LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Happy Bodies blijft geld afschrijven

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Equilibre
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2020 17:24

Happy Bodies blijft geld afschrijven

Ongelezen bericht door Equilibre »

Ik ben zeer boos dat Sportschool Happy Bodies abonnementsgeld blijft afschrijven van mijn rekening.
Andere sportscholen innen geen geld sinds ze moesten sluiten vanwege het Corona virus.
Elke maand wordt er 69 euro afgeschreven. Ik ben zelf een kleine zzp 'er. Ik ga toch ook geen geld vragen aan mijn klanten
omdat ze een afspraak hadden. Ik heb intussen mijn abonnement opgezegd en zal tot 1 oktober moeten betalen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Happy Bodies blijft geld afschrijven

Ongelezen bericht door Jablan »

Deze sportschool bood geen mogelijkheid om je abonnement te pauzeren?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Happy Bodies blijft geld afschrijven

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Equilibre schreef:
20 mei 2020 17:44
Ik ben zeer boos dat Sportschool Happy Bodies abonnementsgeld blijft afschrijven van mijn rekening.
Andere sportscholen innen geen geld sinds ze moesten sluiten vanwege het Corona virus.
Elke maand wordt er 69 euro afgeschreven. Ik ben zelf een kleine zzp 'er. Ik ga toch ook geen geld vragen aan mijn klanten
omdat ze een afspraak hadden. Ik heb intussen mijn abonnement opgezegd en zal tot 1 oktober moeten betalen.
Jammer dat je niet ff de moeite hebt genomen om op hun website te kijken. Maar direct hier een topic gaat openen.

https://www.happybodies.nl/algemeen/coronavirus/

Op hun website leggen ze netjes alles uit en de opties die je hebt.

Equilibre
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2020 17:24

Re: Happy Bodies blijft geld afschrijven

Ongelezen bericht door Equilibre »