LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lego goederentrein 60052

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Kees234
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2015 10:56

Lego goederentrein 60052

Ongelezen bericht door Kees234 »

De goederentrein 60052 kent 1 groot probleem:
Hij reageert slecht op de afstandsbediening

Probleem gemeld bij Lego. Ik moest een filmpje opsturen waarin ik liet zien wat het probleem was met de reactie van de trein. Bij de 1e keer contact met het service center was het verhaal nog dat “onze ontwerpers” overal rekening mee houden. Ik gaf namelijk als mogelijke oorzaak aan dat de ontvanger te diep weg zit en niet iets er bovenuit steekt zoals bij b.v. bij de rode passagierstrein.
Het filmpje was schijnbaar toch wel confronterend want daarna werd toegegeven dat het model “anders” reageerde dan andere modellen.
Helaas wilde Lego ons niet tegemoet komen. Het probleem werd dus indirect toegegeven, maar ook al komt een klant dus met een terechte klacht dan doet Lego dus niks voor die klant. Schande! Ik had dit niet van een A-merk verwacht. Er zijn gelukkig ook nog bedrijven die wel goed reageren als er een probleem in hun verkochte product zit maar Lego hoort hier jammer genoeg niet bij.
Al met al dus een erg teleurstellende ervaring met Lego.

riddert
Berichten: 2118
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Lego goederentrein 60052

Ongelezen bericht door riddert »

Kees234 schreef:De goederentrein 60052 kent 1 groot probleem:
Hij reageert slecht op de afstandsbediening

Probleem gemeld bij Lego. Ik moest een filmpje opsturen waarin ik liet zien wat het probleem was met de reactie van de trein. Bij de 1e keer contact met het service center was het verhaal nog dat “onze ontwerpers” overal rekening mee houden. Ik gaf namelijk als mogelijke oorzaak aan dat de ontvanger te diep weg zit en niet iets er bovenuit steekt zoals bij b.v. bij de rode passagierstrein.
Het filmpje was schijnbaar toch wel confronterend want daarna werd toegegeven dat het model “anders” reageerde dan andere modellen.
Helaas wilde Lego ons niet tegemoet komen. Het probleem werd dus indirect toegegeven, maar ook al komt een klant dus met een terechte klacht dan doet Lego dus niks voor die klant. Schande! Ik had dit niet van een A-merk verwacht. Er zijn gelukkig ook nog bedrijven die wel goed reageren als er een probleem in hun verkochte product zit maar Lego hoort hier jammer genoeg niet bij.
Al met al dus een erg teleurstellende ervaring met Lego.
Als u de trein bij Lego rechtstreeks hebt gekocht, dan was u aan het juiste adres met uw klacht. Als u de trein bij een winkel of online gekocht heeft bij een dealer, dan is deze winkel uw aanspreekpunt mbt tot garantie-zaken. U kunt daar nog een balletje opgooien.
De winkelier zal op zijn beurt het defect moeten reclameren bij Lego zelf.

thecure
Berichten: 2705
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Lego goederentrein 60052

Ongelezen bericht door thecure »

ik denk dat het een exemplarische fout is in de ontvanger of afstandsbediening. wij hebben totaal geen klachten met deze trein, en hij reageert ook niet slechter dan de passagierstrein 7938.

Gesloten