LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fidget spinner Nederland

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Willem2007
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:47

Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Willem2007 »

Nou helaas ingetuind.. spinners voor de kinderen besteld via Fidget Spinner
Nederland.. (care commerce)
Levertijd 1-2 dagen..nu al twee weken op aan het wachten.. ze reageren niet
op mailtjes en je kunt ze niet bellen.
Zo hier en daar vind ik meerdere reacties..bv op de site van telefoonboek
Hoe lang kan zo'n site zomaar door gaan met bestaan!!
Iemand tips hoe ik en vele andere hun geld kan terug eisen??
alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Willem2007 op 30 mei 2017 12:28, 3 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Draai het eens om, hoe kan iemand daar bestellen? Nog net geen zolderkamerhobbiest aangezien deze site gerunt wordt vanuit een flat. Waarschijnlijk krijgt u het rechtstreeks uit China geleverd.
Rare is ook dat het mailadres niet eens overeenkomt met de webshop, [email protected]. Ook dit staat op hetzelfde flatje geregistreerd. Net zoals de site screenprotectorkopen.nl.

Even googelen en hup: D E M Makkink kunt u vinden in Nijmegen, Gelderland, Nederlaand. Het adres van deze persoon is Vossenlaan 418, Nijmegen 6532 BK. U kunt de persoon bereiken op het telefoonnummer: 0248489571.

Willem2007
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:47

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Willem2007 »

Das altijd makkelijk gezegd achteraf.. dit weet ik nu inmiddels ook allemaal. Telefoonnummer is niet bereikbaar..

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dan zit er niets anders op dan naar Nijmegen te reizen en persoonlijk contact te zoeken.

Anita vdM
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2017 13:20

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Anita vdM »

Goedemiddag,
Inderdaad, kinderen zelf de spinners besteld én betaald! en een paar dagen netjes een mail, dat ze de grote vraag niet aan kunnen. Vervolgens radio stilte. Maandag 29 mei mail gestuurd naar hen, maar wederom geen enkele reactie. Verschrikkelijk dat het over de rug van kinderen moet gaan! Het telefoonnummer zal wel niet meer bestaan; zagen de bui al hangen waarschijnlijk.

Willem2007
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:47

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Willem2007 »

Steeds meer reacties ook op trustpilot.. we zijn zeker niet de enige. ik heb klacht ingediend bij multysafepay, hopelijk kunnen zij hier iets mee.

FidgetSpinnerNL
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2017 12:50

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door FidgetSpinnerNL »

Wij vinden het erg vervelend dat we niet alle bestellingen volgens verwachting hebben kunnen uitleveren, en dat uw order teleurstellend verloopt. Wij zijn een klein bedrijf en zijn volledig overdondert door de enorme belangstelling. Wij zijn elke dag met man en macht voor u aan het werk, en hebben tot op heden 78% van alle bestellingen kunnen uitleveren. Net zoals andere Nederlandse bedrijven hebben wij te maken met een grote vraag en zijn enkele kleuren lastig te verkrijgen. Om deze reden kan het langer duren voor sommige klanten dan dat wij zelf wensen. Het aankoopbedrag terugstorten is helaas niet mogelijk, omdat alle pakbonnen reeds zijn geprint en uw bestelling waarschijnlijk al is verzonden. Wij geven prioriteit aan het zo snel mogelijk versturen van de orders, waardoor reacties op mails op zich laten wachten. De resterende orders worden zo snel mogelijk verwerkt, binnen de daarvoor overeengekomen termijn in de koopovereenkomst. Wij bedanken u voor uw begrip en geduld.

Excuses voor het ongemak,

Fidget Spinner Nederland

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

FidgetSpinnerNL schreef:Wij vinden het erg vervelend dat we niet alle bestellingen volgens verwachting hebben kunnen uitleveren, en dat uw order teleurstellend verloopt. Wij zijn een klein bedrijf en zijn volledig overdondert door de enorme belangstelling. Wij zijn elke dag met man en macht voor u aan het werk, en hebben tot op heden 78% van alle bestellingen kunnen uitleveren. Net zoals andere Nederlandse bedrijven hebben wij te maken met een grote vraag en zijn enkele kleuren lastig te verkrijgen. Om deze reden kan het langer duren voor sommige klanten dan dat wij zelf wensen. Het aankoopbedrag terugstorten is helaas niet mogelijk, omdat alle pakbonnen reeds zijn geprint en uw bestelling waarschijnlijk al is verzonden. Wij geven prioriteit aan het zo snel mogelijk versturen van de orders, waardoor reacties op mails op zich laten wachten. De resterende orders worden zo snel mogelijk verwerkt, binnen de daarvoor overeengekomen termijn in de koopovereenkomst. Wij bedanken u voor uw begrip en geduld.

Excuses voor het ongemak,

Fidget Spinner Nederland
Legt u dat eens uit: u heeft zelf geen voorraad, de pakbon is geprint en de bestelling waarschijnlijk al verstuurd? Gevalletje in China besteld en nu wachten op levering?

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door kuklos »

FidgetSpinnerNL schreef:....
en zijn volledig overdondert door de enorme belangstelling.
.............
en hebben tot op heden 78% van alle bestellingen kunnen uitleveren.
..............
Net zoals andere Nederlandse bedrijven hebben wij te maken met een grote vraag
...............
Het aankoopbedrag terugstorten is helaas niet mogelijk, omdat alle pakbonnen reeds zijn geprint
Met andere woorden, zeer slechte bedrijfsvoering en de klant kan de pot op.
Jullie hadden jullie site kunnen sluiten, kunnen melden dat alles enorm uitloopt. Maar nee hoor, gewoon orders blijven accepteren en vooraf geld eisen.

melder
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2017 21:40

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door melder »

ik ben bang dat ik ook op de wachtlijst sta... de meisjes hebben ze zelf uitgezocht en vragen er steeds naar. Ik heb ze inmiddels ook al ergens anders gekocht, gewoon in de winkel! Heerlijk, die winkels!!!! fidget spinner nederland, geef dan aan op je site dat wegens te grote aanvraag vertraagd geleverd wordt!!! Dat jullie de grote vraag naar die dingen niet aankunnen! Laat in ieder geval wat van je horen, anders kom je erg onbetrouwbaar over!!!

hdg.cube
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2017 18:33
Contacteer:

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door hdg.cube »

Willem2007 schreef:Nou helaas ingetuind.. spinners voor de kinderen besteld via Fidget Spinner
Nederland.. (care commerce)
Levertijd 1-2 dagen..nu al twee weken op aan het wachten.. ze reageren niet
op mailtjes en je kunt ze niet bellen.
Zo hier en daar vind ik meerdere reacties..bv op de site van telefoonboek
Hoe lang kan zo'n site zomaar door gaan met bestaan!!
Iemand tips hoe ik en vele andere hun geld kan terug eisen??
alvast bedankt!
Hier het zelfde ik heb de politie al gebeld en wil een ieder graag vragen ook aangifte te doen het gaat dan pp maar om een paar euro. Maar landelijke gezien wellicht om duizenden euro's.
Ik heb gister opnieuw contact gezocht via het contact formulier en geëist de bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten.
Daarnaast op sociale media gewaarschuwd voor dit bedrijf. Volg aub massale dit voorbeeld deze oplichters moeten gestopt worden

hdg.cube
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 mei 2017 18:33
Contacteer:

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door hdg.cube »

FidgetSpinnerNL schreef:Wij vinden het erg vervelend dat we niet alle bestellingen volgens verwachting hebben kunnen uitleveren, en dat uw order teleurstellend verloopt. Wij zijn een klein bedrijf en zijn volledig overdondert door de enorme belangstelling. Wij zijn elke dag met man en macht voor u aan het werk, en hebben tot op heden 78% van alle bestellingen kunnen uitleveren. Net zoals andere Nederlandse bedrijven hebben wij te maken met een grote vraag en zijn enkele kleuren lastig te verkrijgen. Om deze reden kan het langer duren voor sommige klanten dan dat wij zelf wensen. Het aankoopbedrag terugstorten is helaas niet mogelijk, omdat alle pakbonnen reeds zijn geprint en uw bestelling waarschijnlijk al is verzonden. Wij geven prioriteit aan het zo snel mogelijk versturen van de orders, waardoor reacties op mails op zich laten wachten. De resterende orders worden zo snel mogelijk verwerkt, binnen de daarvoor overeengekomen termijn in de koopovereenkomst. Wij bedanken u voor uw begrip en geduld.

Excuses voor het ongemak,

Fidget Spinner Nederland
Geen tijd te reageren op mails etc. Maar wel op een forum van radar om te voorkomen dat mensen niet meer bestellen?
Ik heb je nu 3 x gemaild krijg netjes een callnr maar geen reactie. Voor jou info aangifte bij de politie wegens oplichting is gedaan en niet alleen door mij. Volgens Europese consumenten recht gaat je verhaal mbt annuleren van de bestelling niet op. Je/jullie voldoen NL niet aan de redelijke termijn qua levering en communicatie met klanten is er niet. Ik eis dan ook nogmaals annulering van mijn bestelling en het complete bedrag inclusief verzendkosten retour binnen de redelijke termijn van 3 dagen.
Vals aangeven dat je de officiële resellers bent en de originele verkoopt, je verkoopt lucht en als er al wat komt is het waarschijnlijk via aliexpress geleverd. Dat heet valsheid in geschrift volgens mij.
Als gezegd aangifte is gedaan, daarnaast wordt er druk naar je gezocht en geloof me gevonden wordt je.
Beetje over de rug van kinderen oplichten.

Nijogeth
Berichten: 9916
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De redelijke termijn voor terugbetaling zal toch minimaal 14 dagen zijn. De termijn voor levering is overigens nog langer.

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door BL2 »

Heel netjes die reactie van Fidget spinner Nederland. Slim om dit even op het forum te vermelden, dat gaat sneller dan vele stressmails te beantwoorden. Om nu al over oplichting en aangifte te schrijven lijkt me wat voorbarig, immers zoals Nijogeth ook al aangeeft, de wettelijke termijnen zijn nog niet verstreken.

Dat al die Sinners uit China komen mag toch wel duidelijk zijn, daar komt al het speelgoed en nog veel, veel meer vandaan.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door kuklos »

BL2 schreef:Heel netjes die reactie van Fidget spinner Nederland. Slim om dit even op het forum te vermelden,
Netjes was geweest als ze op hun site hadden vermeld dat er teveel orders zijn en ze geen orders meer accepteren.

Willem2007
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:47

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Willem2007 »

[quote="BL2"]Heel netjes die reactie van Fidget spinner Nederland. Slim om dit even op het forum te vermelden, dat gaat sneller dan vele stressmails te beantwoorden. Om nu al over oplichting en aangifte te schrijven lijkt me wat voorbarig, immers zoals Nijogeth ook al aangeeft, de wettelijke termijnen zijn nog niet verstreken.

Dat is noem je niet netjes.. netjes is mensen niet onnodig laten wachten en niks van je laten horen.. dis is hun eigen straatje schoonvegen.,. zodat mensen die de reviews lezen denken van : oh wat netjes van ze, ik kan er best een bestelling doen..die mensen zeuren maar wat. Veel bedrijven hebben mensen in dienst die het internet afstruinen naar dit soort artikelen/reviews om maar zo snel mogelijk weer hun bedrijf in een goed daglicht te zetten..

Maar inmiddels zit ik al 2,5 week te wachten op spinners die ik nu allang overal had kunnen kopen (1-2 dagen levertijd).

En ik heb ook zo mijn bedenkingen over de spullen die ze leveren als ik zo de reviews lees op trustpilot.. ze verkopen nog troep ook..
Ik heb ze inmiddels al elders gekocht. Heb ze maandag gemaild dat als ik mijn geld niet terug heb of geen bestelling voor vrijdag..ik ook aangifte ga doen!
Heb wel al een klacht bij MUltysafepay gedaan, zij reageren supersnel en hebben het in behandeling genomen! Dus doe dit ook!
Laatst gewijzigd door Willem2007 op 01 jun 2017 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Willem2007
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:47

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Willem2007 »

En dan nog iets wat niet netjes is.. de verklaring staat trouwens op trustpilot..
Dat ze daar reageren met een beoordeling alsof ze zelf klant zijn, zij zullen zich moeten registreren als eigenaar van het bedrijf en ook zo moeten reageren ipv zichzelf ook nog eens 3 sterren geven!
Lekker netjes.. ik heb hier ook melding van gemaakt bij trustpilot.. ik mag mijn eigen bedrijf ook niet beoordelen

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Politie, aangifte, oplichting... wat een grote woorden weer. En totaal ten onrechte. Er is helemaal geen sprake van oplichting, de politie zal dus ook geen aangifte opnemen. Er is gewoon een cicielrechtelijke discussie en een verkoper die de boel niet op orde heeft. Niet leuk, naar ook niet zo spannend.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Moneyman »

Politie, aangifte, oplichting... wat een grote woorden weer. En totaal ten onrechte. Er is helemaal geen sprake van oplichting, de politie zal dus ook geen aangifte opnemen. Er is gewoon een civielrechtelijke discussie en een verkoper die de boel niet op orde heeft. Niet leuk, naar ook niet zo spannend.

Willem2007
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 mei 2017 16:47

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Willem2007 »

Wat kun je hier dan wel aan doen?? Ik vind het heel erg dat zo'n bedrijf gewoon zo door kan gaan en terwijl ze het niet aan kunnen..!
Als ze nou met alternatieven komen .. zo van de blauwe hebben we niet helaas we hebben wel nog een rode..

En als je dan je spullen krijgt blijken het dus geen fidget spinners te zijn maar beschadigde neppers.. is dat geen oplichting?

Gesloten