LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Better bodies en Sportcity

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
j.e.vanelst
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2009 23:23

Better bodies en Sportcity

Ongelezen bericht door j.e.vanelst »

Heb in september 2007 een lidmaatschap afgesloten van 2 jaar bij Better Bodies. Deze zijn nu samen gegaan met Sportcity maar de hele naam Better Bodies is nergens meer te vinden in deze sportschool. Nu heb ik de voorwaarden gelezen van Better Bodies en deze kan je op je eigen manier invullen. Sportcity heeft ook zijn eigen voorwaarden en daar is weer een verschil mee met Better Bodies.

Ik heb nu mijn incasso ingetrokken want er is meer aan de hand want zij blijven deze gewoon gebruiken....
Nu is mij verteld dat als er andere voorwaarde zijn je het lidmaatschap direct kan beéindigen...Klopt dit.
Ik ben ook bezig met rechtsbijstand want volgend deze weet deze sportschool niet wat regels inhouden.
Wie heeft hier ook ervaring mee... :wink:

FerdiXXX
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2008 14:39

Re: Better bodies en Sportcity

Ongelezen bericht door FerdiXXX »

Ik begrijp niet helemaal waarom je je afgegeven incassomachtiging intrekt wanneer een bedrijf met een ander bedrijf samengaat. Ik sport ook bij BetterBodies/Sportcity en volgens mij is het aanbod van lessen en dergelijke verbeterd.

Misschien wil je wel van het lidmaatschap af, maar dan doe je dit niet netjes. Wanneer je een afspraak maakt met iemand of iets, moet je hem nakomen, zou je zelf ook willen als je 'aan de andere kant' staat.

Je actie naar de rechtsbijstand is helemaal voorbarig. Zo zorg je er alleen maar voor dat de premie voor deze verzekering wordt verhoogd.

Misschien moet ik maar mijn verzekering aanspreken omdat jij mij zo dupeert, jij zorgt zo immers voor een verhoging van mijn verzekeringspremie !!

Gesloten