LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] call of duty - black ops

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Janssuhh
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2010 10:00

call of duty - black ops

Ongelezen bericht door Janssuhh »

Beste,

ik zag dat er hier nog geen forum over was hier.

Maar problemen zijn er zat met dit spel
en dan vooral bij de playstation.

activision zelf scheept je af met dat je problemen bij je eigen liggen
maar omdat "bijna" iedereen er problemen mee heeft verwacht ik toch dat het probleem niet bij "ons " ligt.


problemen zijn :

vastlopen van de playstation
traag
slechte verbinding ( lost connection )
niet op de servers komen
mensen niet kunnen uitnodigen met de invite optie.
en er is vast nog wel meer maar goed ik heb het een beetje opgegeven met het spel (( vooral omdat er geen updates komen ))

maar goed als iedereen nou hier zijn problemen verteld of bevestigd
kan er misschien een uitzending over komen en aan een oplossing gewerkt worden.

tot die tijd speel ik wel mw2 :mrgreen:

met vriendelijke groet,
Marco

wini25
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 okt 2010 13:32

Re: call of duty - black ops

Ongelezen bericht door wini25 »

Het probleem ligt ook niet bij Activision, maar ligt bij Sony. Sony is verantwoordelijk voor de servers die multiplayer mogelijk maken. Ook Gran Turismo 5 heeft dit probleem, maar hier is het probleem groter omdat ook de offline modus nog connectie maakt met het internet. Hierdoor is de laadtijd van Gran Turismo 5 nog langer. Sony adviseert gebruikers momenteel om geen gebruik te maken van de multiplayer modus totdat het probleem is opgelost, maar wanneer dit is opgelost is nog niet bekend.

BlackOpsfcuk
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2011 10:53

Re: call of duty - black ops

Ongelezen bericht door BlackOpsfcuk »

Ik wil even iets de wereld uit helpen...

Black Ops:
Sony Playstation is gedeeltelijk verantwoordelijk voor de online multiplayer. In het geval van Black Ops is het zo dat Sony Playstation de online gamers doorverwijst naar de gaming servers van Activision. Wat inhoud, Black Ops wordt gespeeld via de servers van Activision. :P

GT5:
Bij een launch van een nieuwe game zijn er altijd wel "kinderziektes", bij alle games, omdat het spel zo veel is verkocht is het logisch dat er dan relatief meer "problemen" zijn dan normaal. Want als het spel helemaal niet verkocht zou worden dan zouden er natuurlijk helemaal geen "problemen". Ik weet uit betrouwbare bron dat GT5 "nu" vrijwel probleemloos gespeeld kan worden :D

Janssuhh
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 dec 2010 10:00

Re: call of duty - black ops

Ongelezen bericht door Janssuhh »

ik kan inmiddels ook gewoon black ops spelen zonder problemen ...


ook dat moet dan even gemeld worden hier toch !!!!

(( probleem zit nu meer in mw2 met die cheats en hacks... pffff ban ze ;)))

Gesloten