LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Play Doh/ Hasbro: kleiset stuk, nieuwe wordt niet opgestuurd

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Zaatje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2017 11:06

Play Doh/ Hasbro: kleiset stuk, nieuwe wordt niet opgestuurd

Ongelezen bericht door Zaatje »

Mijn dochter van 5 kreeg met haar verjaardag in oktober 2016 een Crazy Cuts klei set van Play Doh.
Binnen een week was het mechanisme stuk en kreeg ik van de winkel netjes een nieuwe. Dit Tot 3 x toe. Daarna niet meer en moest ik van de winkel contact zoeken met de fabrikant. Geen probleem. Ik werd vriendelijk te woord te staan en als ik de oude opstuurde, stuurde ze mij een  nieuwe.
Zo gezegd zo gedaan.

Maar helaas de set blijft uit. Er volgde veel telefoontjes mailtjes en messenger berichten.
Eindelijk kwam er een pakje....met 4 potjes klei. 
In de winkel komt dat op ongeveer 6 euro neer.
Ik nam hier geen genoegen mee. Er bleek een fout gemaakt en de set zou echt komen

Nu een half jaar later en veel berichten en beloften wacht hier nog steeds een meisje op haar cadeau.

De foto's van de messenger gesprekken heb ik allemaal.
Ze gaan het nu intern onderzoek en wij wachten maar verder...
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jun 2017 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Play Doh/ Hasbro: kleiset stuk, nieuwe wordt niet opgestuurd

Ongelezen bericht door BL2 »

Je kan je ook afvragen, hoe is het mogenlijk dat het apparaatje zo vaak (4x) stuk gaat. Wil je dat nog wel omtvangen. En hoe veel keer wil je er hierna er nog ontvangen. Schijnbaar een erg ondeugdelijk product.
Dat je een half jaar (!) aan het lijntje wordt gehouden door Hasbo is natuurlijk zeer kwalijk. Maar Hasbro is eigenlijk ook niet voor de consument het aanspreekpunt.

Ik was al lang naar de winkel (dat is en blijft het aanspreekpunt) teruggegaan en de hele handel op de toonbank gezet.

Gesloten