LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na hoevaak reparatie kan ik een nieuw hoverboard eisen

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
simoonetjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:45

Na hoevaak reparatie kan ik een nieuw hoverboard eisen

Ongelezen bericht door simoonetjes »

Wij hebben in Juli 2017 een Hoverboard gekocht bij de Mediamarkt. Nu blijkt dat deze niet goed werkt hij word nu al voor de 3e keer ter reparatie aangeboden maar hij doet het nog steeds niet, nog steeds hetzelfde euvel als voorheen..

Volgens de Mediamarkt kan ik pas na 3 keer een nieuwe of geld terug eisen..Wij hebben het idee dat ze ons aan het lijntje houden of onder hun voorwaarden tijd rekken..

Iemand hier ervaring mee.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Na hoevaak reparatie kan ik een nieuw hoverboard eisen

Ongelezen bericht door Moneyman »

simoonetjes schreef:Wij hebben in Juli 2017 een Hoverboard gekocht bij de Mediamarkt. Nu blijkt dat deze niet goed werkt hij word nu al voor de 3e keer ter reparatie aangeboden maar hij doet het nog steeds niet, nog steeds hetzelfde euvel als voorheen..

Volgens de Mediamarkt kan ik pas na 3 keer een nieuwe of geld terug eisen..Wij hebben het idee dat ze ons aan het lijntje houden of onder hun voorwaarden tijd rekken..

Iemand hier ervaring mee.
Nou ja, als zij zeggen dat ze 3x repareren, en je zit al op de 3e keer, dan is er niks aan de hand toch? Als de reparatie nu weer niet goed is, wordt'ie dus blijkbaar vervangen.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Na hoevaak reparatie kan ik een nieuw hoverboard eisen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je hebt (direct) een vrije keuze tussen herstel of vervanging, tenzij dat onredelijk is, zoals wanneer de kosten van vervanging 20% duurder zijn dan de kosten van herstel en herstel geen ernstige overlast veroorzaakt, mits je aanspraak maakt op de wettelijke garantie (wat ik in de eerste zes maanden altijd zou doen).

Graaf_Alex
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 jul 2017 17:17

Re: Na hoevaak reparatie kan ik een nieuw hoverboard eisen

Ongelezen bericht door Graaf_Alex »

Ik heb ook te maken gehad met de Mediamarkt en mijn ervaring is als het op geld terug geven gaat dan is Mediamarkt in eens niet thuis.
Ik heb het gehad met mijn telefoon die zij stuk hebben gemaakt en mij de schuld geven, plus de garantie kwam per direct te vervallen.
Als ik de telefoon wil laten repareren dan word ik getrakteerd op een flinke nota die hoger is dan de waarde van de telefoon.
Paar jaar geleden afwasmachine gekocht plus aansluit kosten betaald, de afwasmachine word geleverd en in de gang neer gezet bij mijn moeder en de bezorger zij succes en tot ziens.
Aansluiten mogen niet omdat hij daar niet voor Gecertificeerd was en als je daar voor betaald hebt pech wij geven geen geld terug.
Geld terug krijgen van Mediamarkt kon ik op mijn buik schrijven, geen medewerking van Mediamarkt.
Conclusie Mediamarkt heeft geen klant service in hun woorden boek staan.

Ik heb mijn klantenkaart ingeleverd en zins dien nooit meer binnen geweest, een hele bevrijding is dat.
Dus mensen ik raad aan ga ergens anders heen en niet naar Mediamartk

O ja ik wens je succes met de hoverboard en eis je geld terug indien ze meewerken (ik dank van niet)

Gesloten