LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarschuwing uzoektwijvinden.net

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
kostervrouwtje
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2010 12:06

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door kostervrouwtje »

Goedemiddag,

Ik heb ook voor mijn dochtertje 4 jaar voor de kerst op 7 december een nintendo ds lite rose besteld via de site uzoektwijvinden.nl en het zou 10 tot 12 werkdagen duren. Heb een aantal keren gemaild en kreeg terug dat ik geduld moest hebben. Toen ik weer op de internetsite uzoektwijvinden.nl ging kijken kreeg ik de tekst te zien wegens inbraak en dreigings redenen is uzoektwijvinden gestopt.
Alle bestelde bestellingen worden toch nog netjes af gehandeld.
Vragen kunnen gesteld worden per mail via [email protected]

Wij vinden het jammer dat een paar personen het voor de rest verpesten.
Helaas is door de inbraak(op vooraad) de levertijd verlengd we doen er alles aan om de spullen snel bij de klanten te krijgen
Bedankt voor uw geduld hierin.


Dreig mails of dergelijke worden direct aan het politie onderzoek toegevoegd.

En toe dacht ik er klopt hier iets niet. Ik vind het zo erg voor mijn dochtertje, die dus haar kerstkadootje niet heeft gekregen.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat met 'dreigingen' bedoelt wordt: "het wordt ons te heet onder de voeten".

Of: "wij vrezen binnenkort een inval door de politie/recherche".

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Een zaak met zoveel spelfouten in een zin vertrouw ik sowieso al niet.

menoeli
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2010 18:22

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door menoeli »

Ook ik had een nintendo ds voor mijn dochter gekocht via deze site. Hij was snel binnen. Helaas was hij gebruikt en de schouderknop werkte niet, dit merk je pas als je bepaalde spelletjes speelt.
Echter na dit aangegeven te hebben, direct reactie over teruggave. Heb ook na normaal e-mail verkeer mijn geld gewoon terug gekregen. Heb ook naar hotmailadres een bericht gestuurd : [email protected]

freddaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2010 11:02

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door freddaan »

Hallo we hebben 19nov 2009 een remote controller voor de wii besteld.Tot op heden nog niks ontvangen.Alleen de mededeling hij is onderweg.Het geld kunnen ze op ons verzoek volgens hun niet meer retourneren.De site is nu ook al gesloten. Dus ik denk dat we naar onze bestelde spullen kunen fluiten HELAAS.
Emailen helpt ook niet.We krijgen steeds het zelfde berichtje terug.Op marktplaats is hij ook niet meer te vinden.
DUS HELAAS NIKS.

Groetjes Fam.H

kostervrouwtje
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2010 12:06

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door kostervrouwtje »

Goedemorgen,

Wij konden onze ogen niet geloven. :shock:
Maar gisteren 7 januari hebben uiteindelijk toch de nintendo ds die ik voor mijn dochtertje besteld heb gekregen.
Ze is er super blij mee :D .

Groetjes

g.kampinga
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2010 17:26

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door g.kampinga »

Ook wij hadden te maken met lange leverduur. Toen de Nintendo na 1 maand geleverd werd weigerde hij na circa 1 maand dienst. Wij hebben deze retour gestuurd. Nadat wij een paar weken niets gehoord hadden kwamen wij van alles tegen op internet over dit bedrijf. Nadat ik contact heb gezocht met de eigenaar heeft deze netjes het aanschafbedrag op onze rekening gestort. Gelukkig dus een positieve ervaring ondanks alle negatieve verhalen.

roswitha
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2010 14:55

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door roswitha »

wij hebben ook daarbij besteld
een nintendo ds een ervan was kapot
we hebben een adres gekregen va neen flexglobal daar moesten we het heen sturen dit hebben we niet gedaan doordat we al een vermoeden hadden dat hier iets niet klopte
en dat is zo het is een flatgebouw we zijn er persoonlijk heen gereden maarr niemand makte op hebben we een briefje achter gelaten maar tot heden neit terug gebeld
ik heb contact op genomen met multipay en die hadden zoiets van met zo`n mensen doen we geen zaken daarom is de site ook gestopt
wij gaan ook aangifte doen en dan bel ik multipay om het geld terug want hier heb ik recht op zeker nu ze geen gehoor meer geven
adres van
Flexglobal
t.n.v. Uzoektwijvinden
Eisenhowerstraat 521
6135 BE Sittard

niet normaal dat dit zomaar mag in dit land vind het erg voor de dupeerde

groet roswitha

[ATM]marS
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2011 17:52

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door [ATM]marS »

weet iemand toevallig of uzoektwijvinden.info iets te maken heeft met uzoektwijvinden.net?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: waarschuwing uzoektwijvinden.net

Ongelezen bericht door Guardian72 »

[ATM]marS schreef:weet iemand toevallig of uzoektwijvinden.info iets te maken heeft met uzoektwijvinden.net?
http://www.networksolutions.com/whois-s ... inden.info
http://www.networksolutions.com/whois-s ... vinden.net

Op het eerste gezicht - puur op WHOIS info - niet.

Als ik kijk naar de websites zelf - de .info site lijkt een handelaar in boeken (of een hobbyist)
De .net site is zo`n namaak zoekpagina "wat u nodig hebt, wanneer u het nodig hebt' - wat waarschijnlijk inhoud dat deze pagina niet (meer) actief is.

Ik vermoed dat de sites NIET met elkaar in verband staan.

Gesloten