LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Furby Boom

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
cindy1901
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2014 16:47

Furby Boom

Ongelezen bericht door cindy1901 »

Mijn dochtertje speelde op de tablet de app van Furby. Die kun je spelen met en zonder een Furby. Als je een Furby hebt kun je uiteraard meer, maar ja die had ze niet.

Mijn dochtertje had een super mooi rapport waar ze keihard voor had gewekt.....(en door een mijn scheiding is het momenteel voor haar niet makkelijk) dus dacht ik....doe gek..
Ik spaargeld aangesproken en voor haar die zo graag gewilde Furby Boom gekocht. Was een rib uit mijn lijf, maar ze had hem zo verdient.

Vol verwachting de tablet erbij, app gestart....en toen kwamen de tranen.....
De app scant de Furby niet.
Ik heb uren op internet gezocht....heel veel mensen hadden dit probleem.....wat ik ook deed niks werkte.

Ik Hasbro gemaild.
Alles uitgelegd. De app doet het op de tablet maar die scant de Fubry niet. Nergens staat op de doos of site dat er vereiste zijn aan tablets.

Hun antwoord;
Blijkbaar werkt uw tablet niet met de app. Spijtig. Dit is niet bij hun bekend. Furby komt uit Amerika en vanuit Amerika is niet doorgegeven dat er maar een aantal tablets de Furby kunnen scannen.

Vond dat een zo verschrikkelijk makkelijk antwoord.
Dus stelde ik voor de app aan te laten passen zodat mijn dochtertje en al die andere kinderen kunnen spelen met de Furby en app zoals belooft door Hasbro.

Hun antwoord;
Aanpassen van de app gaat niet zo makkelijk. Daar gaan veel protocollen aan vooraf.


Dit moet toch niet kunnen.
Wie heeft nog meer dit probleem?
Samen staan we misschien sterker en wie kan Radar nog wat betekenen.

Furby met de app samen is zo leuk. Furby zelf is niet echt spannend.....de Furby wordt juist leuk door de app. Hasbro belooft het wel, maar jammer zeggen ze.
Zoveel teleurgestelde kinderen....

Wie herkend mijn verhaal????

Na mijn vraa

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door berndv »

cindy1901 schreef:Mijn dochtertje speelde op de tablet de app van Furby. Die kun je spelen met en zonder een Furby. Als je een Furby hebt kun je uiteraard meer, maar ja die had ze niet.

Mijn dochtertje had een super mooi rapport waar ze keihard voor had gewekt.....(en door een mijn scheiding is het momenteel voor haar niet makkelijk) dus dacht ik....doe gek..
Ik spaargeld aangesproken en voor haar die zo graag gewilde Furby Boom gekocht. Was een rib uit mijn lijf, maar ze had hem zo verdient.

Vol verwachting de tablet erbij, app gestart....en toen kwamen de tranen.....
De app scant de Furby niet.
Ik heb uren op internet gezocht....heel veel mensen hadden dit probleem.....wat ik ook deed niks werkte.

Ik Hasbro gemaild.
Alles uitgelegd. De app doet het op de tablet maar die scant de Fubry niet. Nergens staat op de doos of site dat er vereiste zijn aan tablets.

Hun antwoord;
Blijkbaar werkt uw tablet niet met de app. Spijtig. Dit is niet bij hun bekend. Furby komt uit Amerika en vanuit Amerika is niet doorgegeven dat er maar een aantal tablets de Furby kunnen scannen.

Vond dat een zo verschrikkelijk makkelijk antwoord.
Dus stelde ik voor de app aan te laten passen zodat mijn dochtertje en al die andere kinderen kunnen spelen met de Furby en app zoals belooft door Hasbro.

Hun antwoord;
Aanpassen van de app gaat niet zo makkelijk. Daar gaan veel protocollen aan vooraf.


Dit moet toch niet kunnen.
Wie heeft nog meer dit probleem?
Samen staan we misschien sterker en wie kan Radar nog wat betekenen.

Furby met de app samen is zo leuk. Furby zelf is niet echt spannend.....de Furby wordt juist leuk door de app. Hasbro belooft het wel, maar jammer zeggen ze.
Zoveel teleurgestelde kinderen....

Wie herkend mijn verhaal????

Na mijn vraa
Wat voor tablet heeft u? Sowieso heeft Hasbro er niet direct verantwoordelijkheid voor, de winkel is officieel uw aanspreekpunt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door berndv »

Dit staat trouwens op de site van Hasbro:
Met welke Android-toestellen werkt de app?
Samsung Galaxy S2, S3, Galaxy Tab 2 10.1 en Galaxy Note 2. Amazon Kindle Fire HD generatie 1 en 2 (generatie 3 is NIET compatibel want deze heeft geen microfoon). Google/Asus Nexus 7. Motorola Droid RAZR Maxx HD (behalve model XT926). Toys R Us Tabeo. OPMERKING: het toestel moet werken op Android OS 2.3.3 of recenter.
Met welke iOS-toestellen werkt de app?
iPod van 4e generatie of recenter. iPhone 4 of recenter. Alle iPad-modellen. Het iOS-toestel moet werken op iOS 4.3 of recenter. Wegens beperkingen van de hardware heeft de app op oudere toestellen mogelijk niet alle functionaliteit.

cindy1901
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2014 16:47

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door cindy1901 »

De app heeft beperkingen. Niet op alle tablet werkt de app naar behoren. De tablets waar android 2.3.3 of recenter op draait geeft geen problemen, ongeacht het merk.
Zo ook hier. De app werkt prima.

Op de site van Hasbro zie je een verdeling tussen de app en de Furby Boom.
Nergens staat bij de Furby Boom dat de Tablet van bepaalde merken moet zijn. Alleen bij het hoofdstuk App staat dat er beperkingen zijn ivm de app.

Dit bevestigd ook Hasbro. Hun idee is dus ook als de app werkt zou de Furby het ook moeten doen.

Ook op de door van de Furby staat geen waarschuwing. Nergens staat op de doos dat je tablet aan bepaalde eisen moet voldoen.

Dat is mijn probleem...en Hasbro bevestigd dat ook. Het is ook een probleem, maar zij schuiven het af naar Amerika.

Als het op de doos zou staan is het duidelijk voor iedereen. Nu weet niemand het en ook Hasbro wist dit niet...zeggen ze

macron0
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2015 22:23

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door macron0 »

Hoi.

Ik vind het ook erg zwak dat die furby's niet werken op de minder bekende merken.

We hebben er vandaag een furby boom aangeschaft en de app op de telefoon van mijn zoontje gezet maar het werkt niet. Nu is het geluid wat zacht dus misschien ligt het daar aan. Een speaker aansluiten e werkt niet (via de koptelefoon uitgang) want dan klaagt de het dat het niet werkt via een koptelefoon. Duh. Dus mijn tablet gepakt die geeft veel meer geluid. Niet de duurste maar best wel een okay apparaat maar dat werkte ook niet. Daar via bluetooth de bleutooth speaker aan (met mic) maar dat werkt ook niet.

Toen mijn telefoon maar geprobeerd. Die geeft goed geluid , android 4.4 , maar ook niets. Alles in hele stile ruimte velemalen geprobeerd maar niets.

Toch maar googelen.

Hier net gelezen dat een samsung s2 wel zou moeten werken dus de telefoon van mijn vrouw gekaapt en ja het werkt zo waar.

We hebben nog ergens een oude iphone 4 liggen dus kunnen we kijken of die ook werkt. (staat ook op de lijst) dus kan mijn zoontje daar op spelen of ze moeten ruilen. Mijn vrouw gamed op de telefoon van mijn zoontje omdat de samsung steeds vastloopt als ze games speelt.

Maar het werkt dus niet op een Acer z4 , een Gigaset qv830 en een Acer e700. De s2 werkt wel. maar dat is eigenlijk de minste telefoon in huis. Crashed vaak, scherm was na een week al stuk en opladen is een drama met de usb stekker die al heel snel slecht contact maakt.

Ik vind ook wel dat er duidelijk op de doos moet staan dat de app op de meeste telefoon niet werkt of ten minste dat het niet op alle telefoon werkt. Het eerste wat ik hoorde toen ik thuis kwam was dat mijn zoontje de furby op zijn telefoon wilde proberen. Toen zaten er nog niet eens batterijen in de furby. Dus nog ongebruikt. Dus de app factor is wel degelijk een selling point.

Er jammer allemaal. Het zal juridisch allemaal wel weer kloppen. Maar het blijft wel een teleurstelling.

spidy60
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 nov 2015 18:38

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door spidy60 »

ik heb ook een furby boom gekocht bij mij precies het zelfde de furbyboom maakt geen contact met de app
ook ik heb Consumerservice Utrecht [mailadres verwijderd] gemaild.
en ik heb ook research gedaan de furby boom app werkt ook in nederland

en aleen op deze types

Samsung Galaxy S2, S3, S3 Mini, S4, S4 Mini

· Samsung Galaxy Note 2, 3, 8.0, 10.1

· Samsung Galaxy Tab (Gen 1, 2, 3)

· Samsung Galaxy Grand Duos

· Toys R Us Tabeo 8

· Motorola Droid RAZR HD

- Motorola Razr HD (Non-US modellen alleen)

· Google Nexus 4

· Google Nexus 7

· Amazon Kindle Fire HD (Kindle series, 1st en 2nd Gen alleen)**

- Samsung Galaxy Grand Duos

- Google Nexus4, Nexus7

- Toys R Us Tabeo 8

- LG L90

en de telefoon moet minstens Android versie
Android OS 2.3.3 of later.

de volgende ios toestellen zijn geschikt voor de furby app

iPhone 4, 5, 6, 6+, of nieuwer
iPad 2, 3, 4, of nieuwer
iPad Air 1, 2, of nieuwer
Ipad mini 1, 2, 3, of nieuwer
Ipod touch 5 of nieuwer

(IOS apparaten moeten de besturingssysteem IOS 7.0 of later hebben)

en de telafoon of tablet moet minimaal Android OS 2.3.3 of later.
bron van de informatie
https://hasbro-new.custhelp.com/app/ans ... k/a_id/221
een kennis van mij had een Samsung galaxsy s 3 en de app maakte probleemloos contact met de furbyboom

en op enkele ios apple tablets werkt de app ook
de furbyboom moet binnen 55 seconden verbinding maken met de app
dit doe je door de furby in een stille ruimte te zetten en en de telefoon met 5 cm er tussen voor de furby neer te leggen als je binnnen 55 seconden en drie keer geprobeerd te hebben de furby laten verbinden met de app dan werkt de app en de furby niet samen
Laatst gewijzigd door spidy60 op 23 nov 2015 02:47, 2 keer totaal gewijzigd.

spidy60
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 nov 2015 18:38

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door spidy60 »

ik heb uit eigen onderzoek vernomen dat de furby app maar op mondjes maat werkende apparaten werkt
heb je een klacht laat hem hier achter ik wil dat hasbro met een Rectificatie komt van welke apps wel of niet met de furbyboom app werkt dit is misleidende verkoop doen als of een furbyboom app voor alle apparaten is
http://www.klacht.nl/furby-boom/

dit probleem speelt al veel langer lees de reacties maar op die website
hoe meer klachten naar hasbro hoe beter

Utiopium
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2015 19:43

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door Utiopium »

Mijn dochtertje heeft ook de Furby boom gekocht, maar het werkt gelukkig feilloos met haar LG L90.

spidy60
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 nov 2015 18:38

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door spidy60 »

gelukkig werkt de app bij jou wel

ik heb overal waar ik actief ben de LG L90 vermeld

en ik blijf het vreemd vinden dat zelfs op de eigen pagina van hasbro niet de specificatie staat vermeld welke android apparaten er wel met de furbyboom app werken.
echter heb daar gelezen dat ze daar alleen de specificatie van de ios hebben staan en de android word totaal niet op de website vermeld
Utiopium schreef:Mijn dochtertje heeft ook de Furby boom gekocht, maar het werkt gelukkig feilloos met haar LG L90.

spidy60
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 nov 2015 18:38

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door spidy60 »

update welke apparaten zijn compatibel met de furbyboom app heeft u een werkd apparaat voor de furby boom app laat het weten

Samsung Galaxy S2, S3, S3 Mini, S4, S4 Mini

· Samsung Galaxy Note 2, 3, 8.0, 10.1

· Samsung Galaxy Tab (Gen 1, 2, 3)

· Samsung Galaxy Grand Duos

· Toys R Us Tabeo 8

· Motorola Droid RAZR HD

- Motorola Razr HD (Non-US modellen alleen)

· Google Nexus 4

· Google Nexus 7

· Amazon Kindle Fire HD (Kindle series, 1st en 2nd Gen alleen)**

- Samsung Galaxy Grand Duos

- Google Nexus4, Nexus7

- Toys R Us Tabeo 8
Samsung Galaxy S2, S3, S3 Mini, S4, S4 Mini

· Samsung Galaxy Note 2, 3, 8.0, 10.1

· Samsung Galaxy Tab (Gen 1, 2, 3)

· Samsung Galaxy Grand Duos

· Toys R Us Tabeo 8

· Motorola Droid RAZR HD

- Motorola Razr HD (Non-US modellen alleen)

· Google Nexus 4

· Google Nexus 7

· Amazon Kindle Fire HD (Kindle series, 1st en 2nd Gen alleen)**

- Samsung Galaxy Grand Duos

- Google Nexus4, Nexus7

- Toys R Us Tabeo 8

- LG L90

en de telefoon moet minstens Android versie
Android OS 2.3.3 of later.

de volgende ios toestellen zijn geschikt voor de furby app

iPhone 4, 5, 6, 6+, of nieuwer
iPad 2, 3, 4, of nieuwer
iPad Air 1, 2, of nieuwer
Ipad mini 1, 2, 3, of nieuwer
Ipod touch 5 of nieuwer

(IOS apparaten moeten de besturingssysteem IOS 7.0 of later hebben

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Furby Boom

Ongelezen bericht door moederslink »

Waarom staan er nu twee nagenoeg identieke topics en reacties ? :roll:

Gesloten