Groot verschil aflossen studieschuld oude en nieuwe regeling

Krijg je studiefinanciering? Of ben je al jouw lening aan het afbetalen? Bespreek hier jouw ervaringen.
Dorientje80

Re: Groot verschil aflossen studieschuld oude en nieuwe regeling

Ongelezen bericht door Dorientje80 » 09 mar 2018 08:55

Zoals de titel al doet vermoeden heeft mijn probleem vooral te maken met het grote verschil in draagkrachtmeting van voor en na 2012. Het is dezelfde lening, maar de een hoeft veel minder dan de ander terug te betalen. Erg jammer dat er dan mensen reageren met een oordeel over hoe je met geld om moet gaan. Je mag niet oordelen als je niet weet waar het over gaat. Persoonlijk heb ik niets met luxe maar wel met rechtvaardigheid. De reden dat ik heb moeten lenen voor mijn studie had ook niets te maken met leven in luxe.
Ik voel me ook zeker geen slachtoffer, mijn vraag was of er meer mensen zich in deze situatie herkennen. Niets meer dan dat. Dus bedankt voor jullie belerende teksten, maar het was verspilling van tijd. Je hebt er niets van begrepen. Steek je energie maar in je eigen zaken

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 09 mar 2018 09:41

Beetje wonderlijk. Douwine start dit topic. Komt verder niet meer terug en nu zit Dorientje te mopperen over de teksten?

Dorientje80

Ongelezen bericht door Dorientje80 » 09 mar 2018 09:57

Lady1234 schreef:Beetje wonderlijk. Douwine start dit topic. Komt verder niet meer terug en nu zit Dorientje te mopperen over de teksten?
Nee hoor, is dezelfde persoon, maar douwine heeft haar naam veranderd. Excuus voor de verwarring

Plaats reactie