Slechte garantie webshop Lidl

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
breuring
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2020 17:39

Slechte garantie webshop Lidl

Ongelezen bericht door breuring » 23 mar 2020 17:47

:twisted: Deze opa bestelde een kinderfiets voor zijn kleindochter. Bestelling niet geleverd op beloofde tijdstip. Bij uitpakken bleek de fietsbel afgebroken. Contact met klanten"service" van Lidll was enkele weken geleden (nog géén corona toen) bijna onmogelijk. Na verschillende mailtjes was het antwoord wij kunnen niks voor u doen. Bel is niet op voorraad!!!!???? Hoe maken ze dan nieuwe kinderfietsen met bel??? Domme smoes dus. Na opnieuw enig mail verkeer bericht doorgezonden naar weer een "service" afdeling. Deze zou binnen 2 (!!!) weken reageren. Na 2 weken geen reactie wéér gerappelleerd. Nu weer bericht terug dat ze de bel niet hebben en niks voor ons kunnen doen. Wel hopen ze dat wij als tevreden klant de winkel blijven bezoeken. WEES DUS GEWAARSCHUWD!!!!!! Bij garantie aanspraken bij de webshop van Lidll wordt je na weken aan het lijntje te worden gehouden toch NIET geholpen. Garanties van Lidll zijn dus niets waard!!!!

sake1987
Berichten: 473
Lid geworden op: 02 jun 2018 14:32

Re: Slechte garantie webshop Lidl

Ongelezen bericht door sake1987 » 23 mar 2020 21:13

Er zijn leuke bellen te koop bij Action, rekening naar Lidl sturen.?

Plaats reactie