LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playstation Pro Intertoys Voorburg

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Aatjenoor
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2020 14:29

Playstation Pro Intertoys Voorburg

Ongelezen bericht door Aatjenoor »

Ik heb in sept 2019 op een zaterdag een ps4pro gekocht voor 399 bij Intertoys Voorburg.

Na aansluiten thuis viel hij steeds uit en deed hij niks meer. Ik moest dan de stekker uittrekken en de playstation pro opnieuw opstarten. Dit was erg frustrerend tijdens online gamen dat je console midden in het spel uitvalt en niks meer doet. Alleen een wit lichtje geeft.

Ik heb toen dinsdag gelijk terug naar de winkel gebeld en mijn probleem aangekaart. Ik kreeg toen een man aan de telefoon en hij zei " waarom bel je nu pas zo laat''. Ik gaf aan dat het helemaal niet zo lang geleden was dat ik de ps4 pro bij hun in de winkel had gekocht en dat ik redelijk snel ben en dat de dames achter de kassa zeiden dat mijn garantie eerst via de winkel liep. Hij zei je moet maar naar playstation bellen. Je garantie loopt bij hun niet bij ons.

Zodoende naar playstation gebeld. Zij zeiden je moet ons niet bellen maar Intertoys je garantie loopt bij hun en niet bij ons aangezien je afgelopen zaterdag je playstation bij hun heb gekocht. Na dat gesprek weer terug gebeld naar de winkel. De winkel gaf weer aan je moet ons niet bellen maar playstation. Ik heb toen playstation opgebeld en hun zeiden wij nemen wel even contact op met de winkel.

Playstation zei dat ze de manager hadden gesproken en dat ik haar moest terug bellen. Dit deed ik en kreeg een boze manager aan de telefoon die schreeuwde waarom ik playstation op haar afstuurde. Ik bleef rustig en ik zei dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd en nog steeds geen oplossing heb voor mijn niet goed functionerende ps4pro.

Zij maakte met mij een mondelinge afspraak via de telefoon. Helaas heb ik hier geen opname van. Ze zei na pak je ps4pro weer in in doos en je mag enkel de console ruilen. Bij aankomst in de winkel gaf ik aan bij een medewerkster dat ik een afspraak had en dat ik terug mocht komen om mijn ps4 pro te ruilen. Zij gaf aan dat zij hier van wist dat ik zou komen en dat ze haar collega bij zou roepen die hier nog meer over wist en mij zou helpen.

Er kwam een jonge man met een grijns zo van wat kom je hier doen. Hij zei dat hij opeens nergens van af wist terwijl hij een paar seconden ervoor zei ja ik verwachte je al. Hij zei dat ik NIET mijn console mocht ruilen en dat Intertoys enkel garantie geeft op XBOX consoles. Ik vroeg hem waarom ben ik hier naar toe gekomen dan waarom is er een afspraak gemaakt en word ik nu weggestuurd. Hij zei dat hij het allemaal niet wist, lachend. Hij heeft ook niet de doos geopend of de doos compleet was om het te ruilen.

Na aankomst thuis heb ik het hoofdkantoor gebeld hun belde naar de winkel en deze zelfde jongen gaf aan. Mevrouw had de doos niet compleet. Ik zei hun hij heeft de doos niet aangeraakt noch geopend. Kijk maar op de camera beelden ik lieg niet. Het hoofdkantoor houdt vol dat ze zijn woord geloven.Na heel wat gebel naar playstation zeiden ze stuur hem maar op we kijken hem na en als hij niet in orde is krijg je een refurbished console.

Ik vond dit onredelijk ik heb 399 neergelegd en ik verwacht gewoon een nieuwe waarvoor ik betaal anders had ik wel een 2ehands ps4 pro gekocht. De meneer van playstation reageerde ik ga deze discussie niet met je aan take it or leave it. OK is goed. Ik stuur hem op en wacht het af. Na versturen kreeg ik hem binnen 2 weken terug met een bericht erbij dat ze geen mankementen konden vinden. Ook was mijn playstation beschadigd terug gekomen.

Ik heb dit aangegeven bij playstation en zij konden hier niks aan doen zeiden ze. Ze gaven als advies dat ik echter terug moest gaan naar de winkel en dat hun dit moeten oplossen en dat het een productie fout kan zijn.Ik heb enkele filmpjes gemaakt van mijn playstation pro dat hij uitvalt en niks meer doet. Elke keer reageren zij we bellen je terug met een oplossing maar zij bellen mij nooit terug.

16 januari jl heb ik weer een filmpje en een berichtje gestuurd naar het hoofdkantoor en zei zeiden dat de manager van Intertoys Voorburg mij zou mailen. Tot heden heb ik niks ontvangen. Ik heb hun weer vannacht een filmpje gestuurd dat mijn playstation uitvalt en niks meer doet en dat ik de stekker moet uit trekken om hem weer aan te krijgen. Zij hebben dit gelezen en mij niks meer terug gestuurd. De klantenservice is ver te zoeken en ze behandelen mij erg slecht. Ik word bekant uitgemaakt voor leugenaar terwijl het bewijs op camera beeld is en in een opname en toch willen ze mij niet geloven dat ik de playstation pro compleet in doos mee heb genomen naar de winkel op mondelinge afspraak om hem te ruilen tegen een nieuwe.

Playstation stuurde dit naar mij als laatste bericht.Je hebt ook al contact gehad met onze helpdesk dus meer opties zijn er op dit moment helaas niet. Intertoys zal toch echt jouw garantie moeten geven voor de Playstation. Helaas doen zij dit niet en lijkt het net alsof ik geen poot heb om op te staan.Heeft iemand mij advies of iets want ik vind dit echt absurd.Ik ben al van plan om vandaag hierover aangifte te doen.

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Playstation Pro Intertoys Voorburg

Ongelezen bericht door Kolibrie »

De verkoper, Intertoys zal u toch garantie moeten geven.
Vraag eens aan de VARA belbus of ze u willen helpen.
Hier het e-mail adres. [email protected]

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Playstation Pro Intertoys Voorburg

Ongelezen bericht door crazyme »

De vraag is of dit een garantieverhaal is. Mogelijk heeft u de ps4 pro ingebouwd en kan het apparaat zijn warmte niet kwijt.

Gesloten