LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Big Gym Tilburg blijft afschrijven

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
MarkMaas
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2018 13:40

Big Gym Tilburg blijft afschrijven

Ongelezen bericht door MarkMaas »

In mei 2017 heb ik een jaarcontract afgesloten bij BigGym te Tilburg. Onbeperkt sporten + de groepslessen. Al na een paar maanden hadden we door dat we de groepslessen nooit zouden gaan gebruiken. We hebben dus gevraagd of we dit op konden zeggen. Dat kon pas na het einde van het jaarcontract. Dat vonden we logisch. Wel konden we alvast een wijzigingsformulier invullen. Dat hebben we dus gedaan en daarbij heb ik tevens het bankrekening nummer laten wijzigen. Die wijziging hebben op 22 januari 2018 ingevuld. Met als ingangsdatum 1-06-2018. Nu hebben wij in september 2018 opgezegd. We moesten uiteraard oktober nog betalen. In november zou het dan stoppen. Nu blijven ze echter doorgaan met afschrijven en sturen ze mails dat we moeten blijven betalen tot en met juni 2019. Ze beweren dat we op op 1-06-2018 dus een nieuw contract hebben afgesloten i.p.v. dat we een wijziging hebben door laten voeren. namelijk geen groepslessen meer en een ander bankrekening nummer. Het hele verhaal nu een aantal keren aangegeven maar het is nu volkomen radiostilte. Wel weer een afschrijving voor december welke ik wederom geseponeerd heb. Hoe kom ik netjes van deze club af? Iemand daar ervaring mee?

NeoDutchio
Berichten: 12313
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Big Gym Tilburg blijft afschrijven

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het is even van belang wat er exact gedaan is. Het lijkt er namelijk op dat u op 01-06 een nieuw contract bent aangegaan voor alleen het sporten.
Daar moet u dus achteraan, wat er toen besproken is en waar u toen voor getekend heeft.

Gesloten