LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PS 4 ter reperatie wacht al bijna 7 maanden

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Beu
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2016 14:48

PS 4 ter reperatie wacht al bijna 7 maanden

Ongelezen bericht door Beu »

Ben ten einde raad. PS4 ter reparatie opgestuurd in oktober 2015. Hoorde er niet van dus gebeld. Ze waren em kwijt. Na veel bellen, mailen ed een nieuwe gekocht....het bleef stil vanuit Sony. Tot een maand geleden, ze wilden de gerepareerde ps4 opsturen maar wilde eerst de adresgegevens verifiëren dus gebeld. Ging idd over de kwijt geraakte ps4. Adres zat goed in hun systeem dus werd meteen opgestuurd. Nu een maand verder en tig telefoontjes en nog geen ps. Vandaag weer gebeld en ja, de ps was nog niet opgestuurd. Ben er boos om geworden gezien de ps van ons is dus ik heb gezegd dat ik morgen een nieuwe bezorgd wil hebben of vrijdag mijn geld terug op de rekening. Beide kon niet zeggen ze. De leidinggevende kreeg ik niet aan de telefoon en zou me volgende week terug bellen. Ik heb gezegd dat ik vandaag teruggebeld wilde worden maar dat gaat niet. Vervolgends was mevrouw het zat en zei dat ze niet in discussie ging en de verbinding werd verbroken. Ben ten einde raad. Zij hebben de macht en ik sta met de rug tegen de muur. Iemand advies?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: PS 4 ter reperatie wacht al bijna 7 maanden

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Beu schreef:Ben ten einde raad. PS4 ter reparatie opgestuurd in oktober 2015. Hoorde er niet van dus gebeld. Ze waren em kwijt. Na veel bellen, mailen ed een nieuwe gekocht....het bleef stil vanuit Sony. Tot een maand geleden, ze wilden de gerepareerde ps4 opsturen maar wilde eerst de adresgegevens verifiëren dus gebeld. Ging idd over de kwijt geraakte ps4. Adres zat goed in hun systeem dus werd meteen opgestuurd. Nu een maand verder en tig telefoontjes en nog geen ps. Vandaag weer gebeld en ja, de ps was nog niet opgestuurd. Ben er boos om geworden gezien de ps van ons is dus ik heb gezegd dat ik morgen een nieuwe bezorgd wil hebben of vrijdag mijn geld terug op de rekening. Beide kon niet zeggen ze. De leidinggevende kreeg ik niet aan de telefoon en zou me volgende week terug bellen. Ik heb gezegd dat ik vandaag teruggebeld wilde worden maar dat gaat niet. Vervolgends was mevrouw het zat en zei dat ze niet in discussie ging en de verbinding werd verbroken. Ben ten einde raad. Zij hebben de macht en ik sta met de rug tegen de muur. Iemand advies?
Wat belachelijk dat dat zo lang duurt. Wat zei de verkoper?

Overigens lijkt het me onverstandig met onredelijke eisen te komen. Ja, ze zijn belachelijk laat, MAAR even bellen en bezorging eisen in 1 dag is natuurlijk ook bij een welwillend bedrijf niet zo 1,2,3 gedaan.

Misschien eens een mail (of brief) sturen waarin je aangeeft het apparaat binnen 14 dagen terug te eisen en anders verdere juridische stappen zal overwegen als de PS4 niet binnen deze termijn bezorgt wordt?

Beu
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2016 14:48

Re: PS 4 ter reperatie wacht al bijna 7 maanden

Ongelezen bericht door Beu »

zijn er mensen met slechte ervaring bij Somy PS ?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: PS 4 ter reperatie wacht al bijna 7 maanden

Ongelezen bericht door crazyme »

Beu schreef:zijn er mensen met slechte ervaring bij Somy PS ?
Kun je misschien reageren op de reactie van Julie4444 ?

Ook op een forum hebben we fatsoensnormen.

Beu
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2016 14:48

Re: PS 4 ter reperatie wacht al bijna 7 maanden

Ongelezen bericht door Beu »

Wat een aparte reactie, wat wil je horen ? hoe de verkoper reageerde ? mijn zoon heeft de ps4 van een half jaar oud gekocht van een vriend...
Zowel gisteren als vandaag weer gebeld, wat ze konden vertellen is dat de ps4 nog steeds niet is verstuurd en dat ik moet wachten op een reactie van hun...

Beu
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2016 14:48

Re: PS 4 ter reperatie wacht al bijna 7 maanden

Ongelezen bericht door Beu »

Sony heeft gebeld: houdt me vanaf nu op de hoogte, is beloofd. PS is hoogst waarschijnlijk kwijt, heeft te maken met het veranderen van distributiecentrum..

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: PS 4 ter reperatie wacht al bijna 7 maanden

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Nou, Crazyme heeft wel gewoon gelijk hoor. :roll:
Beu schreef:Wat een aparte reactie, wat wil je horen ? hoe de verkoper reageerde ? mijn zoon heeft de ps4 van een half jaar oud gekocht van een vriend...
Zowel gisteren als vandaag weer gebeld, wat ze konden vertellen is dat de ps4 nog steeds niet is verstuurd en dat ik moet wachten op een reactie van hun...
Mensen posten hier doorgaans voor advies. Jouw verhaal is namelijk behoorlijk vreemd.
Hoezo ben je (blijkbaar) niet naar de verkoper gegaan? Die hoort namelijk garantie te verzorgen.
Als je wel bent gegaan is het relevant om te weten wat die zei. Ben je niet geweest, dan heb je het zelf verkeerd aangepakt.
Hoezo heb je geen normaal/redelijk contact met de fabrikant, als je daar het een en ander naar hebt opgestuurd?

Als je zo communiceert met hen zoals je dat hier doet snap ik best dat ze bij Sony niet staan te springen om speciaal extra moeite te doen, want je bedoeling is namelijk zeer onduidelijk... En dan zijn zij niet eens de partij die voor garantie hoort te zorgen.

Gesloten