LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fidget spinner Nederland

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Mucha

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Daan4
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2017 14:54

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Daan4 »

Nijogeth schreef:
Daan4 schreef:Voor 60 euro aan fidget spinners besteld. Na een maand wachten heb ik ze eindelijk ontvangen, maar dan blijken ze Chinese namaak te zijn in plaats van originele, waarmee geadverteerd wordt en waar de prijs ook naar is. Alle spinners vallen meteen uit elkaar en kunnen dus niet mee gespeeld worden.

Hierover heb ik een mail verstuurd, maar na nog eens een maand wachten is er nog steeds geen reactie.
Chinese namaak? Dit heb je besteld. De originele maker en patenthouder maakt ze niet meer en sinds 2013 is het patent verlopen en mag iedereen ze dus maken. Dit is dus net zoveel namaak als een Nederlandse of Amerikaanse fidget spinner.

Je begrijpt vast wat ik bedoel. Overal wordt gezegd dat zij "De originele Fidget Spinners" verkopen. Dan verwacht ik niet dezelfde slechte spinners die ik in China koop voor een halve euro (en die er dan ook nog eens sneller zijn!).

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Costnix »

Bij verschillende winkels liggen ze al in de ramsjbak. De hype is al weer voorbij.
Volgende hype!

BL2
Berichten: 4792
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door BL2 »

Costnix schreef:Bij verschillende winkels liggen ze al in de ramsjbak. De hype is al weer voorbij.
Volgende hype!
Hebbe, hebbe.

Terwijl er overal mistanden, oorlogen, aanslagen en ondervoeding is, maken wij ons mateloos druk over de kwaliteiten van een Spinner-Speeltje van een paar Eurocent alsof ons leven er van af hangt.
Dat contrast vind ik altijd bijzonder.
Nu me maar eens verdiepen wat een Spinner überhaupt is, had me er nog niet in verdiept, zit nog altijd aan een Rubik- Kubes te draaien !

Daan4
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2017 14:54

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Daan4 »

breien schreef:
Daan4 schreef:Je begrijpt vast wat ik bedoel. Overal wordt gezegd dat zij "De originele Fidget Spinners" verkopen. Dan verwacht ik niet dezelfde slechte spinners die ik in China koop voor een halve euro (en die er dan ook nog eens sneller zijn!)]
Ik denk niet dat er veel mensen helemaal naar China gaan om daar een spinner voor een halve euro te kopen. Alle spinners die ik zie liggen zijn van die goedkope plastic hebbedingetjes. Ik ze de kwaliteitsverschillen niet.
Ik heb niets gezegd over naar China gaan. Ik heb een paar spinners uit China besteld, en de spinners die ik van deze Nederlandse webshop heb ontvangen zijn ten eerste precies dezelfde en ten tweede kapot.

Daan4
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2017 14:54

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Daan4 »

BL2 schreef:
Costnix schreef:Bij verschillende winkels liggen ze al in de ramsjbak. De hype is al weer voorbij.
Volgende hype!
Hebbe, hebbe.

Terwijl er overal mistanden, oorlogen, aanslagen en ondervoeding is, maken wij ons mateloos druk over de kwaliteiten van een Spinner-Speeltje van een paar Eurocent alsof ons leven er van af hangt.
Dat contrast vind ik altijd bijzonder.
Nu me maar eens verdiepen wat een Spinner überhaupt is, had me er nog niet in verdiept, zit nog altijd aan een Rubik- Kubes te draaien !
Als de spinners inderdaad kwalitatief net zo goed zijn als geadverteerd wordt, dan zou ik er totaal geen problemen mee hebben. Echter, ik doe een bestelling van 60 euro en ontvang kapotte producten met een waarde van twee euro. Natuurlijk staat dit niet gelijk aan oorlogen en dergelijke, maar ik zou dit nou ook niet een "speeltje van een paar eurocent" noemen.

Overigens draai ik zelf ook nog met volle plezier Rubiks kubussen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door newmikey »

Zou (en het is slechts een suggestie hoor) dit er iets mee te maken hebben?

http://www.evo.nl/site/douane-houdt-mil ... ners-tegen

Nijogeth
Berichten: 9919
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Daan4 schreef:
breien schreef:
Daan4 schreef:Je begrijpt vast wat ik bedoel. Overal wordt gezegd dat zij "De originele Fidget Spinners" verkopen. Dan verwacht ik niet dezelfde slechte spinners die ik in China koop voor een halve euro (en die er dan ook nog eens sneller zijn!)]
Ik denk niet dat er veel mensen helemaal naar China gaan om daar een spinner voor een halve euro te kopen. Alle spinners die ik zie liggen zijn van die goedkope plastic hebbedingetjes. Ik ze de kwaliteitsverschillen niet.
Ik heb niets gezegd over naar China gaan. Ik heb een paar spinners uit China besteld, en de spinners die ik van deze Nederlandse webshop heb ontvangen zijn ten eerste precies dezelfde en ten tweede kapot.
Is toch niet gek dat het dezelfde spinners zijn? Denk je daadwerkelijk dat er veel van die dingen in westerse landen worden gemaakt?

Daan4
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2017 14:54

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Daan4 »

Nijogeth schreef: Is toch niet gek dat het dezelfde spinners zijn? Denk je daadwerkelijk dat er veel van die dingen in westerse landen worden gemaakt?

Natuurlijk niet, maar voor zo'n bedrag (en verkocht als "origineel/officieel") verwacht je wel iets beter dan het goedkoopste van het goedkoopste, dat meteen uit elkaar valt.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Fidget spinner Nederland

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Ik blijf erbij voor zulke bedragen was het beter geweest om naar een stenen winkel tegaan is het product niet goed ga je gewoon terug naar de winkel.
Dure les mensen.

Gesloten