LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Speelgoed van Bruder: wat zijn de ervaringen?

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Speelgoed van Bruder: wat zijn de ervaringen?

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Ben op zoek naar speelgoed dat degelijk en duurzaam is, dat veilig is en dat niet in China of een daarmee te vergelijken lagelonenland is gemaakt. In mijn zoektocht kwam ik onder meer de Profi Serie van Bruder tegen. De vrachtwagens, tractoren, kranen en toebehoren van dit Duitse merk zien er naar mijn idee goed en solide uit, maar zijn ze dat ook echt? In ieder geval, zo zag ik op de website van de fabrikant (http://www.bruder.de/), is het bij dit merk mogelijk om reserveonderdelen te bestellen. Heb in Nederland bij een aantal speelgoedwinkels en bij Welkoop een beperkt assortiment gezien. Is het lonend om het speelgoed van Bruder in Duitsland te kopen? Wat zijn de ervaringen met het speelgoed van Bruder?

Mr.Buurman
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 aug 2010 13:10

Re: Speelgoed van Bruder: wat zijn de ervaringen?

Ongelezen bericht door Mr.Buurman »

heb een zoontje van 7 en hij is reeds sinds een jaar of 3 helemaal into bruder,
hun producten zijn stevig duurzaam en zeer realistisch gemaakt, reserve onderdelen kun je online bestellen maar de betere speelgoed winkels hebben meestal ook wel een voorraad, in de drie jaar dat hij nu met bruder speelt heb ik echter nog geen reserve onderdeel moeten bestellen buiten 1 keer een zwaailicht unit, maar dat was omdat papa er op was gaan staan :roll:

kortom, mijn ervaring met bruder is zeer goed.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: Speelgoed van Bruder: wat zijn de ervaringen?

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Mr.Buurman schreef:heb een zoontje van 7 en hij is reeds sinds een jaar of 3 helemaal into bruder,
hun producten zijn stevig duurzaam en zeer realistisch gemaakt, reserve onderdelen kun je online bestellen maar de betere speelgoed winkels hebben meestal ook wel een voorraad, in de drie jaar dat hij nu met bruder speelt heb ik echter nog geen reserve onderdeel moeten bestellen buiten 1 keer een zwaailicht unit, maar dat was omdat papa er op was gaan staan :roll:

kortom, mijn ervaring met bruder is zeer goed.
Bedankt voor uw reactie. De vrachtwagens, kranen en tractoren e.d. zagen er in de winkel inderdaad erg realistisch uit. Het is opvallend dat, in vergelijking met b.v. Lego of Playmobil, dit merk zo weinig bekend is. Ik begrijp van u dat het goede producten zijn en ga binnenkort maar eens iets aanschaffen van Bruder (om het 'in de praktijk' te laten testen)

Gesloten