LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulp bij contact DUO

Krijg je studiefinanciering? Of ben je al jouw lening aan het afbetalen? Bespreek hier jouw ervaringen.
FlyingFiddler
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2017 21:28

Re: Hulp bij contact DUO

Ongelezen bericht door FlyingFiddler »

Ter info, Ik ben helemaal niks opgeschoten. Gelukkig won ik in een land dat ze de schulden niet op kunnen eisen, maar vrees wel wat er gebeurt als ik naar Nederland ga. Inmiddels eist DUO dat ik per direct 6000 Euro betaal.
Had bezwaar aangetekend na een standaard reactie en een reactie van mij heb ik inmiddels bijna 2 maanden niks meer van gehoord.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Hulp bij contact DUO

Ongelezen bericht door BreejKC »

Als DUO nu nog niet uit zichzelf op uw ingediende klacht heeft gereageerd, dan zijn zij zwaar over de termijn die daarvoor in de Nederlandse wet is gesteld. Dan wordt het nu echt tijd dat u de Nationale Ombudsman inschakelt.

Komt een medewerker van de Nationale Ombudsman weer met het argument dat ze u pas kunnen helpen als de klacht bij DUO is ingediend, dan geeft u de datum aan van uw ingediende klacht en dat DUO daarop niet heeft gereageerd. Dit is zeker niet de eerste keer dat een overheidsinstantie niet reageert op een burger. Maar daar neemt de Nationale Ombudsman geen genoegen mee en zal, als ze dat weten, wel voor u aan de gang gaan.

Houdt u ons op de hoogte?

Gesloten