LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Qware tablet levert geen losse onderdelen??!!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Qware tablet levert geen losse onderdelen??!!

Ongelezen bericht door prem »

mjj70 schreef:2 weken geleden kocht ik voor mijn zoon een Qware tablet 7 inch inclusief een beschermhoes. Toch is het per ongeluk iets op het scherm gevallen, waardoor het scherm nu diverse barsten heeft. Tot 2x aan toe heb ik contact opgenomen met Qware met de vraag of ik een los scherm bestellen kon om zo het tablet zelf te repareren. Immers zitten er schroefjes op, dus moet dit te doen zijn. Qware meldt dat er geen losse onderdelen te verkrijgen zijn en dat ze ook geen reparaties uitvoeren gezien de aanschafwaarde (99 euro). Met andere woorden, je moet het tablet maar gewoon weggooien en een andere kopen. Tijdens mijn speurtocht op internet om toch aan een ander scherm te komen, kwam ik er achter dat meerdere mensen met een kapot scherm zitten. Waarom leveren ze de service niet dat je losse onderdelen kunt bestellen? Voor veel andere merken is dit wel mogelijk. Als ik dit van te voren had geweten, was ik voor een ander, misschien iets duurder, merk gegaan. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Mocht iemand toch nog een bedrijf weten wat wel losse schermen kan leveren voor deze tablet, dan hoor ik dit heel graag! Want Qware laat je er gewoon mee zitten.
Heb je het hier al gevraagd?
http://www.twindis.com/category/256360- ... ermen.html

EmBees
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2015 20:25

Re: Qware tablet levert geen losse onderdelen??!!

Ongelezen bericht door EmBees »

Hallo mj77,

Ook ik ben helaas " slachtoffer" van dit voorval. Zelf zit ik met 2 QW-TB1517 (rode en witte) tablets met gebroken schermen (let op: mijn LCD display zelf is niet gebroken). Nadat ik beide had opengehaald en ontleed zag ik de bewuste type naam/nummer voor de schermen: TOPSUN_C0080_A3 en TOPSUN_C0090_A6. Beide types kunnen door elkaar worden gebruikt.
Als je handig bent (en dat neem ik aan) dan kan je ze hier bestellen voor 15.99 US Dollar (nog geen 15 Euro :) ) per stuk.
http://www.ebay.com/itm/NEW-7-Inch-Touc ... 25a44ec95c
Helaas zijn ze alleen in het zwart te bestellen. Maar dat is voor mij geen probleem.

Gesloten