Gellyblasters.nl levert kapotte en/of verkeerde spullen en is onbereikbaar

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
H Guske
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2023 18:40

Gellyblasters.nl levert kapotte en/of verkeerde spullen en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door H Guske »

Onze zoon en zijn vrienden hebben gelblasters besteld bij Gellyblasters.nl. Op de site staat voor 16:00 uur besteld is de volgende dag in huis. Hier klopt al niks van, want wij moesten bijna twee weken wachten. Na vele mailtjes, waar niet op werd gereageerd, kregen we een verkeerd en kapot artikel toegestuurd. Weg 65 euro! Op mails wordt niet gereageerd en een telefoonnummer is onvindbaar. Ook zijn die twee gelblasters van de vrienden van onze zoon na enkele dagen ook al stuk. Je mag binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden retourneren, maar hoe je dat kunt doen is onvindbaar op de site. Op het contactformulier wordt niet gereageerd. Ze blijken onderdeel te zijn van Seidon BV en dit blijkt een niet bestaand bedrijf helaas, zoals ik op internet heb gevonden. Zijn er meer mensen met deze ervaringen bij dit bedrijf?

Seinhuis
Berichten: 2373
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Gellyblasters.nl levert kapotte en/of verkeerde spullen en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Website bestaat niet meer. Dat is geen goed teken.

Wanneer er met een creditcard of achteraf betaal service is afgerekend neem dan met hun contact op en doe een beroep op aflevering garantie.

Ook kunt betrokkene aangifte doen bij politie.
De kans dat het geld weg is is aanwezig.

Onkruid71
Berichten: 2689
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Gellyblasters.nl levert kapotte en/of verkeerde spullen en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

De site bestaat nog gewoon als ik kijk.

Methusalah
Berichten: 1165
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Gellyblasters.nl levert kapotte en/of verkeerde spullen en is onbereikbaar

Ongelezen bericht door Methusalah »

Misschien maar goed ook. Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar de politie geeft aan dat je hier gewoon beter niet mee op straat kan gaan.

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/960236/p ... groot-zijn

Plaats reactie