LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cars, miniatuurautotjes

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
johan1712
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2009 22:56

Cars, miniatuurautotjes

Ongelezen bericht door johan1712 »

Goedemiddag,

Onze zoon is een groot fan van Cars. En wij inmiddels ook. Tot nu lukt het wel een uniek exemplaar te kopen, het is tenslotte niet leuk om dubbele te hebben. Daar zijn ze veel te duur voor.
Nu lopen we tegen het volgende aan;
We willen graag nieuwe types kopen. Het lijkt alsof er drie sites patent hebben op de verkoop van de autotjes; intertoys, bartsmit en ToysXL. Maar wat schets mijn verbazing? De volgende tekst staat onder elk artikel;
'LET OP: Dit artikel is in verschillende uitvoeringen verkrijgbaar. Vooraf is niet te bepalen welk type u ontvangt.'
Dit is toch belachelijk. Dan betaal je €7,99 en dan weet je niet wat je krijgt. Waarschijnlijk eentje die je al hebt. Gaan we dus niet doen.
Is er iemand die raad weet? Is hier iets tegen te doen, of is er een goede webshop?

Groet,
Johan

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Cars, miniatuurautotjes

Ongelezen bericht door malaga »

Ik weet er niet zo veel van CARS, maar heb je wel eens op marktplaats gezocht?
Daar staat genoeg, weet natuurlijk niet of je deze zoekt!
suc6

johan1712
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 okt 2009 22:56

Re: Cars, miniatuurautotjes

Ongelezen bericht door johan1712 »

Ja, ik weet dat daar genoeg staat, meestal duurder dan de winkels, omdat die niet goed bevoorraaden.
Maar ik vind het van die websites zo belachelijk, dat is mijn punt.

dierenvriend1986
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Cars, miniatuurautotjes

Ongelezen bericht door dierenvriend1986 »

Beste Johan, het probleem met de Cars autootjes is is dat deze vaak slecht leverbaar zijn en dat de winkels een automatisch bestel systeem hebben. Ook al staan er 10 de zelfde dan geeft de computer gewoon aan dat er niets besteld hoeft te worden aangezien alle auto's van het zelfde type het zelfde bestel nummer hebben.

Gesloten