af van dat domme geblaf van je! Eigenlijk ben je een Sprint-last, verdwijn van deze site en verstop je in een lade van die club uit Niewegein!!

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Glory »

Ga nooit in zee met die gasten van AEGON die je zogenaamd een coulance-aanbieding kunnen doen, het is gewoon een smerige valstrik van die Mario en zijn bende, nooit doen! Bijv. Sprintlost is één van die bendeleden, dus trap er niet in!!!!!

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Glory »

Zeg Sprintlost, zou jij eens wat documenten willen scannen en deze laten zien, zijn we eindelijk eens af van dat domme geblaf van je! Eigenlijk ben je een Sprint-last, verdwijn van deze site en verstop je in een lade van die club uit Niewegein!!

De waarheid is dat Sprintlost niets meer van zich laat vernemen, ik wist het!

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Glory »

De waarheid over Sprintlost
Glory schreef:Ga nooit in zee met die gasten van AEGON die je zogenaamd een coulance-aanbieding kunnen doen, het is gewoon een smerige valstrik van die Mario en zijn bende, nooit doen! Bijv. Sprintlost is één van die bendeleden, dus trap er niet in!!!!!

wilfredo
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 okt 2011 09:20
Locatie: wageningen

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door wilfredo »

Glory loopt niet zo te fucken!!! Jij bent de verpester van dit forum.

Sprintlost heeft alleen maar verteld hoe zijn 'zaak' is gegaan.

Ik wil jou nooit meer zien hier! Bah bah bah
Glory schreef:Zeg Sprintlost, zou jij eens wat documenten willen scannen en deze laten zien, zijn we eindelijk eens af van dat domme geblaf van je! Eigenlijk ben je een Sprint-last, verdwijn van deze site en verstop je in een lade van die club uit Niewegein!!

De waarheid is dat Sprintlost niets meer van zich laat vernemen, ik wist het!

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Glory schreef:De waarheid over Sprintlost
Glory schreef:Ga nooit in zee met die gasten van AEGON die je zogenaamd een coulance-aanbieding kunnen doen, het is gewoon een smerige valstrik van die Mario en zijn bende, nooit doen! Bijv. Sprintlost is één van die bendeleden, dus trap er niet in!!!!!
@Glory, er zijn inderdaad sterke aanwijzingen dat medewerkers van AEGON zich op dit forum als gedupeerden voordoen, het ontbreekt alleen nog aan harde bewijzen. Hiervoor zou een beroep op de redactie van Radar moeten worden gedaan om IP-adressen te controleren, desnoods via Justitie.

Voor het geval u overweegt de oproep van Sprintlost op te volgen om bij Kifid te klagen : Follow the Money!

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Glory »

Oeps, gisteren een waarschuwing gekregen van Radar maar het is één van de manieren gedupeerden te waarschuwen om absoluut niet in zee te gaan met zogenaamde verhalen als zou AEGON wel een coulance-gevoel over zich hebben.
Een ieder die dat wel denkt komt bedrogen uit en ben benieuwd wie wel een positief bericht heeft ontvangen, denk niet één!

ClaimConcept
Berichten: 1970
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

ClaimConcept schreef:er zijn inderdaad sterke aanwijzingen dat medewerkers van AEGON zich op dit forum als gedupeerden voordoen, het ontbreekt alleen nog aan harde bewijzen. Hiervoor zou een beroep op de redactie van Radar moeten worden gedaan om IP-adressen te controleren, desnoods via Justitie.

Voor het geval u overweegt de oproep van Sprintlost op te volgen om bij Kifid te klagen : Follow the Money!
Het lijkt geen toeval dat Sprintlost zich eind augustus 2014 plotseling weer meldt, na een extreme koerswijziging bij Kifid met als sleutelbegrippen Verjaring ondanks collectieve procedure en Hofmodel Amsterdam (alleen inleg terug onder bijstandsniveau).

Glory
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2013 10:17

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Glory »

Koerswijziging bij het Kifid? Zijn die dan ook omgekocht? Het zal me niets verbazen, alles is te doen met de juiste bedragen, het zou een regelrechte schande zijn! In Italie schieten ze maar hier zitten ze!
Is het mogelijk de verschillen aan te geven in waar precies de ommekeer zit? Alvast bedankt!

juwita
Berichten: 901
Lid geworden op: 01 aug 2008 13:46

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door juwita »

Een raadsvrouwe (rechter) vanuit het Hof Amsterdam in het KIFID parachuteren die de zg. ''Cortenraad doctrine'' hanteert en het even afstemmen waar de gezamenlijke belangen (op indamming van aantal klachtprocedures) van mede scheidsrechters KIFID liggen. Meer is ervoor niet nodig.
Plus wat halfslachtig door de klager en diens adviseur gevoerde klachtprocedures.

Isa(a)c le Maire
Berichten: 294
Lid geworden op: 06 sep 2014 11:21

Re: Sprintplan gedupeerde? Ga praten met Aegon!

Ongelezen bericht door Isa(a)c le Maire »

Het KiFiD is mogelijk toch niet deskundig genoeg, om te doorgronden dat wat er werkelijk gebeurde achter de schermen van het Sprintplan:

https://youtu.be/TP4DktreZO4?t=10m21s

Gesloten