LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onhandige producten

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
check_design

onhandige producten

Ongelezen bericht door check_design »

Hallo mensen,

Wij zijn 5 studenten van Saxion Hogeschool in enschede, en wij studeren Industrieel product ontwerpen. Wij zijn bezig met een project waarbij wij een "onhandig" product gaan herontwerpen. Wij zijn erg benieuwd naar uw mening, en wij willen graag weten aan welk product u zich ergert.

Om u een voorbeeld te geven dachten wij aan een electrische wekker. Deze wekkers zijn vaak onhandig te bedienen als je de tijd wil veranderen en in het donker zijn de knoppen meestal moeilijk te vinden.

laat ons uw mening horen!!!

alvast hartelijk bedankt!

...

Re: onhandige producten

Ongelezen bericht door ... »

een voetbal is iets onhandigs, je moet er tegenaan schoppen en dan achteraan rennen, om weer verder te schoppen.
Beter is een bal met een draad.

pietje 10

Re: onhandige producten

Ongelezen bericht door pietje 10 »

Wat ik hele onhandige dingen vind zijn wimperkrullers. Helaas hangen mijn wimpers voor mijn ogen als ik er geen gebruik en mascara op heb, dus ik zou heel graag willen, dat er eens een nieuwe werd uitgevonden.
Het liefst een die een echte krul maakt i.p.v. een knik. Er schijnt al een verwarmde op batterijen te bestaan, maar volgens de Consumentenbond werkt die niet goed. Ik hoop, dat er studenten zijn die een goede kunnen uitvinden. Valt volgens mij wereldwijd goed geld mee te verdienen.

elsky

Re: onhandige producten

Ongelezen bericht door elsky »

Er zijn veel onhandige producten, maar het gekke is dat we het allemaal accepteren en nu dus niet zomaar even een rijtje kunnen opnoemen.
Om op je wekker terug te komen, we hadden een elektrische wekker op afstand staan om niet om te hoeven draaien, nek en schouderklachten.
Maar door ouder worden konden we de cijfers niet meer lezen.
Van onze zoon kregen we een wekker met cijfers van wel 5 cm groot. Heerlijk, totdat de zon ging schijnen, dan zie je helemaal niets meer.
En nu we verder in de lichte ochtenduren komen, is gewoon daglicht al voldoende om de cijfers onleesbaar te maken.
En het is straks al licht om 5 uur, dan duurt het nog wel even voor we eruit moeten, en zouden we nog graag op die wekker kunnen kijken.
Het zijn rode cijfers.
Is dit misschien een optie voor jullie projekt?

mr

Re: onhandige producten

Ongelezen bericht door mr »

Als je een Philips AJ 3980 wekerradio koopt ben je van dat probleem af. Ook de bediening is super eenvoudig via een verlicht aanraakscherm. Bevalt ons prima.

Weet je wat pas onhandig is: allemaal verpakingen die net iets anders van formaat zijn zodat (koel)kasten en schappen sommige artikelen wel "accepteren" maar andere niet. Bijvoorbeeld, we hebben nu pakken appelsap van 1,5 liter die net 1 centimter groter zijn dan de pakken sinaasappelsap. De sinaasappelsap past keurig in onze koelkast op de onderste drager, de appelsap dus niet. Dit zelfde geldt voor sommige conserven en glas verpakkingen zoals jam. Een "verpakkingsstandaard" of een koelkast die traploos is in te stellen, dat zou handig zijn.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: onhandige producten

Ongelezen bericht door inxsnl »

Leuke vraag

Ik dacht als eerste aan dat vervelende wasrek wat je overal kan plaatsen in mij ogen kan dit veel beter . veel mensen maken gebruik van dit ding en ondervinden allemaal hetzelfde probleem het stort steeds in tijdens de handelingen om het ding uit te vouwen

Pistache

Re: onhandige producten

Ongelezen bericht door Pistache »

Strandstoelen vind ik onhandig, met al die houten latten!

Roelie

Re: onhandige producten

Ongelezen bericht door Roelie »

:D Die eerste van die voetbal vind ik de beste!

Gesloten