Klacht clementoni

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
MaartenBladder1977
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2017 14:37

Klacht clementoni

Ongelezen bericht door MaartenBladder1977 » 11 jan 2017 14:42

Ik heb een mechanica laboratorium gekocht voor mijn zoon van Clementoni. Na het eerste gebruik zijn de verbindingsstukjes bijna allemaal kapot.
Helaas geeft Clementoni niet thuis. Zij reageren niet op mail, facebookmessenger of twitter.

Zou graag willen weten wie deze klacht nog meer ervaart en of iemand uberhaupt al eens contact heeft weten te krijgen met Clementoni.

berndv
Berichten: 6606
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10
Locatie: Het oosten(daar waar de wijzen vandaan kwamen)

Re: Klacht clementoni

Ongelezen bericht door berndv » 15 jan 2017 11:00

MaartenBladder1977 schreef:Ik heb een mechanica laboratorium gekocht voor mijn zoon van Clementoni. Na het eerste gebruik zijn de verbindingsstukjes bijna allemaal kapot.
Helaas geeft Clementoni niet thuis. Zij reageren niet op mail, facebookmessenger of twitter.

Zou graag willen weten wie deze klacht nog meer ervaart en of iemand uberhaupt al eens contact heeft weten te krijgen met Clementoni.
als ik op hun website kijk, is het geen webshop. Dus u heeft het niet rechtstreeks bij hen gekocht vermoed ik. Aangezien u een overeenkomst heeft gesloten met een winkel, ben ik wel benieuwd naar hun mening over het ondeugdelijke product en wat zij u hebben aangeboden, aangezien zij verplicht zijn u een conform product te leveren.

mh73
Berichten: 1589
Lid geworden op: 27 feb 2012 17:59

Re: Klacht clementoni

Ongelezen bericht door mh73 » 15 jan 2017 15:22

Clementoni is het merk. Je moet zijn bij de winkel die je het product verkocht heeft. Die heeft het je verkocht en die moet je erop aanspreken

Wat berndv zegt, maar dan wat simpeler gezegd.

kweenie
Berichten: 14488
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Klacht clementoni

Ongelezen bericht door kweenie » 15 jan 2017 22:16

Vreemd. Ik heb ook eens een probleempje met ze gehad (er zat per ongeluk een verkeerd onderdeel in de doos), maar ik kreeg toen erg snel een reactie op mijn mail. En een paar dagen later lag het juiste onderdeel (kosteloos) in de brievenbus. Weet je zeker dat je het juiste mailadres hebt gebruikt?

Gesloten