LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dobbelgame aanbieding, nog niets ontvangen

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Marbug
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2020 12:22

Dobbelgame aanbieding, nog niets ontvangen

Ongelezen bericht door Marbug »

Goedemiddag.

Op 12 november j.l. bestelde ik bij VENTUR een DOBBELGAME waarvan ik de advertentie op FB tegenkwam.
Het was een geweldige aanbieding: 1 spel betalen en er dan 2 gratis bij!
Dus snel besteld, dan kan ik mijn kleinkinderen dit spel geven met de Sinterklaas.
Maar nog steeds géén spelletjes.
Ik stuurde een paar keer een mail, maar die werd niet beantwoord.
De website bestaat ook niet.
Ik wil u dit graag onder ogen brengen, waarschijnlijk ben ik niet de énige gedupeerde?
Wat kan ik er eventueel zelf nog aan doen?

Arizonakid
Berichten: 1098
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Dobbelgame aanbieding, nog niets ontvangen

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Afwachten, die spelletjes komen nog wel, maar zijn verscheept uit China, en het wordt echt wel januari voor u ze in huis heeft. Zoek eens op “dropshipping” op Google en er gaat een wereld voor u open.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dobbelgame aanbieding, nog niets ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

1 betalen en 2 gratis? Vast een verkoper uit Kaatsheuvel. Niemand verkoopt iets met het doel om verlies te maken. De website bestaat niet meer, heel verrassend. Maar zomaar even een wilde gok, KVK nummer op aanvraag, geen adresgegevens, geen telefoonnummer, enz.

U bent inderdaad niet de enige gedupeerde. Het is dit jaar schering en inslag dat mensen zomaar bij elke willekeurige webshop bestellen zonder te kijken waar ze bestellen. 1 ding hebben al die meer dan 100 webshops gemeen, je weet nooit wie de ondernemer is. Gek genoeg stapt niemand een winkel binnen waar geen naam boven de deur hangt, waar geen verkoper te zien is en waar maar 1 tot 5 artikelen verkocht worden. Maar online wordt nergens naar gekeken.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Dobbelgame aanbieding, nog niets ontvangen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »


tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Dobbelgame aanbieding, nog niets ontvangen

Ongelezen bericht door tampie74 »

https://opgelicht.avrotros.nl/forum/web ... 40796.html

Zijn ook al bekend bij Trosopgelicht

Gesloten