LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Femonly en Women's World Fitness

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
faltintas
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2016 17:52

Femonly en Women's World Fitness

Ongelezen bericht door faltintas »

Graag wil ik hierbij een aangifte doen van de foute werkwijze van het bedrijf Femonly. ( http://www.femonly.nl )
De klanten die destijds bij Womens World fitness een contract hadden afgesloten worden momenteel bedreigd door Femonly met een incassobureau om de achterstand te betalen. De klanten zijn niet op de hoogte gebracht van een zogenoemde overname van Femonly die 4km verderop is gevestigd.
Eigenlijk is het niet bekend wat er met Womens World is gebeurd. Dit is nooit gecommuniceerd richting de klanten. Daarnaast werden de klanten niet geaccepteerd door Femonly en werden de klanten verzocht om een nieuw contract te tekenen tegen een hogere prijs.

Nu 8 maanden later bedreigt Femonly met melding bij een incassobureau. Er zijn meerdere personen gedupeerd.
Momenteel proberen we contactgegevens te krijgen van de eigenaar, maar nergens worden we serieus genomen. Er wordt geen antwoord gegeven op mails, telefoon en de baliemedewerker verwijst naar mail. Ik kan dus nergens een klacht indienen of bezwaar maken.

Ik wil u vriendelijk vragen om dit bedrijf te controleren op juistheid. Is Womens World fitness overgenomen door Femonly? Waarom is dit niet gecommuniceerd richting de klanten? Waarom werden de klanten niet geaccepteerd bij Femonly en werd er gevraagd om een nieuw contract te tekenen? Dit is een smerige manier om geld binnen te halen. Ik wil dat dit serieus wordt genomen, want het gaat om meerdere klanten die worden belazerd. Kan dit zomaar? Help me aub!
Laatst gewijzigd door Radar op 22 mar 2016 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Gesloten