LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Edwin J
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2008 16:04

Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Ongelezen bericht door Edwin J »

Hoi.
De Nintendo ds van mijn dochter heeft ook last van een kapot scharnier. Gekocht in februari 2008 bij Media Markt, Breda. Heb contact opgenomen met Nintendo. Stuur maar op was de reactie, nu krijg ik een brief, dat het niet onder de garantie valt daar het een produkt betreft, buiten de EU aangeschaft. Ook al heb ik hem hier gekocht.
Hebben meer mensen dit meegemaakt? Ga het nu proberen te verhalen bij de MediaMarkt.
Groeten Edwin

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

Dan heeft de MediaMarkt het product dus (voor hun) lekker goedkoop geimporteerd uit het buitenland, en heb jij als de eindgebruiker dus pech, omdat je dan geen garantie hebt (die heb je bij Nintendo Amerika of Japan..)

Dus de Media Markt is de schuldige, maar die 'goedkope' prijzen die hun hebben komen ook niet vanzelf he? ;)

floozer
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2008 14:53

Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Ongelezen bericht door floozer »

mijn gameboy en gamecube die ik had zijn ook allebei kapot geweest en die stomme intertoys wil je echt niet helpen hoor, nee dat kan niet onder de garantie gerepareerd worden.
nou wat zegt nintendo stuur maar op met aankoopsbewijs en wij zullen kijken wat we kunnen doen mijn gameboy heb ik een nieuwe gekregen en gamecube was controler iets mis mee die stoorde een nieuwe controller gekregen en alles was okee. nintendo heeft echt een TOP SERVICE !!!

hondaacord
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2009 22:38

Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Ongelezen bericht door hondaacord »

Hallo,
De DS van onze dochter had ook het rechter scharnier kapot, daarom heb ik de DS samen met een afdruk van deze pagina's en ook nog van een een andere site erbij gedaan tesamen met een nette brief.
Het heeft 5 weken geduurd maar we hebben inmiddels een splinternieuwe DS Lite retour ontvangen ondanks dat de oude al 8 maanden oud was en zeer intensief gebruikt. Ik vindt dit zeer goede service van Nintendo!

lemmymet
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2009 10:55

Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Ongelezen bericht door lemmymet »

ik ben eigelek niet zuinig met m`n ds lite en hij is nog steets heel 20ker gevallen een keer ermee gevoetbald en nog goeie schanieren
al 2 jaar oude ds lite :lol:

mitzie1988
Berichten: 44
Lid geworden op: 26 feb 2009 23:14

Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Ongelezen bericht door mitzie1988 »

Dat is altijd zo. Hoe zuiniger je op iets bent, hoe eerder het kapot gaat.

Renevz
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2009 10:28

Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Ongelezen bericht door Renevz »

Na het lezen van de berichten was ik een beetje huiverig wat het inzenden van de half jaar oude DS met kapot scharnier zou gaan opleveren. Eerst maar even gemaild met de TD van Nintendo, die direct al aanboden het exemplaar tegen gereduceerd tarief te vervangen voor een nieuwe als de reparatie niet binnen de garantie zou vallen. Vervolgens heb ik de DS ingezonden en tot mij verbazing werd binnen 4 werkdagen een splinternieuwe bezorgd door de TNT.
Ik kan dus niet anders concluderen dat de service van Nintendo TOP is, snel én zeker naar tevredenheid.
Bijlagen
DSC_1091.JPG
(42.45 KiB) 3083 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

fedorjan
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jul 2006 20:04
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Nintendo DS Lite scharnieren kapot

Ongelezen bericht door fedorjan »

Na vier jaar een 'haarscheur' in de witte DS Lite te hebben gehad, en niet vervangen door Nintendo, levert het uiteindelijk verder geen problemen op. Uiteraard zit de haarscheur er nog steeds, maar bij normaal gebruik is dit niet erger geworden of is de DS Lite niet onbruikbaar geraakt.

Gesloten