LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebrekkige bereikbaarheid en ik kan niet sporten door reserveren | Big Gym

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
hanne.van-gestel
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2020 11:07

Gebrekkige bereikbaarheid en ik kan niet sporten door reserveren | Big Gym

Ongelezen bericht door hanne.van-gestel »

Ik ben lid van Big Gym. Nu is het ineens sinds afgelopen zaterdag dat je moet reserveren voor cardio & fitness, voorheen kon je gaan wanneer je wilde. In de mail die zij naar leden stuurde stond dat je maximaal 24 uur voor aanvang van het tijdsslot kan reserveren. Volgens mij klopt dit niet en moet het 4 dagen zijn (kwam ik gisteren achter) want ik kan tot 4 dagen vooruit reserveren maar alles zit vol. Ook als ik in de ochtend om 7.00 uur op sta en meteen ga reserveren voor over 4 dagen zit alles al vol. Ik werk gewoon 8.30-17 dus overdag of mega vroeg in de ochtend is geen optie voor mij (overigens ook vol).

Het komt er simpelweg op neer dat ik niet kan sporten; ik wil dan ook niet betalen. Zeker niet als ik ook nog eens als betalend lid op verschillende manieren contact met hun zoek maar niet serieus wordt genomen:
Ik heb in september een klacht ingediend over hun communicatie. Per formulier via hun website. Want op 9 sept had ik ook al wat gemaild, gereageerd op social media, maar hoorde maar niks. Ze zijn per werkdag alleen tussen 9 en 10 telefonisch bereikbaar (en dan moet de lijn het wel doen). Er werd me verzekerd dat mijn klacht in behandeling zou worden genomen en ook dat ik diezelfde dag de info uit het telefoongesprek nog zwart op wit (mail) kreeg. 3 keer raden: nooit meer wat van gehoord.

Ze zijn simpelweg niet te bereiken. Op social media plaatsen ze alleen dingen en reageren ze uiterst zeldzaam wel eens op heel selectief gekozen vragen en de rest laten ze hangen. Er komt echt heel veel op binnen maar er wordt zelden gereageerd.

Ik zit met vragen. Kan ik er ergens wat mee als het hoofdkantoor gewoon totaal belabberd omgaat met hun leden? Vwb communicatie ? Ze laten het helemaal afweten op dat gebied. Als ik het abonnementsgeld nu zou storneren, sta ik dan in mijn recht? Of staan zij in hun recht als ze aanmaningen gaan sturen? Ik heb er vrijwel alles aan gedaan om contact te zoeken.

Wil graag weten of ik hier wat mee kan want nu is het gewoon een vervelende situatie.

Viktorbrandsma
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 sep 2020 15:27

Re: Gebrekkige bereikbaarheid en ik kan niet sporten door reserveren | Big Gym

Ongelezen bericht door Viktorbrandsma »

lastige situatie. Waarom zeg je je abonnement niet gewoon op?

Gesloten