LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
hoveling
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 jun 2006 11:49

Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Ongelezen bericht door hoveling »

Wij hebben de Wii en hebben er de Glee karaoke revolution bijgekocht maar moeten er 2 microfoons bij hebben, maar die zijn niet los te krijgen die met dit spel werken! De Big Ben en de speed links werken niet! In de verpakking staat pas dat alleen de lochitech werkt, maar dan heb je het spel al gekocht. 1 lochitech microfoon bij bol.com kost 50 euro! Met de Glee karaoke kun je ook duetten zingen dus heb je 2 microfoons nodig! Er zit bij een ander spel van Wii '' sing it ''wel 1 microfoon maar dat spel kost 50 euro minimaal dus moet ik 2 karaoke spellen van de Wii kopen om aan 2 microfoons te komen. Dit is samen ruim 100 euro! Ook schijnt de kwaliteit van de microfoons die bij de Wii spellen wel geleverd worden, slecht te werken! Daar ben je dan mooi klaar mee allemaal, en dit voor een spel van 30 euro!
Wie weet welke microfoons ook werken op de Wii om te karaoke? Alvast bedankt!

BartSBB
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 okt 2010 13:28

Re: Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Ongelezen bericht door BartSBB »

Karaokespellen worden bijna altijd geleverd met 1 microfoon. Sowieso is het zo dat consolegames heel vaak gespeeld kunnen worden met meerdere personen. Een console wordt echter echt niet standaard geleverd met meerdere controllers, nietwaar? Het feit dat je een duet kunt zingen wil dus niet zeggen dat ze er ook maar een tweede microfoon bij moeten doen. Als je trouwens een kwalitatieve microfoon wilt dan zul je ook moeten accepteren dat je daar voor moet betalen. 50 euro vind ik daarvoor geen exorbitant hoog bedrag.

Wat dacht je ervan om dan We Sing te kopen? Via bol.com verkrijgbaar voor 70 euro incl. 2 microfoons.. Dat is toch geen te hoog bedrag voor een spel + 2 microfoons?

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

Wie weet welke microfoons ook werken op de Wii om te karaoke? Alvast bedankt!
Zoals je zelf al zegt, de logitech microfoons werken. Probleem is echter dat die bijna nergens meer te verkrijgen zijn.

lisanta
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2011 11:44

Re: Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Ongelezen bericht door lisanta »

Dat is heel irritant, want ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb alleen het spel zelf...

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Ongelezen bericht door Remster »

Ik zie hier een setje van 2 microfoons voor 16,95
http://www.console4fun.nl/shop/Karaoke- ... 17028.html

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Ongelezen bericht door maybe »

Remster schreef:Ik zie hier een setje van 2 microfoons voor 16,95
http://www.console4fun.nl/shop/Karaoke- ... 17028.html

Als je het verhaal gelezen had kon je zien dat TS schrijft dat de Big Ben en de Speedlink niet werken. Niet handig om dan met een link te komen waar je speedlink microfoons kunt bestellen.

Lieke94
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2011 22:50

Re: Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Ongelezen bericht door Lieke94 »

Ik had daar ook problemen mee. Ik heb bol.com gecontacteerd en het verhaal uitgeleggd. De verpakkig was natuurlijk al open dus ik mocht het eigenlijk niet terug sturen! Ook alle microfoons (heb 3 verschillende geprobeert maar niiks werkte) mocht ik ondanks de geopende verpakking gewoon terugsturen. Ze zeiden dat ik het wel mocht terugsturen en dan gewoon mijn geld terug zou krijgen en dat dit een 'uitzondering' was. Dit is inderdaad netjes gebeurd. Vervolgens heb ik het spel inclusief 1 microfoon gekocht en 1 losse van logitech (die overigens niet op bol.com staat onder het merk logitech). Er zit geen verschil in de microfoons, behalve dat er op de ene het Konami logo staat en op de andere het Logitech logo. Hier de links van het spel incl. microfoon en de microfoon die ik erbij heb gekocht:

http://www.bol.com/nl/p/games/karaoke-r ... index.html
http://www.bol.com/nl/p/games/we-sing-o ... index.html

Nu wil ik de Gee Karaoke Revoluion 2 kopen maar die kan alleen met microfoon! Fijn als je er al twee hebt! Ik hoop dat die nog komt zonder mic. net als de 1e versie van de game.

GuusKruus
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 okt 2010 13:00

Re: Geen microfoon werkt bij Glee karaoke revolution van de Wii!

Ongelezen bericht door GuusKruus »

Hoi,

De Big Ben microfoons werken super.
Er zijn 2 verschillende types van, jawel, in bijna dezelfde verpakking.

Wij hebben al die singdingen en dus hetzelfde probleem. Ik begon met de Popstar edition. Hup naar die Bart gerend voor 2 Big Ben microfoons, Een kennis van me heeft "dezelfde" microfoons en die werkten prima !!

Kom je thuis, werken die krengen niet. Om een wat lang verhaal kort te maken, er schijnen 2 verschillende Big Ben mic's te zijn. Je ziet alleen aan de verpakking dat er één of twee karaoke spellen NIET genoemd worden. Wellicht heb ik de verpakking nog, en als ik hem nog heb kom hier even terug.

Mvgr,
Guus

Gesloten